بازدید 6693

فرهاد مجیدی: نشان دادن عدد ۴ مال جوانی‌ام بود

کد خبر: ۱۰۵۱۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵ 12 May 2021

سرمربی استقلال در مورد اینکه قائدی و دیاباته از استقلال جدا خواهند شد، گفت: اگر پیشنهاد خارجی داشته باشند شرایط حرفه‌ای خودش را دارد اما اجازه نمی‌دهم هیچ بازیکنی از استقلال جدا شود.

* کمالوند گفت موقعیت خوب کاری برایش پیش آمده است

سرمربی در مورد علت جدایی  فراز کمالوند و اینکه آیا جدایی او در استقلال تاثیر می گذارد، گفت: کمالوند لطف کرد و به تیم ما تشریف آورد، خودش هم خیلی دوست داشت به استقلال بیاید. مشاور من بود و زحمات زیادی کشید اما پیشنهاد خوبی داشت و به من گفت موقعیت خوب کاری برایم پیش آمده و من هم  با جدایی اش موافقت کردم. من در ابتدای مربیگری فوتبالم هستم و دوست دارم چیزهای زیادی یاد بگیرم. مشاوران خوبی دارم و دوست عزیزی که سال ها در سری آ کمک مربی بوده و روی نیمکت تیم ملی ایتالیا نشسته بعد از اینکه واکسن کرونایش را بزند به ایران می‌آید و تا ‌آخر لیگ میهمان من هست. او مشاورم خواهد بود، چند سال روی نیمکت تیم ملی ایتالیا نشسته است.

* مشاور ایتالیایی تا آخر فصل به من کمک می‌کند

وی در مورد اینکه اسم این مربی ایتالیایی چیست و روی نیمکت خواهد نشست یا نه، گفت: می‌آید و او را می‌بینید. او روی نیمکت نمی نشیند و مشاور من است اما تا ‌آخر فصل به من کمک می‌کند.

* هواداران جمعه بازی زیبایی خواهند دید
مجیدی در مورد اینکه استقلال مقابل ذوب آهن خوب بازی کرد و پرسپولیس هم مقابل سپاهان نمایش خوبی داشت اما این دغدغه وجود دارد به دلیل  استرس دربی ممکن است بازی خوبی نشود، گفت: فکر نمی‌کنم  اینطور باشد، دربی بازی زیبایی خواهد بود و  هواداران دو تیم بازی زیبایی را می‌بینند. پرسپولیس هم تیم خوبی دارد و هم تیم ما شرایطش خوب است. تیم ما انگیزه بالایی دار.  هواداران استقلال منتظر این بازی هستند تا با نتیجه‌ای که به دست می آوریم در کورس قهرمانی بمانیم و برای جام حذفی هم خودمان را آماده کنیم.

* دیگر نمی گذارم بدون اجازه من پشه ای وارد استقلال شود

سرمربی استقلال در مورد ضرباتی که به تیم استقلال از ناحیه مدیریت در این سال‌های اخیر خورده گفت:  با عرض تاسف باید بگویم برای باشگاه بزرگی مثل استقلال جای تاسف است که دو سال است بدون نظر سرمربی بسته شده است و فصل گذشته هم که من سرمربی بودم بازیکنانی از سایر تیم‌ها با من تماس می‌گرفتند و می‌گفتند که از سوی باشگاه استقلال با آنها تماس گرفته شده در حالیکه در فهرست من نبودند. دیگر اجازه چنین کاری نمی‌دهم و نمی گذارم بدون اجازه من پشه‌ای اضافی وارد استقلال شود. هواداران تیم، فوتبالی ببینند که کیف کنند و ‌آن فوتبال هجومی را ارائه کنند که هوادار لذت ببردو

* دانشگر به اشتباهش پی برد

در ادامه این گفت و گو خبرنگار از او پرسید در همین راستا با بازگشت دانشگر مخالفت کردید چون باشگاه دوست داشت که او بازگردد اما شما مخالفت کردید، گفت: اینجا استقلال است و فرهنگ و ساختارش مشخص است. بازیکنی که ادب و احترم نگه ندارد جایی در تیم ما ندارد ، اول ادب و احترام بعد مسائل فنی مهم است. دانشگر هم  به اشتباهش پی برده و دیگر هم چنین اشتباهی را انجام نمی دهد. او اکنون به تیم برگشته، او یکی از بهترین مدافعان ما است و خوشحالم که شخصا او به تیم برگشته است.

* واکنش به نشان دادن عدد 4
سرمربی استقلال در مورد اینکه بعد از دربی عدد خاصی مثل 4 خلق می شود یا نه، گفت:( با خنده)آن مال جوانی‌هایم بود.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار