بازدید 2451

حواشی و واکنش‏ها به آمریکا - اسلوونی

وي در مورد بازي بعدي تيمش مقابل انگليس گفت: انگليس تا ساعتي ديگر برابر الجزاير قرار خواهد گرفت. بنابر اين دوست ندارم در رابطه با حريفي كه بازي نكرده نظري بدهم.
کد خبر: ۱۰۵۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۱:۱۹ 19 June 2010
2 هوادار مكزيكي در جريان ديدار آمريكا و اسلووني توسط ماموران امنيتي بازداشت شدند.

به گزارش فارس از آفريقاي جنوبي، در ابتداي بازي و در حالي كه ديدار آمريكا و اسلووني شروع نشده بود، 2 هوادار مكزيكي مشغول فروختن بليت‌هاي غيرقانوني بودند كه اين دو نفر بلافاصله دستگير شدند و به بازداشتگاه رفتند.

* مسائل امنيتي در ديدار اين دو تيم شديدتر از قبل شده بود و آنها كنترل بسياري نسبت به تماشاگران داشتند.

* هواداران آمريكايي تعدادشان بيشتر از هواداران اسلووني بود.

* تماشاگران تيم ملي اسلووني هنگامي كه متوجه شدند آلمان‌ها شكست خوردند خوشحالي خود را پنهان نكرده و يكصدا تيم ملي اسلووني را تشويق مي‌كردند.


هواداران اسلووني پرچم آمريكا را آتش زدند
در جريان ديدار آمريكا و اسلووني تماشاگران تيم ملي آمريكا اعتراضات شديدي به داور مسابقه داشتند و وقتي سوت پايان بازي به صدا درآمد، آلتي‌دوره بازيكن آمريكا عملكرد داور ماليايي را مورد انتقاد قرار داد و به او اعتراض كرد.

پس از اين صحنه‌ها هواداران اسلووني درگيري فيزيكي با تماشاگران آمريكا داشتند و در حالي كه ورزشگاه را ترك مي‌كردند، به هواداران آمريكا لقب فاشيست دادند. هواداران تيم ملي اسلووني پرچم آمريكا را به آتش كشيدند و در نهايت با دخالت ماموران امنيتي هواداران راه خود را جدا كرده و ورزشگاه را ترك كردند.

در جريان ديدار دو تيم ماموراني با لباس‌هاي نارنجي كه تعدادشان بسيار زياد بود مقابل جايگاه هواداران دو تيم استقرار يافته بودند.


برادلي: مهم اين است كه يك امتياز گرفتيم
باب برادلي پس از تساوي 2بر 2 مقابل اسلووني در خصوص اين ديدار گفت:‌ بازي سختي را پشت سر گذاشتيم. اين ديدار كاملا تاكتيكي بود ولي اعتقاد دارم در نيمه اول برخلاف جريان بازي 2 گل دريافت كرديم.

وي در پاسخ به اين سؤال از نتيجه بازي راضي بوديد يا خير،‌ گفت: اگر به نيمه اول نگاه كنم بايد بگويم كه از نتيجه راضي بودم اما اگر به نيمه دوم نگاه كنم صراحتا مي‌گويم كه مستحق پيروزي بوديم. مهم اين است كه از اين مسابقه امتياز گرفتيم و شكست نخورديم.

وي افزود:‌براي ما روز آخر مسابقات خيلي مهم است. امشب بايد بازي الجزاير و انگلستان را آناليز كنيم تا در روز پاياني به مشكل نخوريم.

برادلي در خصوص اينكه چه شد كه در نيمه دوم آمريكا سراپا حمله مي‌كرد، گفت: به بازيكنانم گفتم كه به جريان بازي برگردند چون جام جهاني فرصتي است براي جنگيدن و تا دقيقه 90 بايد در اين پيكارها تلاش كرد.


كك‌: در نيمه دوم تمركز نداشتيم
سرمربي تيم ملي فوتبال اسلووني گفت: بازي را خوب شروع كرديم؛ اما در نيمه دوم تمركز لازم را از دست داديم.

ماتياژ كك عنوان كرد: بازي را خيلي خوب شروع كرديم. برابر آمريكا توانستيم نيمه اول را با دو گل زده به پايان برسانيم. من انتظار داشتم در نيمه دوم به اين بازي خوب ادامه دهيم ولي نمي‌دانم چه اتفاقي افتاد كه تمركز خود را از دست داديم و دو گل از آمريكا دريافت كرديم.
وي گفت: با اشتباهاتي كه در نيمه دوم مرتكب شديم دو امتياز مهم را از دست داديم.

وي در رابطه با عملكرد داور اظهار داشت: داور شايد در اين بازي اشتباهاتي داشت اما من معتقدم يك پنالتي را به سود ما اعلام نكرد. شايد او از صحنه دور بود.به هر حال نمي‌توانم او را مقصر بدانم.

كك افزود: در اين بازي بازيكنان من مقابل تيم حريف بازي تاكتيكي كردند، اما آمريكا تلاش داشت با استفاده از فيزيك خود به نتيجه برسد.

وي در مورد بازي بعدي تيمش مقابل انگليس گفت: انگليس تا ساعتي ديگر برابر الجزاير قرار خواهد گرفت. بنابر اين دوست ندارم در رابطه با حريفي كه بازي نكرده نظري بدهم.

اين مربي تصريح كرد: 2 روز فرصت داريم تا بازيكنان را براي بازي بعدي آماده سازيم. ما تلاش خود را مي‌كنيم تا از گروه صعود كنيم.


احتمال خانه نشيني داور ديدار آمريكا - اسلوني
منابع خبري اعلام كردند كومان كولي بالي، داور ديدار تيم هاي امريكا و اسلوني به احتمال فراوان ديگر شانسي براي قضاوت در جام جهاني 2010 را نخواهد داشت و خانه نشين خواهد شد.

به گزارش ايسنا، كولي بالي كه قضاوت ديدار تيم هاي آمريكا و اسلوني را بر عهده داشت در تصميمي جنجالي گل سوم آمريكا را نپذيرفت.

اين ديدار كه از حساسيت خاصي برخوردار بود با تساوي 2 بر 2 دنبال مي شد تا اين كه در دقيقه 85 دمپسي دروازه اسلووني را باز كرد اما داور با به صدا در آوردن سوت خود اين گل را مردود اعلام كرد.

به گفته منابع خبري، فيفا به زودي تشكيل جلسه خواهد داد و به احتمالا فراون كولي بالي با اين نمايش ضعيف ديگر شانسي براي قضاوت هاي ديدارهاي آينده نخواهد داشت.

لاندن داناوان كه گل اول آمريكا را به ثمر رساند بعد از بازي به خبرنگاران گفت: وقتي سوت پايان به صدا در آمد از داور دليل نپذيرفتن گل را پرسيدم اما او هيچ پاسخي به من نداد. هيچ اتفاق مشكوكي در محوطه جريمه اتفاق نيفتاد. ضربه آزاد زده شد و گل ما كاملا سالم بود .

شبكه هاي تلويزيوني بعد از پايان بازي بارها صحنه آهسته گل سوم آمريكا را به تصوير كشيدند و كارشناسان با سالم دانستن اين گل تصميم داور اهل مالي را عجيب و غيرقابل پذيرش توصيف كردند.

فيفا عملكرد داوران حاضر در جام جهاني را به دقت بررسي مي كند و حضور داوران در ديدارهاي آينده كاملا به عملكرد آنها بستگي دارد. به اين ترتيب به نظر مي‌رسد داور اهل مالي ديگر شانسي براي ادامه فعاليت در آفريقاي جنوبي نخواهد داشت.


مهاجم اسلووني با جام وداع كرد
منابع رسانه‌اي اسلووني از مصدوميت شديد مهاجم اين كشور در جدال با تيم آمريكا خبر دادند.

به نوشته روزنامه اوبيچ،‌ ننيك پچ‌نيك در خلال بازي شب گذشته برابر آمريكا از ناحيه استخوان پاي راست دچار مصدوميت شد. بنا به گفته مقامات تيم، اين گلزن 24 ساله پس از خاتمه اين بازي بخاطر شدت درد و ناراحتي،‌ به بيمارستان منتقل شد.

در معاينات دقيق بعمل آمده مشكل مصدوميت گلزن شماره 7 تيم جدي توصيف شد بطوريكه سرمربي تيم اكنون چشم اميد به چهار مهاجم به اسامي زلاتكو ديديچ، زلاتان ليبوليچ، تيم مارتاوز و ميليووي نوكوايچ براي ادامه جام دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس