بازدید 11636
۴

کمک های فوری قطر به غزه

رئیس کمیته قطری بازسازی غزه اعلام کرد این کمیته فردا (دوشنبه) اقدام به توزیع کمک های فوری به خانواده شهدای غزه و افرادی که منازلشان طی بمباران رژیم صهیونیستی ویران شده، خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۵۲۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵ 16 May 2021


به گزارش تابناک به نقل از روسیاالیوم، «محمد العمادی»، رئیس کمیته قطری بازسازی غزه اعلام کرد این کمیته فردا (دوشنبه) اقدام به توزیع کمک های فوری به خانواده شهدای غزه و افرادی که منازلشان طی بمباران رژیم صهیونیستی ویران شده، خواهد کرد.

در بیانیه کمیته قطری بازسازی غزه آمده است که این کمک ها به خانواده شهدا و افرادی که منازلشان به صورت کلی و جزیی در بمباران رژیم صهیونیستی ویران شده است، با هماهنگی با طرف های ذی ربط در غزه داده خواهد شد.

العمادی اشاره کرد که تاکنون بر اثر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی ۱۵۰ نفر شهید، ۵۰۰ منزل کاملاً ویران شده و ۳۰۰ منزل آسیب دیده به گونه ای که قابل سکونت نیست.

وی توضیح داد که این کمک های فوری برای کاهش رنج خانواده های شهدا، کمک به آسیب دیدگان برای خرید نیازهای اساسی و تامین نیازهای فوری خود پرداخت می شود.

رئیس کمیته قطری بازسازی غزه تاکید کرد که این کمک ها در راستای تلاش قطر برای کمک فوری به ساکنان غزه و ایستادن در کنار آنها در شرایط فعلی و کاهش رنج آنهاست.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۴
آفرین به قطر و متمولین عرب که بی سروصدا به غزه کمک می کنند.
تقریبا از همه کشورهای عربی هستند.
برخی خود به تنهایی از کشور ایران بیشتر کمک می کنند
نه غزه.نه لبنان.نه اسراییل.نه آمریکا.نه چین.نه روسیه.جانم فدای ایران....
بازنده اصلی در تمام جنگها مردم هستند مردم بدبخت بعد از چندین سال صاحب سر پناهی شده بود که یک شبه همه چیز نابود شد بعد از این باید دست گدایی بسوی هر کس وناکسی دراز کنند تا بتوانند بعد از چندین سال به شکل قبلی برگردند به امید نابودی اسراییل
قطر گاز رو از زیر ما میکشه بیرون سهم زیادی واسه خودش برمیداره و کمی هم به فلسطین و نیروهای امریکا در کشورش میده و همجنان کشوری کوچک و ثروتمنده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل