بازدید 4328

اعمال محدودیت‌های شدید کرونایی در پاکستان

مسئولان بهداشتی پاکستان نسبت به تشدید شیوع کرونا و دچار شدن این کشور به وضعیتی مشابه هند نگران هستند.
کد خبر: ۱۰۵۰۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶ 07 May 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از اسلام آباد، اعمال محدودیت‌های شدید کرونایی و همراهی شهروندان پاکستانی طی دو هفته گذشته موجب کاهش نسبی آمار روزانه موج سوم کرونا پس از رکورد زنی‌های اخیر در این کشور شده است. با وجود کاهش نسبی روند ابتلا به کرونا در پاکستان در پی اعمال محدودیت‌های کرونایی، نگرانی مضاعف مسئولان بهداشتی و کارشناسان این کشور نسبت به تشدید شیوع کرونا و دچار شدن این کشور به وضعیتی مشابه هند همچنان باعث افزایش اعمال محدودیت هاست.

حالا و بر همین اساس دولت پاکستان در تصمیمی پیشگیرانه با اعلام تعطیلات شش روزه عید سعید فطر از افزایش محدودیت‌های کرونایی در این بازه زمانی خبر داد. بر همین اساس دولت محلی ایالت پنجاب به عنوان پرجمعیت‌ترین ایالت پاکستان نیز برای قرنطینه یک هفته‌ای همه شهر‌های بزرگ برنامه ریزی کرده است.

مسئولان پاکستانی با استناد به کاهش آمار کرونایی در این کشور طی روز‌های گذشته اعلام کردند: قرنطینه شهر‌های قرمز کرونایی در ایام تعطیلات عید سعید فطر و منع تردد میان شهری می‌تواند به کاهش شیوع موج سوم کرونا در این کشور کمک کند. تاکنون بیش از ۸۴۵ هزار و ۸۳۳ نفر در پاکستان به کرونا مبتلا شده اند که از این میان ۱۸۵۳۷ نفر جان خود را از دست داده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس