بازدید 7575

افزایش شمار مبتلایان کرونا در دو همسایه ایران

براساس آمار رسمی، ۲۴۲ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در ترکیه و ۲۹ نفر دیگر نیز بر اثر ابتلا به کرونا در جمهوری آذربایجان جان باختند.
کد خبر: ۱۰۵۱۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۷ 15 May 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از آنکارا، وزیر بهداشت ترکیه از ثبت ۱۱ هزار و ۳۹۴ ابتلای جدید به کرونا در این کشور خبر داد.

افزایش شمار مبتلایان کرونا در دو همسایه ایرانفخرالدین کوجا گفت: با مثبت شدن آزمایش کرونای ۱۱ هزار و ۳۹۴ نفر در شبانه روز گذشته، آمار کل مبتلایان به اين ويروس در ترکیه به ۵ میلیون و ۹۵ هزار و ۳۹۰ نفر رسید.

وی افزود: با جان باختن ۲۴۲ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جان باختگان نيز به ۴۴ هزار و ۳۰۱ نفر رسید. تا کنون، ۴ میلیون و ۸۹۴ هزار و ۲۴ بیمار کرونایی هم بهبود یافته اند.

شناسایی ۳۲۶ کرونایی دیگر در جمهوری آذربایجان

ستاد ملی مقابه با کرونا در جمهوری آذربایجان اعلام کرد: ۳۲۶ نفر ديگر در اين کشور به ويروس کرونا مبتلا شدند و مجموع مبتلایان به اين ویروس به ۳۲۸ هزار و ۹۹۴ نفر رسید.

افزایش شمار مبتلایان کرونا در دو همسایه ایرانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما از باکو، با فوت ۱۲ نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا، مجموع جان باختگان به چهار هزار ۷۵۴ نفر افزایش یافت. ۱۲۶۲ بهبود یافته از بیمارستان ترخیص شده اند. ۱۱ هزار و ۷۸۰ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان‌های جمهوری آذربایجان بستری هستند. در مجموع، تاکنون از ۳ میلیون و ۳۶۸ هزار و ۳۹۴ نفر تست کرونا گرفته شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی