بازدید 5344
فرمانده انتظامی استان کرمان خبر داد

درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد افیونی در بم

فرمانده انتظامی استان کرمان از درگیری مسلحانه پلیس بم با قاچاقچیان مواد افیونی خبر داد و گفت: این عملیات با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس استان خراسان رضوی همراه بود.
کد خبر: ۱۰۵۰۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹ 08 May 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سردار "عبدالرضا ناظری" امروز ۱۸ اردیبهشت ماه اظهار کرد: در پی اقدام اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی مبنی بر اینکه گروهی از قاچاقچیان قصد دارند یک محموله مواد افیونی را از شهرستان بم به شهرهای شمالی کشور منتقل کنند، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با استقرار تیم های عملیاتی پلیس در نقاط از پیش تعیین شده خودروی سمند حامل مواد مخدر در حوالی شهر بروات مشاهده و ماموران قصد متوقف کردن آن را داشتند که سرنشینان سه خودروی دیگر با ایجاد مزاحمت و شلیک به سمت ماموران خودروی حامل مواد را فراری دادند.

فرمانده انتظامی استان کرمان در ادامه بیان کرد: خودروی حامل مواد با افزایش سرعت از محل متواری و به سمت شهر بم در حال حرکت بود که خودرو واژگون و راننده آن به شدت مجروح شد.

وی با اشاره به متواری شدن قاچاقچیان مسلح هر سه دستگاه خودرو از محل، اظهار کرد: ماموران با حضور سریع در محل وقوع تصادف راننده را به بیمارستان منتقل کردند که علی رغم تلاش کادر پزشکی فوت کرد.

ناظری گفت: ماموران طی این عملیات نفس گیر و در بازرسی از خودروی سمند بیش از ۲۷۵ کیلوگرم تریاک و ۵۳ کیلو و ۴۰۰ گرم حشیش را کشف کردند.

وی با بیان اینکه تلاش پلیس برای دستگیری متهمان فراری ادامه دارد، گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرگز اجازه نخواهیم داد مجرمان و قاچاقچیان مواد مخدر برای رسیدن به اهداف شوم خود این امنیت را خدشه دار کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل