بازدید 5650

طرح شناسایی ماینر‌های غیرمجاز در بوشهر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: در راستای تأمین برق پایدار مشترکان برق، طرح شناسایی ماینر‌های غیرمجاز در این استان با جدیت ادامه دارد و در صورت مشاهده با عاملان آن برخورد قانونی صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۱۰۵۱۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۷ 13 May 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس از بوشهر، غلامرضا حشمتی پنجشنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح شناسایی ماینر‌های غیرمجاز در استان بوشهر از سال گذشته در استان آغاز شده و به فراخور اهمیت طرح همچنان با جدیت در استان ادامه می‌یابد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: در راستای ساماندهی انشعاب‎های غیرمجاز برق در استان طرح شناسایی انشعاب‌های غیرمجاز نیز شناسایی شده چراکه این انشعاب‌ها به دلیل خارج بودن از شبکه رسمی توزیع تأمین برق پایدار را با اختلال مواجه می‌کند.

وی افزود: در کنار این دو طرح تقویت صنعت برق استان در مدیریت مصرف نیز همواره باید به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار هم استانی‌ها قرار گیرد چراکه عبور موفق از پیک‌بار به‌ویژه در فصل تابستان تنها با مصرف بهینه محقق می‌شود.

این مقام مسؤول عنوان کرد: مدیریت مصرف به معنی محرومیت از دستگاه‌های برقی موردنیاز نبوده بلکه به معنی استفاده همراه با مدیریت این دستگاه‌هاست.

حشمتی ادامه داد: برای نمونه در ساعت ۱۲ لغایت ۱۸ که به‌عنوان پیک‌بار مصرف اعلام شده می‌طلبد استفاده از لوازم با مصرف بالا مانند اتو، ماشین لباسشویی و ماشین ظرف‌شویی و جاروبرقی در ساعت‌های دیگری انجام شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر بیان کرد: استفاده از ظرفیت نور طبیعی برای روشنایی خانه از دیگر راهکار‌های کاهش مصرف برق است که با مدیریت مناسب می‌توان از این ظرفیت به‌خوبی استفاده کرد.

وی تصریح کرد: در این زمینه انتظار است رسانه‌های دیداری و شنیداری نیز برای تحقق مصرف بهینه برق فرهنگ‌سازی لازم را داشته باشند چراکه با کاهش تولید برق به دلیل کاهش میزان بارش‌ها مدیریت مصرف از راهکار‌های اجتناب‌ناپذیر برای عبور موفق از پیک‌بار تابستان است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل