بازدید 7008
۳

شکایت عضو کمیته یهودیان انگلیس از ستاره آرسنال

عضو کمیته یهودیان انگلیس خواهان برخورد با ستاره مسلمان آرسنال به دلیل حمایت از فلسطین شد ولی در صفحات مجازی با موجی از حمایت‌ها از الننی همراه شد.
کد خبر: ۱۰۵۱۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵ 14 May 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، محمد الننی ستاره مصری آرسنال جزو اولین فوتبالیست‌های جهان بود که وحشی گیری نظامیان صهیونیست علیه مردم مظلوم فلسطین را محکوم کرد.

در همین رابطه تل عوفر عضو کمیته یهودی های بریتانیا با باشگاه آرسنال تماس گرفته و خواهان برخورد با ستاره مصری به دلیل حمایت از مردم فلسطین شده است.

عوفر یهودی در توئتیرش نوشت: با مدیر باشگاه آرسنال صحبت کردم و از او خواستم تا با محمد الننی به خاطر انتشار پست حمایتی از فلسطین، برخورد کنند.

کمتر از 24 ساعت از این درخواست عضو کمیته یهودی های انگلیس نگذشته بود که موج عظیمی از حمایت از ستاره مسلمان در صفحات مجازی به خصوص توئیتر به راه افتاده و با راه اندازی هشتگ حمایتی « #we_support_Elnen» ما از الننی حمایت می کنیم، از این ستاره مسلمان حمایت کردند.

باشگاه آرسنال به این درخواست یهودی های انگلیس، پاسخ داد: با محمد درباره این موضوع صحبت خواهیم کرد تا درباره آثار گسترده آنچه که نشر کرده اطلاع پیدا کنیم. ما به عنوان یک باشگاه فوتبال با هر نوع نژادپرستی مخالف هستیم و از مساوات حمایت می‌کنیم.

البته شکایت یهودی ها از این ستاره مسلمان آرسنال با حمایت‌های گسترده از او در صفحات مجازی همراه بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
خب، معنی اعتراض این صهیونیست اینه که او هم داره از صهیونیستهای اسراییل حمایت می‌کنه. پس تا اینجا مساوی هستند یعنی همان چیزی که باشگاه آرسنال از آن دفاع میکنه
درود بر غیرت این مرد
او را چه به سیاست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی