بازدید 5934

آمار ابتلا به کرونا در مازندران باز هم دو رقمی شد

شبانه روز گذشته با بستری شدن تعداد ۶۹ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۶۳۷ نفر رسید.
کد خبر: ۱۰۵۱۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۲ 15 May 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس از مازندران، درحالی به روز‌های پایانی پانزدهمین ماه از شیوع ویروس کرونا در استان مازندران نزدیک می‌شویم که نگرانی‌های کرونایی کماکان در این استان تداوم دارد.

طی شبانه روز گذشته شاهد روند کاهشی موارد ابتلا و بستری کرونایی در استان مازندران بودیم که امیدواریم این روند باتوجه به شرایط شکننده مازندران تداوم یابد.

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۶۳ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی همین مدت تعداد ۹۱ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون ۴۹۶ نفر مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۱۱۲ نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

*آمار موارد ابتلا در بابل تک رقمی شد

سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۴۱بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶ بیمار جدید بستری و ۱۰ بیمار هم ترخیص شدند.

وی گفت: ۳۴ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

به گزارش فارس، شبانه روز گذشته با بستری شدن تعداد ۶۹ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۶۳۷ نفر رسید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان