بازدید 4793
۱

آتش‌‌سوزی مرگبار مرکز ترک اعتیاد در اطراف مشهد

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد از وقوع آتش‌سوزی در یک مرکز ترک اعتیاد در روستای دستگردان در جاده میامی در اطراف مشهد خبر داد و گفت: بنا بر اعلام اورژانس در این حادثه ۳ نفر کشته و ۲۴ نفر دیگر مجروح شده‌اند.
کد خبر: ۱۰۵۱۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸ 12 May 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، مهدی رضایی با اعلام این خبر بیان کرد: این آتش‌سوزی شب گذشته به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که در پی آن آتش‌نشانان و نجاتگران ایستگاه‌های ۴۹،۶،۴۱،۱۵ و بخش رضویه به محل حادثه در روستای دستگردان در جاده میامی به مشهد اعزام شدند.

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد حریق در یکی از آسایشگاه‌های این مجموعه رخ داده که امدادگران ضمن مهار آتش قریب به ۲۰۰ نفر را از میان دود و آتش نجات دادند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، بنا به اعلام اورژانس مشهد در این حادثه ۳ نفر فوت و ۲۴ نفر دیگر مجروح شده‌اند که به مراکز درمانی شهر مشهد منتقل شدند .

یک تیم کارشناسی از آتش‌نشانی مشهد مامور بررسی دقیق علت وقوع این حادثه هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قانون یعنی اینکه به هر جرم فارغ از اینکه آسیب دیده کیست رسیدگی شود آیا رسیدگی قضایی به این حادثه هم مانند رسیدگی قضایی به آتش سوزی کلینیک سینای اطهر است؟ البته که خیر! این چه سوالیست!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی