بازدید 8362
۱
اخراج کمالوند و بیاتی نیا ، نیمکت نارنجی‌ها را هم خالی کرد

سایپا دربی را هم باخت و به سقوط نزدیک تر شد

پیش از تغییرات در کادرفنی سایپا ، صحنه های عجیب اعتراض روی نیمکت به سبک کمالوند و بیاتی نیا دیده نمی‌شد و اخلاق گرایی ابراهیم صادقی اجازه چنین بلوایی را نمی‌داد
کد خبر: ۱۰۵۲۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۴ 16 May 2021

تیم فوتبال پیکان موفق شد در دیداری حساس و پربرخورد از سد همشهری خود، سایپا عبور کند تا دوران حضور نارنجی‌پوشان در پایین جدول تمدید شود.

به گزارش تابناک ورزشی،‌ هفته بیست‌وسوم مسابقات فوتبال لیگ بیستم با انجام دو بازی همزمان از ساعت 19:25 امشب (یکشنبه) در تهران و مسجدسلیمان به پایان رسید که نتایج این دو بازی باعث تحکیم قعرنشینی دو تیم پایین جدولی شد.

سایپا دربی را هم باخت و به سقوط نزدیک تر شد

 سایپا یک - پیکان 2
گل‌ها: ابوالفضل جلالی (61) برای سایپا و محمدامین درویشی (56) و آرمان قاسمی (87 - از روی نقطه پنالتی) برای پبکان
داور: اشکان خورشیدی
کارت زرد: سامان فلاح از پیکان و مجتبی لطفی از سایپا

 داور در اواخر بازی برای پیکان اعلام پنالتی کرد که ابتدا این تصمیم را نداشت و بعد از برخورد بازیکنان دو تیم در محوطه جریمه سایپا روی یک پرتاب بلند اوت دستی، اشکان خورشیدی با مشورت داور چهارم تصمیم بر اعلام پنالتی گرفت.

عوض شدن تصمیم داور بازی در اعلام پنالتی منجر به اعتراض شدیدی سایپایی‌ها شد. اعتراضات تا جایی ادامه داشت که خورشیدی فراز کمالوند سرمربی سایپا و دستیارش بیاتی نیا را اخراج کرد. این بازی دو تیم با عنوان دربی سکوت یاد می‌شود ولی با توجه به اتفاقات و حاشیه‌هایی که در این بازی رخ داد نمی‌توان از آن به عنوان یک بازی آرام و ساکت و هم صدا دانست.

پیش از تغییرات در کادرفنی سایپا ، صحنه های عجیب اعتراض روی نیمکت به سبک کمالوند و بیاتی نیا دیده نمی‌شد و اخلاق گرایی ابراهیم صادقی اجازه چنین بلوایی را نمی‌داد.

با این نتیجه تیم سایپا یک گام دیگر به سقوط از لیگ برتر نزدیک تر شد. نارنجی ها با آمدن کمالوند نتایج ضعیف تری کسب کرده اند و شوک آنها روی نیمکت هم جواب نداده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چرا سایت تابناک خبری از برد سپاهان نمی زند ایا سایت تابناک فقط مربوط به استان تهران است یا فقط از تیم پرسپولیس و کمی از استقلال و...حمایت می کند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار