بازدید 28262
فرهاد پرده از دخالت زهره هراتیان و محمد مبین برداشت

حمله تند مجیدی: این خانم در استقلال چکاره‌است؟

امیدوارم این مسائل حل شود و تیم ها بازی جوانمردانه انجام بدهند. چگونه است که مدارک پزشک جدید ما تائید نمی شود؟ چون من پزشک ایفمارک را به دلیل اینکه کیفیت کاری او بسیار ضعیف بود و در حد استقلال نبود کنار گذاشتم؟
کد خبر: ۱۰۵۱۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴ 13 May 2021

فرهاد مجیدی با نام بردن از زهره هراتیان و ایفمارک، بار دیگر نقش عجیب این زن در فوتبال ایران را به سوژه رسانه ها تبدیل کرد. فردی که کارلوس کی‌روش هم به شدت از او انتقاد کرده بود.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی تیم استقلال در خصوص مشکلات مدیریتی این تیم عنوان کرد: ما فردا با تیم پرسپولیس بازی داریم و اصلا دوست ندارم تمرکز خودم و بازیکنان بر هم بخورد. بعد از بازی می خواهم مفصل صحبت کنم،سعی کردم در این دوره کمتر صحبت کنم تا تمرکز من و بازیکنانم بر هم نریزد. البته هر چه سکوت می کنم اجازه نمی دهند و کاری می کنند دوباره حرف بزنم.

حمله تند مجیدی: این خانم در استقلال چکاره‌است؟

 برای شان پزشک قبلی سکوت کردم و نگفتم چه بلایی بر سر تیمم آورد

وی خاطرنشان کرد: الان به من اعلام کردند دکتر تیم ما نمی تواند روی نیمکت بنشیند.پزشکی که با او در تیم المپیک آشنا شدم و دوست هم نبوده اجازه نشسستن روی نیمکت ما را ندارد. من دیدم او کارش را بلد است و در آسیا هم به ما خیلی کمک کرد. وقتی در عربستان یکسری مشکلات پیش آمد سعی کردم شان پزشک تیم خودمان را حفظ کنم و خیلی از مسائل را عنوان نکردم و حتی اشاره نکردم که او چه بلایی بر سر تیم ما آورد.

 

هراتیان نمی گذارد پزشک ما روی نیمکت بنشیند، گل محمدی به این کارها احتیاج ندارد

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: الان خانم هراتیان اجازه نمی دهد دکتر جدید تیم ما روی نیمکت بنشیند.به نظر من نه باشگاه پرسپولیس و نه آقا یحیی به این کارها احتیاجی ندارند! ما فردا بازیکنانمان را به زمین می فرستیم تا مثل مرد فوتبال بازی کنند.ما به دنبال بازی جوانمردانه هستیم و این کارها به هیچ عنوان تمرکز من را به هم نخواهد ریخت.

 

مبین چه کاره است که در مورد مسائل استقلال نظر می دهد؟

مجیدی یادآور شد: می خواستیم مدیر رسانه‌ای باشگاه را عوض کنیم اما گفتند آقای مبین از وزارت ورزش مخالف است.او چه کاره است که در مورد استقلال نظر بدهد؟ همین کارها را کردید که استقلال 2 سال با دلالی بسته شد.خانم هراتیان چه کاره است که در مورد نیمکت من تصمیم بگیرد. او که هراتیان است، من به بزرگ تر از او هم اجازه دخالت در مسائل نیمکت تیمم را نمی دهم.این کارها قدیمی شده و لزومی ندارد قبل از دربی این مسائل به وجود بیاید.پزشکی که در تیم المپیک کار می کرده الان توسط ایفمارک مدارکش تائید نمی شود. پزشک تیم ما با هزینه شخصی به تهران آمده و به من لطف کرده است. مدارک او را ای اف سی تائید کرده ولی سازمان لیگ مدارک او را نمی پذیرد.

 

دو تغییر داشتیم، از وزارت ورزش پدر ما را درآوردند

وی تاکید کرد: من خیلی سعی کردم سکوت کنم ولی به خاطر 2 تغییر از وزارت ورزش پدر ما را در آوردند. من اصلا اجازه نمی دهم کسی درباره استقلال تصمیمی بگیرد. امیدوارم این مسائل حل شود و تیم ها بازی جوانمردانه انجام بدهند. چگونه است که مدارک پزشک جدید ما تائید نمی شود؟ چون من پزشک ایفمارک را به دلیل اینکه کیفیت کاری او بسیار ضعیف بود و در حد استقلال نبود کنار گذاشتم؟ اختیار نیمکت تیم با سرمربی است، به جز سرپرست که باشگاه او را انتخاب می کند، ماساژور، پزشک، مدیر رسانه و ... در اختیار سرمربی است، تاکید می کنم اجازه نمی دهم در مورد نیمکت استقلال تصمیم بگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۴
احسن
بعضی اوقات شجاعت باید داشت
نباید منتظر باشی و نگاه کنی
آقای حاشیه، بابا بس کن، بهانه های باخت احتمالی ات را از همین الان ردیف نکن. خودت آخر حاشیه ای ببم جان
پاسخ ها
روزبه حصاری
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
چی زدی داداچ/1؟!
مجیدی حالا که داره نتایج ضعیف میگیره شروع کرده جوسازی و بعدش هم قهر ...و... فرار... دوبی!
هراتيان برگرده بره هرات
بابا اینجا ایران است.
فقط بخور بخور و ببر ببر.
همه در حال دزدیدن.
ای اف سی مهم نیست مهم اینه که افراد دزد در همه جا هستند.
اگر هم خیلی دخالت کنی. فوری پاپوش و .... و تمام
پس خیلی نباید حرف بزنی.
ظریف حرف زده، منتشر کننده رو می گن اعدام کنید.
وزیر محترم میگه اگر دانش آموزی مریض شد و ....
چه انتظارهایی دارید که استقلال درست شه.
دمت گرم آقای مجیدی خوب جوابشو دادی مجیدی گل به امید ستاره شدم در اسیا
6 تای دیگه در انتظارته پسر جون!
یکی بگه واقعا این خانم چه کاره هست
دمت گرم
لستفاده از روسری قرمز یعنی چی؟
لنگیا ساکت
آقای مجیدی دوستت داریم سالار
هوچی گری بسه دیگه. این به اصطلاح پزشکتون در اصل دندانپزشکه. اگر نمیدونستید بدونید. دوما خوب یک کم زودتر اقدام میکردید تا سازمان لیگ به موقع کارتش رو صادر کنه. دوران هوچی گری دیگه تموم شده، خفتتون رو میگیرن باید توضیح بدید. اینکه اصرار میکنید این دندانپزشک کنار زمین باشه، حتما یه کاسه ای زیر نیم کاسه هست. دستتون رو میشه. شما طرفدارهای احساسی مجیدی هم دلخوش بهش نباشید، به موقعش تیم و ول میکنه میره امارات میزنه تو کار داروهای انرژی زا
آقای مجیدی کاملا درست میگه چون این خانوم اصلا با کم و چند مقررات آشنایی لازم رو ندارن و بنابر این صلاحیت ریاست ایفمارک رو به هیچ وجه ندارن
چرا همیشه موقع بازیهای مهم و حساس شلوغ میکنی رئیس!!!؟؟؟
قرمز وآبی برای بخور بخور مربیان بازیکنآن و وکل اعضای فدراسیون فوتبال وجنگ های زرگری بخاطر مهم جلوه دادن خود و آتش بیاره معرکه هم خبرنگاران فوتبالی
ای برادر مملکت داره همینطور اداره میشه با دلالی و مافیا و روزگار مردم را تیره و تار کردن. استقلال و پرسپولیس که دو تا تیم هستن.
6 تای دیگه بزنید به لنگ تا بالانس باشه
واقعیت همیشه برای یه لونگی همیشه تلخه هر وقت دو تا ستاره واقعی داشتی بیا
فرهاد عشق
4 تاییاشش
مربی کوچک!! انسان کوچک و پر حاشیه. خانم هراتیان که گفت پزشک پزشک که میگی دندونپزشکه!!! خجالت اوره فقط با دعوا و قلدری میخواد کار کنه. مثل برخورد شرم اورش با مامورهای راهور. بس کن اگر بلدی تو زمین نباز. فردا دوتا میخوری بعد بیا کلی حرف بزن
یک کلمه پارتی
اقای مجیدی بهتر نیست به جای این هاشیه سازیها حواست به تیمت باشه.امروز هم که دربی رو واگذار کردی حالا تا یکسال دیگه هم میخوای هوچی گری کنی که بازم پنالتی ما سوخت نمیدونم داور به نفع پرسپولیس سوت زد .چرا همیشه قبل از بازیهای حساس برای خودت و تیمت استرس درست میکنی به نظر من این حرف ها وکارهات فقط برای توجیه نتیجه های مزخرفیه که جلوی تیمهای مدعی میگیری
تمام حرف هاش درسته هم در مورد وزیر معلوم الحال و هم بقیه چیزها! اما حواست به تیم هم باشه که داره گند میزنه!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها