بازدید 19229
۹

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲۵ اردیبهشت/ کووید ۱۹ جان ۲۰۰ بیمار دیگر را گرفت/ آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی شهر‌های کشور

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۲ میلیون و ۱۰۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۷ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۵۳۹۶ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۵۱۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹ 15 May 2021
تابناک اجتماعیتاکنون یک میلیون و ۷۵۶ هزار و ۹۵ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۳۵۲ هزار و ۶۲۶ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۲ میلیون و ۱۰۸ هزار و ۷۲۱ دوز رسیده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر اساس اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۷۲۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۱۲۸۲ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به دو میلیون و ۷۳۹ هزار و ۸۷۵ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۲۰۰ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۷۶ هزار و ۶۳۳ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۲ میلیون و ۲۱۰ هزار و ۸۵۱ تن بهبود یافته‌اند.

همچنین ۵۳۶۹ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و تاکنون هم ۱۷ میلیون و ۸۸۲ هزار و ۴۶۱ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۳ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۶۲ شهر در وضعیت نارنجی و ۱۸۳ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۳.۴ است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۶.۶ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان با کمی کاهش ۲.۴ درصد رسیده و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
بورس داره میره بالا....آمار کرونا داره میاد پایین
باریکلا... خوب دارین ۴ هزارتا ۴ هزارتا کم می کنین آمارو...
تا انتخابات منفی میشه.
داداش تو که داری زحمت می کشی دیگه اینقد تابلوباز در نیار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
خوب آمار رو زیاد کردند تا اوکی افزایش مجدد حقوقشون رو بگیرند. حالا که اوکی رو گرفتند، با سرعت آمار رو کم می کنند تا انشاء الله شب انتخابات همه جای کشور رو آبی و زرد کنند. این است مدیریت جهانی ما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
قبل از ۲۲ بهمن و روز قدس هم همینو میگفتن
فک کنم ما 2ساله سر کار هستیم چون با رفتن این کرونا نسخه انگلیسیش میاد با رفتن اون هندیش میاد و الی اخر خدا میدونه هدف چیه شاید اصلا وجود نداره
چه باحاله دقیقا 200! بدون رعایت هیچ پروتوکلی روزی 3000 بیمار کم میشه. ببینید و باور کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
دوست عزیز انتخابات نزدیکه. درک بفرمایید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
روزای دیگه رند نبود. حالا ممکنه یه روز هم اتفاقی رند بشه دیگه
ع ا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
دوست عزيز مثبت فکرکن.مملکت خودمان است .بلاخره بايدخودمان انرابسازيم.باحضورمان درانتخابات اصلح راانتخاب وان شاءالله مشکلات رارفع مي کنيم.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر