بازدید 5388

دستگیری عامل حمله کننده به درمانگاهی در شرق تهران

کد خبر: ۱۰۵۱۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۹ 11 May 2021

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از سرعت عمل پلیس و دستگیری عامل حمله کننده به درمانگاهی در شرق تهران خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "سعید راستی"رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اظهار داشت: پانزدهم اردیبهشت ماه جاری، مردی با حالتی خشمگین و سلاح سرد به دست، وارد درمانگاهی در شرق تهران شده و با ایجاد رعب و وحشت در بین مراجعان، ۴ تن از کارکنان درمانگاه را مجروح و اموال درمانگاه را تخریب می‌کند.

وی با اشاره به اینکه متهم پس از تخریب و مصدوم کردن کارکنان درمانگاه، بلافاصله از محل گریخته بود، بیان داشت: روز گذشته بررسی تخصصی این موضوع در اختیار ماموران این پلیس قرار گرفت.

رئیس عملیات پلیس امنیت عمومی تهران توضیح داد: چکیده پرونده نشان از این داشت، همسر این فرد برای انجام امور پزشکی به درمانگاه مراجعه و از پرسنل آن درخواست انجام کار‌های پزشکی بدون نوبت را می‌کند که این کار با مخالف کارکنان مواجه می‌شود. پس از آن متهم به این درمانگاه وارد و موجب ورود خسارت جانی و مالی شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مخفیگاه متهم در کمتر از ۳ ساعت در "شمیران نو" شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی در مخفیگاهش دستگیر شد، خاطر نشان کرد: متهم با اعتراف به جرم ارتکابی و تکمیل پرونده برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر