بازدید 6525

بررسی شکایت از وزیر ورزش در کمیسیون فرهنگی مجلس

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: شکایت نماینده اصفهان از وزیر ورزش در کمیسیون فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا کمیسیون در هفته آینده نظر نهایی خود را در رابطه با این شکایت اعلام کند.
کد خبر: ۱۰۵۲۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۱ 16 May 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت‌الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز شکایت عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان از عملکرد مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در قالب ماده ۲۳۴ آیین نامه داخلی مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: پس از طرح مواد مطروحه در طرح شکایت و استماع صحبت‌های وزیر و معاونان وی بنا شد تا کمیته ورزش کمیسیون مستندات طرفین را اخذ و آن‌ها را مورد بررسی قرار دهد و گزارش جمع‌بندی بررسی‌های انجام شده در هفته آینده برای تصمیم‌گیری و اعلام نظر کمیسیون به صحن کمیسیون ارائه شود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: یکی از محور‌های طرح شکایت عدم برگزاری جلسات شورای عالی جوانان بود که در این سال‌ها جلسات این شورا یا برگزار نشده و یا برگزاری جلسات آن خیلی ضعیف بوده است.

نصیرایی خاطرنشان کرد: عدم نقش‌آفرینی نوجوانان در حوزه ورزش و جوانان، عدم توجه به حوزه جوانان از جمله در حوزه ازدواج و عدم توجه به قانون تسهیل ازدواج در این رابطه از دیگر محور‌های این طرح بود.

وی افزود: عدم شفافیت توزیع منابع در ثمن‌های زیرمجموعه‌های جوانان و عدم پاسخگویی صریح و شفاف به سؤالات و تذکرات نیز از دیگر محور‌هایی بود که در این طرح شکایت به آن‌ها پرداخته شده بود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: همچنین در جلسه امروز طرح اداره صداوسیما مورد بحث و بررسی قرار گرفت و کارشناسان نقطه‌نظرات خود را در رابطه با این طرح مطرح کردند.

نصیرایی خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه امروز کنترل صوت و تصویر فراگیر طبق قانون بر عهده سازمان صداوسیما گذاشته شده است کار با وسعت بیشتری در این حوزه باید انجام شود و همچنین مسائل دیگر که باید در بررسی و تصویب این طرح مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: در این جلسه طرح کلیات طرح به رأی گذاشته نشد و بررسی‌های پیرامون این طرح همچنان ادامه دارد و در جلسات بعدی کمیسیون نیز بررسی‌ها در مورد آن انجام خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر