بازدید 7071

آموزش خرید ارز دیجیتال/ معرفی انواع رمزارزها

کد خبر: ۱۰۵۰۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶ 09 May 2021

آموزش خرید ارز دیجیتال/ معرفی انواع رمزارزها

رمزارز ها

از مهمترین پیشرفت های تکنولوژِی مباشد که امروزه غوغا به پا کرده است. این نوع از رمزارز ها در ابتدا انواع محدودی داشتند، اما امروزه افراد و شرکت های زیادی در حال ساخت و معرفی ارزهای دیجیتال جدید هستند.

پول دیجیتال چیست؟

هر وسیله پرداختی که صرفاً به صورت الکترونیکی وجود داشته باشد پول دیجیتال نام دارد. پول دیجیتال مانند اسکناس دلار یا سکه قابل لمس نیست. با استفاده از رایانه حساب می شود و سپس منتقل خواهد شد. موفق ترین و پرکاربردترین شکل پول دیجیتال ارز رمزنگاری شده بیت کوین است. مبادله پول دیجیتال با استفاده از فناوری هایی مانند تلفن های هوشمند، کارت های اعتباری و صرافی های رمزنگاری آنلاین انجام می شود. در برخی موارد، می توان آن را به پول نقد فیزیکی تبدیل کرد، به عنوان مثال با برداشت پول نقد از دستگاه خودپرداز.

نکاتی از رمز ارز ها

  • پول دیجیتال ارزی است که صرفاً به شکل دیجیتال وجود دارد. 
  • این یک دارایی مشهود مانند پول نقد یا کالاهای دیگر مانند طلا یا روغن نیست.
  • پول دیجیتال می تواند ارزهای رمزپایه را شامل شود.
  • بیشتر ارزهای دیجیتال متعلق به موسسات بانکی است.
  • بانک ها به لطف پول دیجیتال توانسته اند هزینه های کاری خود را پایین تر حفظ کنند زیرا نیازی به پرداخت اجاره بها در مکان های فیزیکی ندارند.

انواع ارزهای دیجیتال و خرید آن ها

آموزش خرید ارز دیجیتال/ معرفی انواع رمزارزها

انواع ارز های دیجیتال

ارزهای دیجیتال روش های پرداخت برای آینده هستند. از آنجا که برخی از دولت ها ارز دیجیتال را به عنوان شیوه پرداخت قبول می کنند، احساس می کنیم شناختن برخی از این ارزهای دیجیتال و نحوه عملکرد آنها برای شما مهم است. در زیر چند نوع ارز دیجیتال و نحوه کار آنها وجود دارد:

1) اتریوم

آموزش خرید ارز دیجیتال/ معرفی انواع رمزارزها

Ethereum یک پلت فرم محاسباتی غیرمتمرکز است که از قابلیت های قرارداد هوشمند برخوردار است. پلت فرم Ethereum امکان استفاده چندگانه در مورد قراردادهای هوشمند را فراهم می کند. با Ethereum ، می توانید با خیال راحت با شخصی که نمی شناسید تجارت کنید. زیرا همه اصطلاحات در یک "قرارداد هوشمند" که در بلاک چین نهفته است ، بیان شده اند. یکی از راه های شما، خرید اتریوم از اوکی اکسچنج می باشد. 

2) ریپل

ریپل یک سیستم تبادل ارز ، شبکه حواله و سیستم تسویه حساب در زمان واقعی است. پرداخت های بین المللی فوری ، معین و کم هزینه را ارائه می دهد.

3) لایت کوین

Litecoin یک ارز رمزنگاری نظیر به نظیر است که تحت مجوز MIT / X11 منتشر شده است. این ارز از بیت کوین الهام گرفته و از نظر فنی تقریباً یکسان است. تشکیل و انتقال Litecoin بر اساس یک پروتکل منبع باز است.

4) دش

Dash ، که به طور رسمی Darkcoin نامیده می شود، شکل مخفی تری از بیت کوین است. حریم خصوصی بیشتری را فراهم می کند زیرا در یک شبکه مسترکد توزیع شده فعالیت می کند که معاملات را تقریبا غیرقابل ردیابی می کند. این ارز در سال 2014 راه اندازی شده است و طرفداران بیشتری دارد. 

5) دوج کوین

Dogecoin در سال 2013 راه اندازی شد، اساساً بر اساس پروتکل بیت کوین است، اما با برخی تغییرات همراه است. این ارز از فناوری scrypt به عنوان یک طرح اثبات کار استفاده می کند. زمان بلوک آن 60 ثانیه است. تعداد Dogecoin قابل تولید محدودیتی ندارد.

6) Primecoin

Primecoin توسط سانی کینگ ساخته شده است. اثبات کار آن بر اساس اعداد اول ساخته شده است و بنابراین ، متفاوت از سیستم رایج hashcash است که توسط بسیاری از ارزهای رمزپایه ساخته شده در چارچوب بیت کوین استفاده می شود.

7) ون

Ven یک ارز دیجیتال جهانی است که برای اجازه تجارت بین اعضای Hub Culture طراحی شده است. Ven در سال 2007 راه اندازی شد و هدف آن کاهش خطر تورم است. مقدار Ven در بازارهای مالی از طریق یک سبد کالا ، ارز و اوراق بهادار کربن تعیین می شود.

8) بیت کوین

بیت کوین یک ارز دیجیتالی است که توسط Satoshi Nakamoto مرموز ایجاد شده است. مانند سایر ارزها، از بیت کوین می توان برای خرید اقلام به صورت محلی و الکترونیکی استفاده کرد. به عنوان یک کاربر جدید، می توانید از Bitcoin بدون درک تمام جزئیات فنی آن استفاده کنید.

9) تتر

Tether (USDT) یک ارز رمزنگاری شده است که به دلار آمریکا (USD) وابسته است. Tether یک Bitcoin ثابت است، به این معنی که به یک دارایی اساسی گره خورده است - در این حالت ، 1 رمز Tether به 1 USD که در ذخیره Tether نگهداری می شود گره خورده است. در ادامه با چگونگی خرید آشنا خواهید شد.

چگونگی خرید تتر

راه های متفاوتی برای خرید تتر وجود دارد که افراد به وسیله آن ها اقدام می کنند، برای مثال میتوانید از طریق وبسایت ها یا صرافی های آنلاین و خصوصی اقدام به خرید کنید.

خرید تتر را از صرافی های آنلاین پیشنهاد میکنم،  اما برای خرید تتر دو روش مناسب وجود دارد:

  1. خرید ریالی یا بانکی از سایت های ایرانی.
  2. تبدیل کردن ارزهای دیجیتال دیگر به تتر در صرافی های خارجی مانند بایننس.

همچنین میتوان با تتر سایر ارزهای دیجیتال دیگر را تهیه کنیم. بنابراین خرید تتر و فروش آن کار بسیار دشواری نیست. 

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر