بازدید 41358

کپسول خوش بوکننده باد شکم هم به بازار آمد!

مخترع این قرص پیرمرد ۶۵ ساله فرانسوی است که ظاهری شبیه بابانوئل دارد و توانسته است با این اختراع علاوه بر تبدیل بوی باد شکم به بویی دل انگیز درآمد هنگفتی هم کسب کند.چای ماچا کمکت میکنه اندام ایده‌آلت رو به دست بیاری! تا دیر نشده خرید کن روز گذشته در شبکه های اجتماعی پیام ها و نظرات زیادی در خصوص کپسول جدیدی که بوی بد باد معده را تبدیل به بوی خوب می کند، منتشر شد که بازتاب زیادی داشت.
کد خبر: ۱۰۵۱۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱ 12 May 2021

به گزارش تابناک به نقل از خراسان، با خوردن این کپسول بوی بد باد شکم شخص شبیه بوی شکلات می شود یا به اصطلاح باد شکلاتی می شود. مدل دیگری هم گویا به تازگی وارد بازار شده است که عطر گل رز و بنفشه را در فضا پخش می کند.

مخترع این قرص پیرمرد ۶۵ ساله فرانسوی است که ظاهری شبیه بابانوئل دارد و توانسته است با این اختراع علاوه بر تبدیل بوی باد شکم به بویی دل انگیز درآمد هنگفتی هم کسب کند.چای ماچا کمکت میکنه اندام ایده‌آلت رو به دست بیاری! تا دیر نشده خرید کن

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۶
از زمان شروع کرونا چنین خبر خنده داری نخونده بودم خیلی خندیدم .
اگه ۶۵ ساله پیرمرد پس ۹۰ ساله چیه؟
میشه موقع خرید این کپسول، هموجا تست کرد؟؟؟؟
خوب خدا رو شكر این مشكل هم حل شد قبلا هم اعلام شده مردم باید كمی صبور باشند و توقعات شون رو پایین بیارن تا همه چی یواش یواش مرتفع بشه
دیگه ادم جرات نمی کنه بخودش عطر و ادکلن هم بزنه مردم ممکنه چه فکری کنن
من قرص با بوی چلوکباب میخوام ! چندماهی هست که من هم مثل خیلی از مردم کشورم در تهیه گوشت و کباب دچار مشکل شدیم. میخوام از این قرص با بوی چلوکباب بگیرم بخورم بعدش برم خونه باجناقم پوز بدم :)
فرانسوی های بو گندو در اختراع انواع عطر ها و ادکلن ها پیشگام بودن و این به خاطر اینه که همیشه بوی بد میدن و حالا اونقدر پیشرفت کردن که واسه باد شکم هم عطری اختراع کردن و ببینید چه برندهایی واسه فروش و صادرات راه خواهند انداخت و جهان سومی ها هم پز استفاده از این عطرها رو خواهند گذاشت ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
اختراع چیه ؟ پول می گیرند فقط بفکر پولند
من عاشق گلهام



لطفا گلها رو بدنام نکنید
خب حالا سبیلاشان هم چرب میشه
این قرص جایگزین جوراب روز مرد شد
چای ماچا چیه وسط متن؟ این هم روش جدید تبلیغه؟!!!
سلام تو ایران هم هس؟؟داروخونه ها دارن؟؟
میشه خریدش؟
خیلی باحال بود.
من سالهاست لیستی از چیزهایی که باید اختراع بشه تهیه کرده بودم. این موسیوی فرانسوی به نحوی به لیست من دسترسی پیدا کرده و با اختراعش داره ثروتمند میشه. حالا بهش پیشنهاد میکنم چیزی اختراع کنه که بتونه به این باد مرموز مشکل ساز رنگ های زیبایی هم بده که آسمان رو به رنگین کمان تبدیل کنه.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی