بازدید 16817
۶
خط دفاع هر دو تیم عالی بودند

گل‌محمدی: دربی بجای گل، درگیری و دعوا داشت

برای داور هم قضاوت در این بازی سخت است. فکر می‌کنم این آرامش باید در همه تیم‌ها باشد. هر یکی تیمی داد بیشتری بزند، پوئن بیشتری می‌گیرد. ما بازی را بردیم و نمی‌توانیم بگوییم از داوری راضی نبودیم،
کد خبر: ۱۰۵۱۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴ 14 May 2021

 یحیی گل‌محمدی پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل استقلال در هفته بیست‌و‌سوم لیگ برتر اظهار داشت: دربی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد. بازی سنگینی هم برای ما و هم برای آنها بود. موقعیت‌های زیادی در این بازی دیده نشد و بیشتر درگیری‌های فیزیکی بود و فضاهای خوبی دو تیم به هم ندادند. در کار دفاعی هر دو تیم خوب بودند و ما از موقعیت خوب استفاده کردیم و در نهایت برنده بازی شدیم.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی پرسپولیس افزود: از بچه‌ها تشکر می‌کنم، آنها مشکلات زیادی دارند و امیدوارم باشگاه هم برای رفع آن تلاش کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد مسائل مالی تیمش توضیح داد: این بحث درون خانوادگی است، ولی امیدوارم همانطور که بچه‌ها از جان‌شان مایه می‌گذارند، همه ارکان باشگاه هم تلاش کنند و این مشکل را برطرف کنند. به همه هواداران تبریک می‌گویم، چون می‌دانم الان آنها خیلی خوشحال هستند.

گل‌محمدی: دربی بجای گل، درگیری و دعوا داشت

گل‌محمدی درباره اتفاقات کنار زمین و شلوغی بیش از حد نیمکت‌ها و اعتراضات تصریح کرد: بخشی از این مشکلات به حساسیت مسابقات بر می‌گردد. بخشی هم به نبود تماشاگران برمی‌گردد که هر کسی حرفی می‌زند، شنیده می‌شود. امسال این ماجرا بیشتر شده است. در هر صورت هم ما می‌توانیم خودمان را اصلاح کنیم و هم داوران با تمرکز بیشتری این مسئله را حل کنند.

وی راجع به قضاوت اکبریان در این دیدار نیز گفت: دربی بازی سنگینی است. برای داور هم قضاوت در این بازی سخت است. فکر می‌کنم این آرامش باید در همه تیم‌ها باشد. هر یکی تیمی داد بیشتری بزند، پوئن بیشتری می‌گیرد. ما بازی را بردیم و نمی‌توانیم بگوییم از داوری راضی نبودیم، ولی در بعضی از صحنه‌ها نظر ما با داور فرق می‌کرد. باید فیلم بازی را ببینیم، بازی سنگینی بود و به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
آقای گلمحمدی اگر اون پنالتی قایدی برای شما پیش میآمد باز هم ادای روشنفکری و باکلاسی را در میاوردی؟
داوری که صفر داوری باعث شد که اعصاب بچه هابهم رختد
یحیی خان دمت گرم
خدایش با تاکتیکی که به بازی وارد کردی بهشون فهموندی که فوتبال جای وحشی گری نیست جای بازی و لیاقته.......بازم درود به شرفت سالار
همیشه مسیول باخت کیسه یا وزیر است یا داور
محرم نوید کیا مرد بود و مردان عذرخواهی کرد و شما نه در ان بازی و نه دراین بازی عذرخواهی نکرید چون اصولا شما و بازیکنان شما هرگز اشتباه نمی کنند برای یک خطای بعمولی برخورد را بازی کننان شما شروع کردند ایا این رفتار یک تیم حرفه ایست
رفتار گزارش گر در پرشس از کل محمدی در باره مسائل مالی صرفا شینطت و شانتاژ بوده و بسیار زشت بود
و سرمربی فهیم پرسپولیس پاسخ بسیار خوبی به این فضول بی ادب داد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر