بازدید 20589
۳

ماجرای «پرستو» و پیروز حناچی

در جریان رسیدگی به پرونده محمدعلی نجفی، شهردار سابق تهران و قتل میترا استاد‌‌، همسر دوم او، تعدادی از چهره‌های اصلاح‌طلب میترا استاد را متهم کردند که "پرستو" بوده است.
کد خبر: ۱۰۵۱۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷ 10 May 2021

به گزارش تابناک به نقل از فرارو، گفت وگوی با پیروز حناچی در کلاب هاوس حواشی زیادی به دنبال داشته که یکی از آن تائید استفاده از «پرستو» برای به دام انداختن شهردار تهران بود.

پیروز حناچی در بخشی از گفت و گوی مفصل خود با خبرنگاران و فعالان رسانه ای در کلاب هاوس با این سوال روبه رو شد که «آیا در دوران شهرداری خودتان حس کرده‌اید مستنداتی هست که بخواهند شما را با پرستوها به دام انداخته باشند؟»

شهردار تهران در پاسخ با خنده جواب داد: «خیلی سئوال سختی است.» سوال کننده نتیجه گرفت "پس بوده" و شهردار تهران هم این نتیجه‌گیری را رد نکرد.

خبرنگار خواستار اطلاعات بیشتری شد و پرسید: «می‌توانید بیشتر توضیح بدهید؟ مثلا از طرف کجا و وابسته به کجا بوده‌اند؛ برایتان مشخص شده است؟».

شهردار تهران پاسخ می‌دهد: «نه، چون رد و اثری پیدا نکردم که بفهمم وابسته به کجا هستند. ولی اعتقاد دارم افرادی در این سطوح مدیریتی همواره باید مراقب باشند.»

حناچی در پاسخ به این سوال که "آیا وقتی جای آقای نجفی نشستید به این موضوع به عنوان یک چالش دائمی فکر کردید؟"، گفت: «من آن روزی که داستان آقای نجفی پیش آمد اصلا دلم نمی‌خواست از این در وارد بشوم. ولی به حس درونی خودم غلبه کردم و گفتم مردم به امید رأی داده‌اند و باید تلاش کنیم تا دوره خوبی را به یادگار بگذاریم.»

در جریان رسیدگی به پرونده محمدعلی نجفی، شهردار سابق تهران و قتل میترا استاد‌‌، همسر دوم او، تعدادی از چهره‌های اصلاح‌طلب میترا استاد را متهم کردند که "پرستو" بوده است.

ادعایی که البته هیچ گاه ثابت نشد و به عقیده منتقدان کذب بوده تا از این طریق رفتار نجفی را توجیه کنند.

سخنان حناچی در این باره بازتاب زیادی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی داشته است.

واژه «پرستو» در ادبیات امنیتی در مورد زنانی به کار می‌رود که به عنوان "دام" بر سر راه مقامات، چهره‌های سیاسی، منتقدان و مخالفان قرار داده می‌شوند. بیشتر در پروژه های جاسوسی از «پرستو» استفاده می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۳
کنتور که نمی اندازه ‌... خالی می بنده چند روز بعدش هم میگه من نگفتم درست مثل فریدون که اول وعده صد روزه داد بعدش گفت من نگفتم!!! این جماعت کلا این شکلی هستن
مرحوم میترا استاد پرستونبود یعنی از جایی مامور به نفوذ نبود اما آنچه از قرائن بر میآید خانم استاد شخصا و برای ارضا جاه طلبی خودش نجفی را شکار کرده بود
به هر صورت انشالله خدا از سر تقصیرات همه ما بگذرد
گفت: «من آن روزی که داستان آقای نجفی پیش آمد اصلا دلم نمی‌خواست از این در وارد بشوم. ولی به حس درونی خودم غلبه کردم و گفتم مردم به امید رأی داده‌اند و باید تلاش کنیم تا دوره خوبی را به یادگار بگذاریم.»
چقدر هم دوره خوبی به یادگار گذاشتید .... البته بی راه هم نمیگید ، دوره خوبی برای خودتون و دور و بری هاتون بود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها