بازدید 5586

اسرائیل منزوی شده است

جنبش مقاومت اسلامی «نجباء» عراق در بیانیه‌ای ضمن تأکید بر اینکه سلاح مقاومت همچنان با هدف آزادی قدس شلیک می‌کند، از انزوای بی‌سابقه رژیم صهیونیستی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۰۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲ 07 May 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از دفتر اطلاع رسانی «نجباء»، جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء با انتشار بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و ادای احترام به روح بلند امام خمینی (ره) بنیان‌گذار این مناسبت تاریخ‌ساز، اعلام کرد: ایمان ما به وعده خداوند و یاری او متزلزل نشده است و آن را از هر روز دیگری به خود نزدیک‌تر می‌بینیم.

در بیانیه نُجَباء ضمن تأکید بر شکست محاسبات حامیان رژیم صهیونیستی در میادین نبرد که تکاپوی آنان برای مذاکره با محور مقاومت را در پی داشته، آمده است: این روزها برای اولین‌بار رژیم‌صهیونیستی را در طول تاریخ خود در موضع دفاعی می‌بینیم که ناشی از شکست‌های پی‌درپی مقابل نیروهای مقاومت در لبنان و فلسطین اشغالی است.

این جنبش در ادامه خاطرنشان ساخت: ما به‌عنوان عضوی از مقاومت اسلامی در عراق، روزی نبوده که در اعتقاد به حقانیت آرمان قدس و فلسطین تردید پیدا کنیم و به‌رغم تمام تلاش‌های ناکام مزدوران صهیونیسم از جمله داعش و گروه‌های تکفیری، همچنان سلاح‌مان را با هدف تحقق آزادی مسجدالاقصی نشانه گرفته‌ایم؛ کما اینکه از عزم ما در رویارویی با آمریکای اشغالگر که خواهان دور کردن درگیری از دست‌نشانده و متحدش رژیم غاصب صهیونیستی است، کاسته نشده است.

مقاومت اسلامی نُجَباء رژیم‌های عربی سازشکار را خائنانی ترسو توصیف کرد و با اشاره به نفرت امت اسلامی از رژیم صهیونیستی، افزود: وعده زوال رژیم غاصب، وعده‌ای الهی در کتابی است که باطل در آن جای ندارد و هرکس این وعده را منکر شود، همانند کسی است که به بخشی از این کتاب ایمان داشته و به بخش دیگر آن کافر است.

جنبش نُجَباء در پایان بیانیه خود، سردار سلیمانی را شهید قدس نامید و با درود به مجاهدان حاضر در مرزهای فلسطین و شهدای آزادسازی قدس شریف، ابراز اطمینان کرد که نسل حاضر به خواست خداوند در آتیه‌ای نزدیک شاهد تحقق وعده پیروزی خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی