بازدید 14997

"صدام" نام بهترین و گران ترین اسب غزه!

اگر شما درست بعد از شهر غزه از جاده ساحلی به سوی مصر ،حرکت کنید، ناگهان احساس می کنید در یک کشور متفاوت هستید،. ساختمان های ساحلی بخاطر بمباران های اسرائیلی ها تبدیل به ویرانه و خرابه شده اند اما چندصدمتر آن طرف تر، پارکی وجود دارد که مامون و دوستانش با علاقه و پشتکار فراوان آن را به میدان اسب دوانی تبدیل کرده اند، آنها شصت اسب در اصطبل های خود دارند.
کد خبر: ۱۰۵۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۹ 19 June 2010
" صدام متوقف شدنی نیست، هیچ اسب عربی به پای آن نمی رسد، او دیوانه سرعت است، من به افتخار صدام، بعد از اعدام رئیس جمهور عراق نام بهترین اسبم را "صدام" گذاشته ام! " اینها حرفهای "مامون خوذنی" درغزه است، او با ریش خاکستری مرتبی صاحب بهترین و مشهورترین اسبهای غزه است.

به گزارش پارسینه، نشریه آلمانی "فاز" در گزارشی به قلم هانس روبل خبرنگار خود از وضعیت غزه به کاسبی های پنهان و متفاوت در غزه پرداخته است.

در ادامه این گزارش آمده است: اگر شما درست بعد از شهر غزه از جاده ساحلی به سوی مصر ،حرکت کنید، ناگهان احساس می کنید در یک کشور متفاوت هستید،. ساختمان های ساحلی بخاطر بمباران های اسرائیلی ها تبدیل به ویرانه و خرابه شده اند اما چندصدمتر آن طرف تر، پارکی وجود دارد که مامون و دوستانش با علاقه و پشتکار فراوان آن را به میدان اسب دوانی تبدیل کرده اند، آنها شصت اسب در اصطبل های خود دارند.

مامون می گوید بعضی از این اسب ها را بطور قاچاقی از تونل های زیرزمینی از مصر وارد می کنند، از این اسب ها برای تفریح یا انتقال مواد غذایی و خوراکی از کانال های زیرزمینی استفاده می شود، آنها روزانه 100 یورو درآمد دارند که برای خانواده های فقیر ساکن غزه، درآمد نسبتا خوبی است.

مامون یک ب.ام.و دارد اما خودش می گوید ترجیح می دهد با مرسدس رانندگی کند.

مامون می گوید بخاطر وضعیت جنگی و خاص غره کمتر خانواده ای علاقه به داشتن اسب دارد، در حالی که قبلا وضع اینطور نبود.هدف من دادن اعتماد به نفس و شادمانی به مردم غزه با اسب سواری است، من شش اسب در قاهره سفارش داده ام که تا هفته بعد به غزه می رسند.

هشتاد درصد مردم غزه در فقر مطلق به سر می برند، چهل درصد از آنان هیچ شغلی ندارند، اما برای پولدارها همه چیز هست، حتی اتوموبیل های آخرین مدل و کامپیوتر اپل و ...که در صورت سفارش حتی این اتوموبیل ها از تونل های زیرزمینی به غزه آورده می شوند.

چون حماس از سوی آمریکا به عنوان یک گروه تروریستی شناخته می شود به سختی می تواند با ارتباطات بانکی، پول به غزه بیاورد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
صدام حسین 8 سال به جان و مال و سرزمین ایران تعدی کرد و هر چه توانست کشت و ویران کرد . جا داشت امثال این آقا به پاس اینهمه حمایت مردم ما از مردم غزه و پرداخت هزینه های مختلف ، چنین ابراز ارادتی نمی کرد .
فکر می کنم همه به این حرف اعتقاد دارند که دوست دشمن شما -دشمن شماست.نمی دانم چرا مدام سنگ این افراد را به سینه می زنیم
صدام دشمن ایران بود. هزاران نفر را در ایران به کام مرگ فرستاد.صدام دشمن ایران است و دوستداران صدام نیز با زنده نگهداشتن نام پست او ادامه دهنده جنایات او خواهند بود.
يا اخي لا نگران بابت الاسم براي ساير اسبها و حيوانات، انت از اسم ديگر سران شجاع عرب ميتوانيد استفاده كنيد ولي مطمئن باشيد سازمانهاي حمايت حيوانات شما را تحت تعقيب قرار خواهند داد.
صدام بر خلاف ظاهر غلط اندازش کاری جز سواری دادن به دشمنان اسلام و اعراب نداشت. براساس خوی وحشیانه اش و حماقت بی حدش، بهتر است چارپایی مرکب از خر و گرگ و ... را صدام بنامند. لعن و نفرین خدا بر او که در زندگی نکبت بارش چیزی جز ویرانی و تباهی به جاری نگذاشت و درود بر امام راحل و شیر مردانی که چنین موجودی شیطانی را مهار کردند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار