بازدید 4932

زلزله یک خانه را در روستای پایگلان کردستان تخریب کرد

گزارش‌های اولیه حاکی از تخریب یک واحد مسکونی در روستای پایگلان بر اثر زمین‌لرزه ۴.۴ ریشتری دقایقی قبل در کردستان است.
کد خبر: ۱۰۵۰۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۰ 08 May 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز کردستان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان گفت: طبق آخرین گزارش‌ها یک باب واحد مسکونی در روستایی پایگلان سروآباد بر اثر زلزله ۴.۴ ریشتری شهر شویشه (توابع سنندج) تخریب شد.زلزله یک خانه را در روستای پایگلان کردستان تخریب کرد

محمد فلاحی اظهار داشت: کانون زمین‌لرزه ۴.۴ ریشتری بامداد امروز، ۱۷ کیلومتری شویشه و بین این شهر و سروآباد بوده است و تاکنون تنها یک باب مسکن روستایی تخریب شده و خسارت جانی از این زمین لرزه اعلام نشده است.

وی با بیان اینکه تیم‌های ارزیاب هلال احمر برای ارزیابی خسارت احتمالی به محل وقوع زلزله اعزام شده‌اند، اضافه کرد: هلال احمر و اورژانس آماده‌باش هستند و در صورت بروز خسارت، اطلاعات لازم از طریق رسانه‌های رسمی اعلام خواهد شد.

ساعت ۱۸ دقیقه و ۴۴ ثانیه بامداد شنبه ۱۸ اردیبهشت، حوالی شهر شویشه از توابع سنندج را لرزاند. این زمین لرزه در موقعیت طول جغرافیایی ۴۶.۶ و عرض جغرافیایی ۳۵.۲۱ و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین روی داد.

این زمین لرزه در ۱۷ کیلومتری شهر شویشه (از توابع سنندج)، ۲۴ کیلومتری سروآباد و ۳۷ کیلومتری سنندج و ۱۰۶ کیلومتری کرمانشاه اتفاق افتاد.

این زلزله در شهر‌های سنندج، سروآباد و مریوان احساس شد.
شهر شویشه در ۴۵ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی