بازدید 9793

ممنوعیت برپایی تجمعات انتخاباتی در ایلام

استاندار ایلام گفت: تجمعات انتخاباتی، تبلیغات تا برنامه زمانبندی انتخابات و حضور در محافل خانوادگی ممنوع است.
کد خبر: ۱۰۵۲۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶ 15 May 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس از ایلام، محمد نوذری در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا با تاکید بر اینکه همه ما در مقابل مشارکت مردم در انتخابات مسوولیم بیان کرد: نباید به بهانه مشارکت در انتخابات دستورالعمل‌های کرونایی نادیده و سلامت مردم به خطر بیفتد.

وی گفت: تجمعات انتخاباتی، تبلیغات تا برنامه زمانبندی انتخابات و حضور در محافل خانوادگی ممنوع است.

استاندار ایلام با بیان اینکه پیش بینی نمی‌شد کرونا تا این زمان طول بکشد و ۱۵ ماه است که ما را درگیر خود کرده گفت: در مدیریت کرونا و روند خیز‌های افزایشی و کاهشی در پیک‌های چهارگانه کرونا همواره دو مولفه اصلی دولت و ملت برهم اثرگذار بوده‌اند.

وی با بیان اینکه دولت به منزله همه ارکان حاکمیت، قوانین و مقررات، برنامه ریزی‌ها و اجرای دستورالعمل‌ها و ملت شامل مردم و همکاری‌ها، شیوه تعامل با دوران گذار کرونا و مشکلاتی که بر روی دوش تک تک افراد جامعه بود، بر دو نقطه اشتراک در مواجهه با کرونا و مدیریت میدانی آن تاکید کرد و افزود: اول اینکه همچنان هیچ دارویی برای کرونا در دنیا وجود ندارد و دوم اینکه رعایت پروتکل‌ها، اجرای دستورالعمل‌ها و فاصله گذاری اجتماعی تاکنون همواره راهگشا بوده و هست.

استاندار ایلام با اشاره به وضعیت شکننده و جهش‌های ویروس کرونا و اینکه هر لحظه ممکن است وارد پیک پنجم شویم، گفت: رسانه‌ها کمک کنند با آگاه سازی مردم و ترویج رفتار متناسب در ایام کرونا، رعایت پروتکل‌ها، اجرای دستورالعمل‌ها و فاصله گذاری اجتماعی همواره در دستور کار قرار گیرد تا زمینه‌ای برای غلبه بر بیماری کرونا فراهم آید.

وی افزود: واکسیناسیون یک فرآیند عمومی و ضرورت اساسی برای ایمن سازی جامعه است و رسانه‌ها باید با آگاه سازی زمینه انجام واکسیناسیون در گروه‌های مختلف را به وجود آورند.

وی گفت: برگزاری مراسمات عزا و عروسی، حضور در پارک‌ها و بوستان‌های شهری و حضور در آرامستان‌ها همچنان با محدودیت مواجه‌اند و رعایت پروتکل‌ها و اجرای دستورالعمل‌ها ضروری است.

استاندار ایلام خواستار بهره گیری و استفاده از طرح همیاران سلامت و طرح شهید سلیمانی در همه شهرستان‌ها شد و از فرمانداران خواست با نظارت و حساسیت بیشتر اجرای دستورالعمل‌ها و رعایت پروتکل‌ها را دنبال کنند و اجازه ندهند روند کاهشی کرونا موجب سهل انگاری و بی‌توجهی مردم به پروتکل‌ها شود.

وی در پایان تاکید کرد: در برگزاری امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم نظارت بیشتری انجام گیرد و فعالیت گروه‌های شغلی همچنان بر اساس قوانین و مقررات رنگبندی‌ها انجام شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار