بازدید 11635

حاشیه های سفر یکروزه آقای وزیر به خوزستان

کد خبر: ۱۰۵۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۱ 19 June 2010
سفر یک روه بهبهانی وزیر راه و ترابری به استان خوزستان حاشیه های جالبی داشت که خواندن بخش هایی از آن خالی از لطف نیست.  نصب تصاویر مسئولین در مراسم افتتاح از جمله برنامه های تبلیغاتی برخی از مسئولین در این روزهاست که در مراسم افتتاح باند دوم جاده کمربندی اهواز  هم مشاهده شد.

به گزارش خوزنا در این مراسم بنر بزرگی از تمثال وزیر نصب شده بود با این عنوان که دکتر بهبهانی مرد کار و عمل است . این گونه تبلیغات در حالی صورت می گیرد که رییس جمهور همواره مدیران را از این نوع کارها پرهیز داشته است .



سنتی به نام شعار !


تشویق مسئولین هم از جمله رویکردهای برخی افتتاح پروژه هاست . دادن شعار علیه یا له مدیران در خوزستان سابقه زیادی دارد. از جمله در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل پیشین یکی از نهادهای متولی ورزش برخی از حاضرین به دلیل عملکرد نامطلوب ایشان (البته به گفته خودشان) شعارهایی از جمله ... حیا کن ... می دادند.



همچنین در مراسم افتتاح یک پروژه توسط شهردار اهواز عده ای که به قول شمسایی 5 نفر بیشتر نبودند با سر دادن شعارهایی جوسازی می کردند. حضور وزیر راه و ترابری نیز در پنج شنبه هفته گذشته موجی از شعارها را به همراه داشت . کارکنان راه و ترابری با شعار " صل علی محمد وزیر ما خوش آمد " او را همراهی کردند.

 امیرکبیر معاصر !

 دکتر سودانی نماینده پرتلاش مردم اهواز که در همه نشست ها حضوری فعال دارد در این مراسم هم دوشادوش وزیر بود و خاطره ای هم از وی نقل کرد .

وی خطاب به وزیر گفت که آقای بهبهانی ! روزی برای کاری به مجلس آمده بودید هیبت و شخصیت شما مرا به یاد امیرکبیر انداخت. نمی دانم علت آن چیست ولی فقط این را می دانم که بی ارتباط با عملکرد شما نیست!  سوداني نیم نگاهی هم به قدرت چانه زنی نمایندگان خوزستان داشت و گفت که 90 درصد نمايندگان استان مسووليت‌هاي كمیسيوني مجلس را عهده‌دار شدند که البته هنوز به اين موضوع قانع نيستيم.   

 کدام تحریم حاج خانم !

در آخر هم بشنوید از پاسخ های سربالای وزیر به خبرنگاران محلی. ابتدا یکی از خبرنگاران قصد داشت سوال خود را از روی کاغذ بخواند که با واکنش عجیب وزیر مواجه شد.  بهبهانی به آن خبرنگار گفت که هر وقت سوالت را حفظ کردی از من بپرس! خبرنگار دیگری از وزیر در مورد میزان افزایش اعتبارات بخش راه استان پرسید که وزیر در جواب گفت : بنوسید اعتبارات خیلی است!  در ادامه  خبرنگاری  پرسید تحریم های غرب چه تاثیری بر کاهش سرمایه گذاری در بخش راه می گذارد که بهبهانی پاسخ داد : کدام تحریم حاج خانم ! در آخر نیز خبرنگاری علت عدم حضور وزیر راه در مراسم افتتاح آبادان-ماهشهر در سوم خرداد را جویا شد که بهبهانی جواب داد : ترسیدم از پرواز جا بمانم و به دلیل شرایط بد جوی آن روز موفق به سفر با پرواز دیگری نشوم !



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
ايشان همه چيز را به تمسخر ميگيرند.
خدایا این شادی ها را از ما نگیر!!!!
عجب!!!!
دنبال چی هستید؟؟؟؟؟
سوداني و قدرت چانه زني ؟؟؟؟ عجب !!!!!!!!!!!
واقعا براي اقاي سوداني با ان پيشينه قراني متاسف شدم. نداشتن همين جاده كمربندي اهواز، چند نفر از بچه هاي اهواز را زير چرخ هاي ماشين له كرد؟اقاي سوداني چند سال اين پروژه معطل بود؟ ضمنا نمايندگان استان تا حالا چه شق القمري كرده اند كه حالا خوشحال باشيم كه مثلا رييس فلان كميسيون شده اند؟ پايين امدن رتبه در اموزش و امنيت ورفاه و بالا رفتن امار جرم وجنايت و فقر و بيكاري و...... نشانه ضعف مردم است يا بي كفايتي مديران.
وقتي شما اين چنين تن اميركبير را در گور مي لرزانيد واي به حال ما خوزستاني هاو فرزندانمان. يك مهاجر.
خوزستان مظلوم و پرورآمد.خوزستان تامین کننده و عقب نگه داشته .خوزستان صاحب همه چیز و بی آب و بی متولی وپراز غبار ومردم بی کار و قانع و خوزستان ....
یعنی امیرکبیر هم مانند جناب بهبهانی به سوالات مردم جواب میداد؟!!
حقمونه! تا خر نشيم كسي سوارمون نميشه!
خجالت نمی کشه با این جواب دادنش
قربون هرچی آدم بی سواد
در خصوص " خبرنگاری پرسید تحریم های غرب چه تاثیری بر کاهش سرمایه گذاری در بخش راه می گذارد که بهبهانی پاسخ داد : کدام تحریم حاج خانم ! " ......... خب پرسش بهباني درست بوده چون در حقيقت اين وزير از اون خبرنگار پرسيده كدوم تحريم؟...... يعني دقيقا بگو كدوم تحريم ... اون تحريم هاي قديم يا اين تحريم هاي جديد يا تحريمهاي بعدي؟ آخه بگو كدوم تحريم؟
ایشان هم مردم را به مسخره گرفته است.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس