بازدید 58482
حاشیه و متن اولین روز ثبت‌نام کاندیداهای ریاست جمهوری؛

ماراتن ثبت‌نام داوطلبان ریاست‌جمهوری آغاز شد/ سخنگوی ستاد انتخابات: 57 نفر در روز اول ثبت‌نام کردند/ کدخدایی: مدارک افرادی که خارج از مصوبه شورای نگهبان باشند، تحویل گرفته نمی‌شود/ سردار «حسین دهقان» و «سعید محمد» ثبت‌نام کرد

ثبت‌نام داوطلبان دوره سیزدهم انتخابات ریاست‌جمهوری از صبح امروز در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران آغاز شد. ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری از ساعت ۸ تا ۱۸ انجام خواهد شد و هر داوطلب برای ثبت‌نام، باید مطابق با اطلاعیه شماره ۵ شورای نگهبان مدارک لازم [براساس مصوبه جدید] را همراه خود داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۵۱۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۵ 11 May 2021

ثبت‌نام داوطلبان دوره سیزدهم انتخابات ریاست‌جمهوری از صبح امروز در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران آغاز شد.

به گزارش «تابناک، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری صبح امروز (شنبه) رسماً با دستور وزیر کشور و با آغاز فرآیند ثبت‌نام داوطلبان، پنج روز، در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران کلید خورد.

ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری از ساعت ۸ تا ۱۸ انجام خواهد شد و هر داوطلب برای ثبت‌نام، باید مطابق با اطلاعیه شماره ۵ شورای نگهبان مدارک لازم [براساس مصوبه جدید] را همراه خود داشته باشد.

موسوی: ۵۷ نفر از داوطلبان به وزارت کشور مراجعه و نام نویسی کردند
۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۹:۵۸

سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: امروز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت اولین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری بود که از ساعت ۸ صبح شروع شد و تا ۶ بعد از ظهر ادامه پیدا کرد.

وی افزود: امروز تعداد ۵۷ نفر از داوطلبان به وزارت کشور مراجعه کردند و نام نویسی کردند.

دبیر ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: عملیات ثبت نام به مدت چهار روز دیگر انجام خواهد شد و در نهایت در روز ۲۵ اردیبهشت ماه به پایان خواهد رسید.

موسوی گفت: تعدادی از پرونده ها نقص مدرک داشتند که فرصت مجددی به داوطلبان داده می شود تا پایان دوره ثبت نام مراجعه و ثبت نام خود را تکمیل کنند.

سردار دهقان پس از کاندیداتوری: انتخابات کشور جای سلبریتی های سیاسی نیست
۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۹:۵۴

حسین دهقان روز سه شنبه پس از ثبت نام در محل وزارت کشور در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات ریاست جمهوری فیلم یا سریال نیست که تا لحظه آخر مردم را در تردید نگهداریماز همین رو در نخستی روز برای ثبت نام اقدام کردم.
وی ادامه داد: عرصه انتخابات کشور جای سلبریتی های سیاسی نیست. پاسخگویی به مردم، پذیرش مسئولیت و کارآمدی مسئولان نظام، حقوق همه ملت ایران است.

ماراتن ثبت‌نام داوطلبان ریاست‌جمهوری آغاز شد/ سخنگوی ستاد انتخابات: 57 نفر در روز اول ثبت‌نام کردند/ کدخدایی: مدارک افرادی که خارج از مصوبه شورای نگهبان باشند، تحویل گرفته نمی‌شود/ سردار «حسین دهقان» و «سعید محمد» ثبت‌نام کرد
دهقان گفت: مردم ما شایسته زندگی بهتر از این هستند باید با مردم رو راست بود چون مشکلات کشور به دلیل عدم شفافیت است آنهم شفافیت دائمی نه شفافیت انتخاباتی.
وی اضافه کرد: دوره شخصیت سازی از طریق حفاظت ها نهادها به پایان رسیده است و مصرانه معتقد به برقراری عدالت و نظارت مردمی با استفاده از فضا فضای مجازی و رسانه ها هستیم. با درک واقعی از ناظران و مطالبات و خشم مردم و با داشتن برنامه و مشکلات جامعه ( باا دو کتاب در دست) به میدان آمدم.

سعیدمحمد ثبت‌نام کرد/ رئیسی بیاید بعد می‌گویم کنار می‌روم یا نه!
۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۲:۰۹
سعید محمد بعد از ثبت‌نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور در روز اول عزم و جزم بنده را برای جضور در انتخابات نشان می‌دهد.
وی افزود: لازم است با توجه به بی عدالتی و مشکلات مردم یک تحول جدی در کشور شکل بگیرد چرا که مردم امروز از بی مدیریتی ناراحت هستند و سفره آنها بسیار کوچک شده است.
محمد تصریح کرد: ما به دنبال سک تحول اساسی هستیم و سعی داریم با جوانگرایی و استفاده از تجربیات بزرگان در انتخابات وارد عمل شویم.
وی با اشاره به اینکه برنامه خوبی را دارم و تیم خودم را قبل از انتخابات معرفی خواهم کرد خاطرنشان کرد: برنامه های خوبی را برای دهک‌های پایین، مسئله مسکن، بورس و‌ صنعت خودرو در نظر گرفتیم.
محمد با بیان اینکه با رویکرد تولید محور وارد عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری شده است تاکید کرد: از همه ایرانیان خارج از کشور تقاضا داریم با ما در ساخت ایران همکاری داشته باشیم.
وی گفت: تلاش خواهیم کرد با حل مشکل مسکن و اشتغال در جهت حل مشکلات مردم وارد عمل شویم و ما با شعار توجه به همسایگان و نگاه به شرق اقدامات خود را انجام می‌دهیم و نگاه مبتنی بر برنامه ۱+ ۵ را قابل قبول نمی دانیم.
محمد اظهار کرد: امیدوارم مردم از سرباز خودشان حمایت کنند.
محمد در پاسخ به سوال «تابناک» مبنی که اگر ابراهیم رئیسی وارد انتخابات شود به نفع وی کناره گیری می‌کنید گفت: فعلا آقای رئیسی اعلام کاندیداتوری نکرده است اگر اعلام کاندیداتوری کند سپس اعلام نظر می کنم.
محمد تصریح کرد: بنده به صورت مستقل وارد انتخابات شدم و به هیچ جریانی تعلق خاطر ندارم و‌معتقدم‌ همین دو قطبی اصلاح‌طلبی و اصولگرایی به جامعه ضرر زده است.
محمد درباره اینکه آیا اگر رئیس‌جمهور با آمریکا مذاکره می کند تاکید کرد: توصیه من این است که طرف مقابل به میز مذاکره برگردد در آن صورت ما با همه کشورها تعامل خواهیم کرد اما این را باید   نیز باید بگویم که بنده دور زدن و خنثی کردن تحریم ها را بلد هستم و کاری خواهیم کرد که تحریم‌ها برداشته شود.
ماراتن ثبت‌نام داوطلبان ریاست‌جمهوری آغاز شد/ یکی از وزیران احمدی‌نژاد ثبت‌نام کرد/ کدخدایی: مدارک افرادی که خارج از مصوبه شورای نگهبان باشند، تحویل گرفته نمی‌شود/ «سعید محمد» ثبت‌نام کرد
وی درباره اینکه آیا از رهبری برای حضور در انتخابات اجازه گرفته اید گفت: از نظر بنده در شان رهبری نیست که ما این روند را انجام دهیم هرچند بعضی ها مشورت‌هایی را انجام دادند اما ما براساس بیانیه گام دوم در این مسیر گام برداشتیم.
کدخدایی: وزارت کشور مدارک افرادی که خارج از مصوبه شورای نگهبان باشند، را تحویل نمی‌گیرد
۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۱:۵۴
سخنگوی شورای نگهبان در جمع خبرنگاران گفت: نماینده ما در ستاد انتخابات کشور مدارک افرادی که خارج از مصوبه شورای نگهبان باشد، را تحویل نمی‌گیرند.
عباسعلی کدخدایی در جمع خبرنگاران حاضر در وزارت کشور در پاسخ به سوال خبرنگار «تابناک» مبنی بر اینکه گفته شده نماینده شورای نگهبان مدارک داوطلبانی که براساس ابلاغیه جدید شورای نگهبان در زمان ثبت نام تحویل داده نشده، را تحویل نمی‌گیرد؟، گفت: بله همینطور است؛ ما اعلام کرده‎‌ایم، مصوبه ما صراحت دارد و به وزیر کشور ابلاغ شده که ثبت نام‌هایی که فاقد این مدارکی است که اعلام کرده‌ایم، اعتبار ندارد و ما بررسی نمی‌کینم. 
وی در واکنش به اقدام وزارت کشور در ثبت نام با قانون قبلی انتخابات اظهار کرد: این را خود وزارت کشور می‌داند؛ ما مدارکی را تحویل می‌گیریم که براساس ابلاغیه شورای نگهبان کامل باشد.
با احمدی‌نژاد برای حضور در انتخابات مشورت نکردم
۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۱:۵۳
ماراتن ثبت‌نام داوطلبان ریاست‌جمهوری آغاز شد/ یکی از وزیران احمدی‌نژاد ثبت‌نام کرد/ کدخدایی: مدارک افرادی که خارج از مصوبه شورای نگهبان باشند، تحویل گرفته نمی‌شود/ «سعید محمد» ثبت‌نام کرد
محمدحسن نامی در حاشیه ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: من متعلق به ارتش ایران هستم و شصت و چهار  برنامه آماده کردم و اعتقاد دارم تا زمانی که همه نامزدها مورد تایید شورای نگهبان قرارنگرفتند نباید ستادی بزنند.
وی افزود: شش برنامه برای شش ماهه اول دولت مدنظر خود به خصوص در حوزه اقتصادی دارم.
وزیر ارتباطات دولت دهم تصریح کرد: ما باید به نظر مردم احترام بذاریم و بنده چون نیروهای مسلح را میشناسم باید صراحتا بگویم ایران امروز قدرت برتر نظامی منطقه است.
وی خاطرنشان کرد: ایران در شاخصه نظامی قدرت اول منطقه است و قرار بود ما طبق برنامه ۱۴۰۴ در حوزه های دیگر نیز در تراز بالا قرار بگیریم اما این مهم محقق نشده است.
نامی با بیان اینکه با احمدی‌نژاد برای حضور در انتخابات مشورتی نکرده، تاکید کرد: بنده به‌صورت مستقل در انتخابات شرکت کردم اما به جریان اصولگرایی تعلق خاطر دارم.
صدور فرمان آغاز انتخابات توسط وزیر کشور
۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۰۹:۵۹
به گزارش خبرنگار سیاسی تابناک عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در بخشنامه ای خطاب به فرمانداران سراسر کشور اعلام کرد: در اجرای مواد ۳۸ و ۳۹ قانون انتخابات ریاست جمهوری و تبصره های ذیل آنها ، دستور شروع انتخابات صادر می گردد، ضروری است نسبت به تشکیل هیات های اجرایی از روز سه شنبه مورخ ۲۱-۲-۱۴۰۰ حداکثر در مدت سه روز و انجام سایر برنامه های انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران در مرکز شهرستان و بخش های تابعه، طبق برنامه زمان بندی ابلاغی و در مهلت های قانونی مقرر اقدام نموده و وصول این بخشنامه را مطابق فرم شماره ۲ به ستاد انتخابات کشور اعلام نمایید.
 
لازم به ذکر است که با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی انتخابات مورد نظر ستاد ملی مدیریت کرونا و بر اساس توافق سه جانبه ستاد انتخابات کشور و هیات های مرکزی نظارت موضوع نامه شماره ۱۹۴۳۲۲ مورخ ۳-۱۲-۹۹ انتخاب معتمدین هیات های اجرایی مطابق با مفاد نامه شماره ۲۰۴۸۳۱ مورخ ۱۶-۱۲-۹۹ انجام پذیرد.
ثبت‌نام اولین وزیر احمدی نژاد و ثبت نام یک خانم
۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۰۹:۵۹

محمد حسن نامی وزیر ارتباطات دولت دهم احمدی نژاد دقایقی پیش با حضور در ستاد انتخابات کشور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

امیر سرتیپ محمدحسن نامی  وی در دولت دهم به مدت حدود ۶ ماه به عنوان سرپرست و وزیر در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مشغول به کار بود.

ماراتن ثبت‌نام داوطلبان ریاست‌جمهوری آغاز شد/ یکی از وزیران احمدی‌نژاد ثبت‌نام کرد/ کدخدایی: مدارک افرادی که خارج از مصوبه شورای نگهبان باشند، تحویل گرفته نمی‌شود/ «سعید محمد» ثبت‌نام کرد

همچنین حضور یک خانم برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در دقایق اولیه مورد توجه حاضران در ستاد قرار گرفت.

ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری از ساعت ۸ تا ۱۸ انجام خواهد شد و هر داوطلب برای ثبت‌نام، باید مطابق با اطلاعیه شماره ۵ شورای نگهبان مدارک لازم [براساس مصوبه جدید] را همراه خود داشته باشد.

۱) ۲ قطعه عکس ۴*۶ (مربوط به سال جاری)

۲) اصل و تصویر کلیه صفحات شناسنامه (چهار نسخه)

۳) اصل و کپی مدرک تحصیلی (حداقل کارشناسی ارشد یا معادل آن مورد تأیید وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه)

۴) ارائه گواهی عدم سوء پیشینه

۵) مستندات تصدی حداقل چهار سال (در مجموع) در مناصب مذکور در بند ۲ ماده ۲ مصوبه شورای نگهبان شامل:

۱۵) مقامات سیاسی موضوع بندهای «الف»، «ب» و «ج» ماده ۷۱ قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۱۳۸۶/۸/۷

۲۵) معاونین رؤسای قوای سه‌گانه

۳۵) اعضای شورای عالی امنیت ملی و مجمع تشخیص مصلحت نظام

۴۵) مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور

۵۵) رؤسای سازمان‌ها، مؤسسات و نهادهای دولتی و مؤسسات و نهادهای عمومی غیردولتی در سطح ملی

۶۵) فرماندهان عالی نیروهای مسلح با جایگاه سرلشکری و بالاتر

۷۵) رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور

۸۵) استانداران

۹۵) شهرداران شهرهای بالای دو میلیون جمعیت

۱۰۵) اشخاص، مقامات و مدیران هم‌طراز مناصب فوق به تشخیص شورای نگهبان

تذکر ۱: دارا بودن حداقل ۴۰ سال و حداکثر ۷۵ سال تمام شمسی هنگام ثبت‌نام

تذکر ۲: ثبت‌نام داوطلبان بدون ارائه مدارک مذکور فاقد اعتبار است.

به گفته جمال عرف، رئیس ستاد انتخابات کشور، به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از شیوع بیماری کووید -۱۹ هر داوطلب تنها می‌تواند یک همراه با خود در محل ثبت‌نام داشته باشد.

عرف همچنین تاکید کرد: افرادی که می‌خواهند وارد ستاد انتخابات کشور شوند، اعم از داوطلبان و خبرنگاران، در سامانه ماسک چک می‌شوند، اگر بیماری داشته باشند، اجازه ورود داده نخواهد شد.

گفتنی است، وزارت کشور بر اساس ابلاغیه دبیر شورای نگهبان باید ثبت‌نام از داوطلبین انتخابات را مطابق با مصوبه جدید شورای نگهبان انجام دهد؛ اما روحانی طی دستوری که روز گذشته به وزیر کشور داد، برگزاری انتخابات باید بر اساس جمع‌بندی نظریه تفسیری معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری و طبق قوانین موجود باشد. معاونت حقوقی رئیس‌جمهور نیز در نامه‌ای ۷ بندی با ارائه تفسیر حقوقی خود از مصوبه شورای نگهبان، صلاحیت وضع معیارهای نوعی یا قانونگذاری را بر اساس اصل ۷۱ قانون اساسی، صرفاً به عهده مجلس شورای اسلامی دانسته و تاکید کرده است که در صورت تصویب قانون از سوی مجلس هم ابلاغ آن برای اجرا با رئیس‌جمهور است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳۳
به نام خدا
رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
معلوم شد که امریکا هیچ امتیازی تا مشخص شدن رئیس جمهور و دولت بعدی نمی دهد. اصولگراها و اتاق های فکرهای بالادستی امیدوار بودند تا قبل از انتخابات تکلیف تحریمهای نفتی و دلار نفتی مشخص بشود تا براحتی بتوانند بعد از رئیس جمهور شدن گرد و خاک کنند و چنین و چنان کنند. ولی حالا سر دو راهی هستند. حالا اگر بخواهند یک اصولگرا فابریک را انتخاب کنند یعنی ادامه مشکلات اقتصادی وحشتناک و مجبور شدن به قدم زدن با بلینکن در وین که برابر است با پس گرفتن همه حرفها و درشت نماهایی های خود از مبارز و مقاوم بودن. اگر یک اصلاح طلب توخالی مانند ظریف را هم بخواهند انتخاب کنند یعنی سناریو نخ نما که همه دنیا دشتشون را خوانده و دیگر تا اخر باید عقب بروند. دیدن پیدا کردند این اتاقهای فکر و مراکز تصمیم گیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
خبر مهم از ستاد انتخابات کشور: رییس جمهور هم اینک انتخاب شد
ولیکن شمارش ارا در حوزه ها در 29 خرداد آغاز خواهد شد
میزان مشارکت:83% وطنم ای شکوه پا برجا
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
بزرگترین و سنگین ترین گناه اقای روحانی و دولت او که هرگز قابل بخشش نیست همان از بین بردن حرمت صحت و واقعیت و دقت امار ملی بود.
ناشناس
| Germany |
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
حالا که رئیس مجلس همشهری اقای علم الهدی هست و رئیس جمهور یا رئیس قوه قضاییه یا هر
دو هم قطعا همشهری اقای علم الهدی هستند اصلا پایتخت و وزارت کشور را هم ببرید مشهد. بلکه تهران توفیق اجباری داشته باشد و ما کمتر این چهره های منور را ببینیم . همش برای همشهری های استاد علم الهدی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
شورای نگهبان با ابلاغ قانون جدید !!؟؟
فقط کافیست تا نام رئیس جمهور مورد علاقه شان را اعلام کنند
رای بی رای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
به نام خدا
به کوری چشم دشمنان این مرز و بوم , من به اتفاق خانواده ام در انتخابات شرکت می کنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
برعکس آمریکا ممکنه بعضی از تحریمها رو قبل از انتخابات برداره و بعد از انتخابات دوباره تحریمها رو برگردونه تا دولت جدید به این متهم بشه که با مذاکره نکردن باعث این وضع شده.
اِ!؟ چه خوب ! زود باشید بریم رای بدیم! حالا لباس چی بپوشم!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
رأی نمی خواید بدید؟ پس چرا فقط پستهای مربوط به انتخابات رو می خونید؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
اون ابی روشن رو بپوش منم منم اون راه راه رو میپوشم .
رای نخواهیم داد ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
منتظر بودم نظر تو رو بپرسم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
دور قبل هم می گفتید رأی بی رأی
بعد خودتون به یه قراضه تر از قراضه رأی دادید.
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
شما كه اندازه يك راى به فكر مملكتت نيستى همون بهتر كه رييس جمهور رو انتخاب نكنى...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
یه رای ده تا هر چی رای نمیدیم کل اعضای خانواده ام گفتن رای نمیدن . آگاهی گرفتن حق .
برای سرگرمی بد نیست ، تا 50 روز دیگه سرگرمی داریم که کمتر یاد بدبختیهامون بیافتیم . البته یک چیز ، رای بی رای
ثبت نام که ماراتن نیست! در تیتر زدن دقت کنید.
پس عملا دستور روحانی که منطبق بر نظریه حقوقی معاون حقوقی رئیس جمهور داده شده محلی از اعراب نداشت و سوخته شد
پس عملا دستور روحانی که منطبق بر نظریه حقوقی معاون حقوقی رئیس جمهور داده شده محلی از اعراب نداشت و سوخته شد
پس حرف رئیس جمهور یعنی کشک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
یعنی قانون اساسی و خواست ۲۴ میلیون نفر
کشک
و نظر عباسعلی کدخدایی و جنتی یعنی قانون خدا !!!!؟؟؟
رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
معلوم شدکه رأی ماچقدرارزش داره
رای بی رای
پاسخ ها
هموطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
اگر رأی دادن حق ما بود یا مشکلی رو حل میکرد هیچوقت بما اجازه نمیدادند.
کمترین میزان مشارکت در تاریخ بعد از انقلاب در راه است ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
اتفاقا این چیزها بر خلاف هیاهوی ظاهری اصلا براشون مهم نیست ملت الکی برای خودش نوشابه باز میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
تاریخ قضاوت خواهند کرد
بهترین رئیس جمهور با کمترین رأی انتخاب شد
یعنی 40 ساله داریم از طرز رأی دادن یک عده چوب می خوریم.
ناشناس
| Germany |
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
در کل تاریخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
بشین و تماشا کن بالاترین رای در تاریخ انقلاب برای رییسی رو
به من پیشنهاد شد رییس واحدمون بشم قبول نکردم گفتم تجربه م کمه
با چه اعتماد به نفسی میاید واسه ثبت نام؟
پول اون همه فتوکپی مدارک و عکس سه در چهار حیفتون نمیاد؟؟
خیلی جدی گرفتید قضیه رو
ماراتن کجا بود
در حد دنبال بازی تو حیاط مدرسه است و بس
تصویری هم از تونایی که ثبت نام نمیکنن اما برای همه ما تصمیم میگیرن منتشر کنید
چنان خواستی جو بدی... ماراتن؟؟؟ ولمون کن بابا... کی به این چیزها اهمیت میده...
در متن کلام دو پهلوی شما در مطلب فوق
بطور کامل ، دقیق و قابل استناد ،نهایتا مشخص نیست که بالاخره :
موضوع نامنویسی کاندیداها براساس قوانین جای ذیریبط برگزار میشود و یا صرفا ، بر اساس دستورالعمل جدید ابلاغی ، توسط شورای نگهبان!!!
با احترام، کاندیداهای این دوره متاسفانه تدارکاتچی هم نیستند چه برسد به حد رئیس جمهور کشور بزرگ ایران یعنی شخص دوم مملکت ...
تعداد کاندیداها از تعداد رای دهندگان بیشتره.............
آخرش هم حرف روحانی به عنوان قوه مجریه اثر نکرد و وزیر کشور گوش به فرمان شورای نگهبان عمل کرد واقعا چه کشور قانون مداری داریم وای به حال ملت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
شورای نگهبان قانونا اختیار اینکار رو داشت
چقدرمهم!!! ماراتن بدون تماشاچی و رسانه... برنده ماراتن هم اهمیتی ندارد.
بابا چند گیگ رایگان بدین فیلم دانلود کنیم، واقعا این اخبار مهمه؟
خدایا ببین گیر کیا افتادیم
رای بی رای .
دکترمردمی نژادکی میاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
همونی که خودش خس و خاشاک بود و مردم رو خس و خاشاک می‌دونست؟؟؟
رای بی رای
زهی خیال باطل .... رای بی رای
اونی که گفته از ایرانیان خارج از کشور میخوایم بیان کمک،معلومه اصلا تو باغ نیست.طرف اگر میخواست کاری کنه که نمیرفت اتفاقا بخاطر این وضعه که رفته.
دور زدن تحریم‌‌ها ینی دامن زدن به فساد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
دور نزدن تحریمها یعنی مردم از گرسنگی بمیرند
اوه اوه این سردار محمد نیومده می گه دورزدن تحریم ها رو بلدم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
باز بهتر از روحانیه که نه تنها تحریمی رفع نکرد بلکه روش بیشتر کردن تحریمها و بستن راههای دور زدن تحریمها رو بلد بود
این همه کاغذ بازی کو دولت الکترونیک
اول مردم دیگه رای نمیدند
دوم شورای نگهبان یک نفر را انتخاب کند
که دیگه نیازی به رای گیری نباشه
سوم بماند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
احسنت. بیت المال کمتری هم هدر میشود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
خدا بیاره اون روز رو
اتفاقاً مشکل امروز کشور ما اینه که تمام قوا با هم کنتاکت دارن.
یه آش شده با چند آشپز
به نظرم باید رای داد. واقعا اگر در دور پیش با چشم باز فریب برخی حرف های دولتمردان کنونی را نمی خوردیم؛ وضع اقتصادی این چنین می شد. توجه کنید؛ رای ندادن دو پیامد منفی دارد: 1. جسور شدن دشمنان غربی که اصلا دلشان برای ما نمی سوزد 2. رای فردی که ممکن است لیاقتش کمتر باشد.
پاسخ ها
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
ولی با رای دادن هم چیزی درست نمیشه و مهر تاییدی میشه بر سیستم مدیریت مملکت و قانون اساسی فعلی، رای ندادن یکی از بهترین ابزارهای رساندن صدای اعتراض مردم به مسئولان است ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
رأی می دهم
تا نظام را تأیید کنم
و سیاستهای دولت را زیر پا بگذارم
آری به رهبری
نه به دولت بی کفایت!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
..حیف حوصله ندارم برات کتاب بنویسم...مال کدوم پایگاه بسیج تشریف داری
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
در مملکتی که حرف رئیس جمهوری به اندازه سخنگوی شورای نگهبان اهمیت ندارد رای واسه چی بدید.
نلسون ماندلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
بهروزخان دنبال وسیله فریب زنگ زده نباشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
ناشناس 15:9 اتقافا مردم رای نمی دهند تا به آن بالایی پیام بدهند.
کدخدایی و روحانی بی جهت دعوا نکنین... رای نمیدین!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
مطمئنی؟ کنسرت آزاد میشه‌ها. بانوان هم میتونند برند استادیوم. معیشت مردم هم که مهم نیست
شورای نگهبان کم کم داره بجای دولت و قانون تصمیم میگیره مدرکم بگیرین اخرش میان میگین مردم بد انتخاب کردین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
دولت حق قانون گذاری نداره
بنده هم ضمن احترام به خواسته سایر هموطنانم رای نمیدهم
اینکه کلا ۱۲ نفر بخوان برا مردم تصمیم بگیرن مثلا پنجاه تا صد سال اینده کار خیلی خنده داری بنظر خواهد امد و مردم اون زمان میگن اینا چه فکرایی میکردن ، از همین مصوبه معلومه کی رییس دولت چه نقشی دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
1 نفره
از همین جا معلوم میشه دولت کاره ای نیست حتی در دفاع از حقوق اساسی مردم
الان دیگه مهد کودک ها هم اینترنتی ثبت نام میکنن. یه ثبت نام اینترنتی هم هنوز بلد نیستید بکنید ؟!
کاندیدای ریاست جمهوری باید شخصا راه بیوفته بره خدمت کارشناس وزارت کشور اسم نویسی کنه ؟!!!
!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
می خوان تنور را گرم کنند و مهیج
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
همه چی توو ایران عهد دقیانوسی انجام میشه
تقابل وزارت کشور و شورای نگهبان آن هم در خصوص موضوعی که ماهیت حقوقی دارد
صحب های طرفین بیشتر شکل دعوای لفظی دارد تا اوردن استدلال
عجب مملکت داری
منکه صفحه رای تو شناسناممو پاره کردم ...رئیس جمهور هیچ کاره نمیخوایم نمیخوایم...دیگ انتخابات لازم نیس همینجوری یکی بیارین علی برکت الله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
مطمئنی شناسنامه داری برای رأی؟؟
من راییم را می فروشم کی خریدار ؟ به افراد واجد شرایط رای پیشنهاد می کنم رای خود را بفروشند چرا که دولت هر خدمتی که به ملت ارائه می دهد هزینه ان را دریافت می کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
هرچی می کشیم از دست شماهاست که هر دوره رأیتون رو فروختید و ما رو به این روز انداختید.
من که حلال نمی کنم
بقال سر کوچه ما هم شاید ثبت نام کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
با مصوبه ی جدید شورای نگهبان هر عزیزی نمیتونه ثبتنام کنه و موجبات خنده ی مارو فراهم بیاره
آقایان شورای نگهبان!!! شما وقتی ریاست جمهموری را و حرفش را بی اعتبار میدانید و حرف خودتان را می زنید ، پس برای انتخاب همین مقام به صورت مجدد چه اصراری دارید که مردم بیایند رای بدهند!!!!!!! خودتان یک نفر را انتخاب کرده و بر راس امور بگذارید. هم بیت المال کمتری حرام میشود و هم وقت ملت گرفته نمیشود و هم آبروی کمتری در خلال جریان انتحابات و مناظره های انتخاباتی از کاندیدا ها میرود . همه هم راضی خواهند بود و البته چاره ای دیگری هم ندارند.
مگر شورای نگهبان می تونه قانون وضع کنه؟؟؟!!!!!!!!! الله اکبر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
تو ایران آره خواستن توانستنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
نه ولی میتونه تایید کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
رئیس شورای نگهبان هر کاری بخواد میکنه
این سعید محمد یه شناسنامشو عوض نکرده حالا میخواد مدیریت دولتو عوض کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
اتفاقا جزو محدود کاندیداهایی هست که میبینم شناسنامش المثنی هم نیست...العاقل یکفیه الاشاره
من رای نمیدهم
بسم الله الرحمن الرحیم

رای بی رای
اقای سعید محمد شفاف و پوست کنده اعلام کرد که ایران را کره شمالی خواهد کرد و روی این استراتژی مجدانه تلاش خواهد نمود
عجب
رای بی دای
با این وضعیت فکر کنم تعداد کاندیداها از رای دهنده ها بیشتر بشه....
با این وضعیت فکر کنم تعداد کاندیداها از رای دهنده ها بیشتر بشه....
ای تابناک از خدا بترس و تبعیض قائل نشو ...... خوب اون یه خانم رو هم مثل اون بقیه معرفی می کردی
اونایی که میگفتن رئیس جمهور خیلی قدرت داره جواب بدن که چرا حرفش رو کسی گوش نمیده
یعنی تدارک چی و شاید هم کمتر
ملت میان رای میدن که رئیس جمهور انتخاب کنند
کسانی که میگن رای بی رای ، این ها هیچ وقت رای هم ندادن که الان بیان بگن رای بی رای ، جدی میگم
از بس دروغ شنیدیم ما دیگه رای نمیدیم
انتخابات ایران ، انتصابات است .
خودشون یک نفر رو انتصاب بکنند این جوری چند صد میلیارد هم صرفه جویی میشه
بعید هست که رییس جمهور بعدی با دنیا مذاکره و توافق نکند
آقا دیدین شهردارآبادان واکسن رو زد برکنار که نشد هیچ دوباره ابقا شد.
این است اوضاع
همچین جو میده ماراتن انگار واسه مردم مهمه
طرف رو تو ده راه نمیدادند سراغ کدخدای رو میگرفت
درود بر مدیر تراز جهانی دکتر سعید محمد.
من تا الآن رأی دادم اما دیگر رأی نمی دهم
معمولا رای را به نتایج مثبت میدهند کدام نتیجه تا حالا به نفع مردم بوده که رای بدهند
چرا خود جنتی و ۱۱ نفر حواریونش دولت تشکیل نمی دهند؟!!!!!!!!
رای ما می خواهد چه چیزی را درست کند
چه حکایتیه که تقریبا تمام مسئولین رده بالای کشور شناسنامه المثنی دارند؟؟!!
چه حکایتیه که تقریبا تمام مسئولین رده بالای کشور شناسنامه المثنی دارند؟؟!!
هر کس می تونه ثبت نام کند وضعیت که از دوران روحانی بدتر نمی شه!
دستور روحانی و عقب ننشستن شورای نگهبان (نگهبان چیه؟) یعنی رییس جمهور کاره ای نیست قانون تساس هم هم کشک
کاش روحانی میذاشت بعد اتمام ثبت نام اعلام میکرد امروز صبح از مصوبه شورای نگهبان مطلع شدم
رای بی رای
کسی که نیومده حرف از دور زدن تحریم ها میزنه یعنی باز افزایش هزینه ها و سوختن پول مملکت.
با ثبت نام حداقل ۳ نفر نظامی تا الان گویا باید منتظر تبدیل شدن ایران به یک پادگان نظامی باشیم.
راي بي راي
این کار دردسر سازیه لازم به ثبت نام نیست
رای نخواهم داد
اینها رو ولش، کی اون برنامه‌هه پخش می شه که کاندیداها پته همو می ریزن رو آب؟ یک کم بخندیم و سرگرم بشیم.
چه خوشم بیاید چه نیاید مملکت.مملکت حسینقلی خانی است..فعلا
سلام وخسته نباشید از ماراتن ! من یک پیشنهادی بینابینی دارم که فکر کنم همه را راضی میکنه . مردم که نمیخواد رای بده اصلاح طلب که رد صلاحیت میشه .اصول گرا هم که رییسی نیاد جم و جور نمیشه . هر کسی هم که تا حالا ریس جمهور شده بعد اوپوزیسیون شده . اینبار ریش و قیچی را بدیم دست شورای نگهبان خودش ببره و خودش بدوزه
با سلام و احترام رای بی رای
آقایان شورای نگهبان!!! شما وقتی ریاست جمهموری را و حرفش را بی اعتبار میدانید و حرف خودتان را می زنید ، پس برای انتخاب همین مقام به صورت مجدد چه اصراری دارید که مردم بیایند رای بدهند!!!!!!
عده ای خدا و اسلام را در وجود خود خلاصه کرده
رای بی رای
شما صدای مردم نیستید و گرنه پیامها رو گزینشی انتخاب نمی کردید!!!
شما صدای مردم نیستید و گرنه پیامها رو گزینشی انتخاب نمی کردید!!
اینها هم خط قرمز دارند و مجبور به رعایت
اصولگراها اینجوریند
یا راهی خواهیم یافت
یا راهی خواهیم ساخت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
خوب سوختی که اصلاحات دیگه مرده
کد خدایی تحصیل کرده انگلیس است !
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی