بازدید 3481
علی فتح الله‌زاده:

به خاطر هواداران استقلال زندان هم می‌روم

فتح الله زاده در ادامه از تمدید قرارداد وحید طالب لو، آرش برهانی، امیر حسین صادقی و ... خبر داد و گفت: من تا آنجایی در تیم استقلال می مانم که تیم را ببندم و در آن زمان استقلال را تحویل مدیرعامل دیگر خواهم داد! برای من فرق نمی کند تا چه دوره ای در استقلال باشم مرا در بدترین شرایط از باشگاه کنار گذاشتند رفتم و حرفی نزدم این بار هم برای کمک آمده ام و تا زمانی که بتوانم به باشگاه کمک کنم می مانم.
کد خبر: ۱۰۵۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۸۹ - ۲۳:۱۶ 18 June 2010
سرپرست باشگاه استقلال با بیان اینکه این باشگاه بیش از 6 میلیارد تومان بدهی دارد، از تدارک تیمی خوبی برای این باشگاه در فصل آینده خبر داد و گفت: برای رسیدن به این هدف و به خاطر هواداران استقلال حتی حاضرم به زندان هم بروم.

به گزارش مهر، علی فتح الله زاده که نزدیک به 15 روز از حضور مجددش در باشگاه استقلال می گذرد، ضمن بیان این مطلب افزود: تمایل داشتم یکی از آقایان قریب، اولیایی و منزوی مسئولیت باشگاه استقلال را قبول کنند چرا که گرفتاری های شخصی داشتم و احساس می کردم بهتر است در این مقطع مسئولیت باشگاه را برعهده نگیرم. من در گفتگو با دوستان اعلام کردم در این مقطع به باشگاه نخواهم آمد اما آنها گفتند شاید در این شرایط سخت نمی خواهی از اعتبار خود خرج کنی. این بود که با توکل به خدا آمدم و قبول مسئولیت کردم تا شاید بتوانم باز هم موفقیتی کسب کنم.

وی خود را عاشق استقلال خواند و گفت: عشق چشم انسان را کور می کند من هم استقلال را با شرایط سختش پذیرفتم من استقلال را دوست دارم. با اینکه چندین بار پیشنهاد مدیریت تیم های لیگ برتری را داشته ام اما نپذیرفته ام چرا که دوست دارم فقط مدیرعامل استقلال باشم.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص جدایی امیررضا واعظی آشتیانی از این تیم گفت: آقای آشتیانی فرموده اند چون پول نیست نمی توانند در باشگاه استقلال کار کنند ما هم پول نداریم اما آقای سعیدلو تاکید کردند 60 درصد درآمد زایی داشته باشید و 40 درصد هم سازمان به باشگاه ما  و پرسپولیس کمک می کند البته آقای کاشانی در مذاکراتی که با سازمان تربیت بدنی داشته اند کار ما را آسان تر کرده اند و قرار شده مدیریت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس 50 درصد درآمد زایی داشته باشد و 50 درصد از هم از سازمان کمک مالی دریافت کنند.

فتح الله زاده در ادامه مدعی شد به علت نبود بودجه در باشگاه استقلال از چک های شخصی خود برای عقد قرارداد و تمدید قرارداد بازیکنان استفاده می کند و در این خصوص افزود: من ناچارم چک های شخصی خود را بدهم. دو فصل پیش هم که مدیرعامل استقلال بودم همین کار را انجام دادم و بیش از 2 میلیارد تومان به بازیکنان با چک های شخصی خودم پرداخت کردم و بعد به مرور زمان با بودجه ای که به باشگاه رسید مبالغ این چک ها را تامین کردم. البته هنوز هم از باشگاه مبلغی را طلب کار هستم. من چک های خود را به بازیکنان می دهم و بازیکنان به اعتبار من پای قرارداد را امضا می کنند.

وی در پاسخ به این سئوال که اگر چک ها در موعد مقرر وصول نشد چه می کنید گفت: زندان را برای چه گذاشته اندً این همه هواداران ما را تشویق می کنند یک بار هم به خاطر هواداران استقلال ما به زندان می رویم.

فتح الله زاده شرایط باشگاه استقلال را بغرنج خواند و افزود: درحال حاضر 14 بازیکن باشگاه استقلال بازیکن آزاد هستند نفرات قابلی از تیم ما جدا شده اند بازیکنانی چون جانوآریو، حسین کاظمی، سیاوش اکبرپور و ... که در کنار هم یک تیم هستند ما بازیکنی چون جانواریو را می توانستیم با مبلغی بیش از 5 یا 6 میلیارد تومان بفروشیم و علاوه بر درآمدزایی مانع از تقویت تیم مقابلمان شویم. نمی دانم چرا مسئولان باشگاه استقلال جانواریو را حفظ نکردند شیوه های مدیریت و سلیقه ها متفاوت است. من نمی خواهم در کار مدیران گذشته دخالت کنم اما به مدیر برنامه های جانواریو گفته بودم برای او پیشنهاد خوبی از باشگاههای خارجی دارم و تحمل کنند تا او را به یک باشگاه خوب بفرستیم اما زمانی که در مسافرت بودم باخبر شدم که او را به باشگاه سپاهان فروخته اند.

وی که در برنامه روز جمعه ورزش و مردم شرکت کرده بود خود را مدیر فوتبالی خواند و گفت: به هواداران استقلال این اطمینان خاطر را می دهم که حریفی آسان برای تیم های لیگ برتری نخواهیم بود.

فتح الله زاده در ادامه از تمدید قرارداد وحید طالب لو، آرش برهانی، امیر حسین صادقی و ... خبر داد و گفت: من تا آنجایی در تیم استقلال می مانم که تیم را ببندم و در آن زمان استقلال را تحویل مدیرعامل دیگر خواهم داد! برای من فرق نمی کند تا چه دوره ای در استقلال باشم مرا در بدترین شرایط از باشگاه کنار گذاشتند رفتم و حرفی نزدم این بار هم برای کمک آمده ام و تا زمانی که بتوانم به باشگاه کمک کنم می مانم.

وی پروین و حجازی را اسطوره های فوتبال ایران خواند و گفت: اگر انصاف رعایت شود باید استقلال را به نام ناصر حجازی و پرسپولیس را به نام علی پروین کنند.

وی با اشاره به اینکه رسیدن به خودکفایی در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس احتیاج به زمان دارد، افزود: مرتبه اولی که مدیر عامل استقلال شدم هیچ وقت از سازمان تربیت بدنی کمک نگرفتیم در آن دوره باشگاه استقلال هیئت مدیره قدری داشت که حمایت های لازم را از آن می کرد و اختیارات ویژه ای به من داده بود ما در آن دوره با پول ترانسفر بازیکنان 4 قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی به دست آوردیم شاید اگر از آن دوره تا به امروز مدیریت باشگاه حفظ شده بود امروز باشگاه علاوه بر درآمدزایی به سوددهی هم رسیده بود.

سرپرست باشگاه استقلال در ادامه بدهی این باشگاه را رقمی بیش از 6 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: آقای آشتیانی عنوان کرده است باشگاه استقلال رقمی در حدود 2 میلیارد و 700 میلیون تومان به بازیکنان بدهکار است و رقمی بیش از 3 میلیارد و 100 میلیون تومان نیز بدهی از پیش مانده در باشگاه وجود دارد من گمان می کردم بدهی باشگاه فقط 3 میلیارد تومان است اما ظاهرا رقم بدهی های باشگاه به بیش از 6 میلیارد تومان می رسد. ما مانند شیر به باشگاه استقلال آمدیم و برایمان بدهی فعلا مهم نیست در حال حاضر فقط به بستن تیم خوب می اندیشیم بعد از آن به دنبال پرداخت بدهی ها خواهیم بود.

فتح الله زاده در ادامه ابراز امیدواری کرد کمک های سازمان تربیت بدنی هر چه زودتر به باشگاه استقلال برسد و افزود: در حال حاضر مذاکراتی با حامیان مالی داشته ایم تا بخش عمده ای از مشکلات مالی تیم برطرف شود

وی در خصوص ملاقات خود با حبیب کاشانی نیز گفت: در نشستی که با سرپرست باشگاه پرسپولیس داشتم قرار شد دو باشگاه کارهای اقتصادی مشترکی با هم داشته باشند علاوه بر این زمینه کسب امتیاز بلیت فروشی مسابقات نیز در اختیار دو باشگاه قرار گیرد همچنین مقرر شد در آینده ای نزدیک ملاقات هایی با رئیس جمهور و شهردار تهران داشته باشیم.

فتح الله زاده در ادامه به تعریف و تجمید از حبیب کاشانی پرداخت و گفت: کاشانی مدیری دوست داشتنی و کاربلد است. بدون شک در جایی که حسادت نبوده و صداقت حکم فرما باشد موفقیت نصیب آن مجموعه خواهد شد من از آقای کاشانی تشکر می کنم که روز پنجشنبه به ملاقات ما آمده است و امیدوارم در آینده تعامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بیشتر از گذشته شود تعاملی که در نهایت به هر دو باشگاه کمک کند.

وی در ادامه از راه اندازی رشته های ورزشی مختلف در باشگاه استقلال طی آینده ای نزدیک خبر داد و در خصوص احداث کمپ باشگاه استقلال نیز گفت: من برای احداث این مجموعه دو بار کلنگ زنی کرده ام که متاسفانه هر دو بار پس از مدت کوتاهی از سمت خود بر کنار شده ام اما این بار می خواهم کار را جدی تر از قبل دنبال کنم مطمئن باشید یک کانکس می خرم و به زمینی که متعلق به باشگاه استقلال است می روم و کار را از همان جا دنبال می کنم این زمین بیش از 70 میلیارد تومان قیمت دارد و از سرمایه های باشگاه است که باید از آن به نحو احسن استفاده کنیم

وی در ادامه مدعی شد هواداران استقلال هر مدیری را برای مدیریت در این باشگاه شجاع می کنند و تصریح کرد: قصد دارم در باشگاه استقلال کاری ماندگار انجام دهم که در آینده به یادگار بماند.

سرپرست باشگاه استقلال همچنین با تاکید بر توجه به تیم های پایه ای افزود: تصمیم داریم 4 آکادمی فوتبال در 4 گوشه تهران احداث کنیم و پس از آن مدارس فوتبال استقلال را در سراسر ایران راه اندازی کنیم.

این عضو هیئت رئیسه فوتبال همچنین عملکرد سازمان لیگ فدراسیون فوتبال را ستود و گفت: در 30 سال بعد از انقلاب سابقه نداشت که سازمان لیگ برنامه 6 ماهه برای مسابقات بدهد اما امسال سازمان لیگ برنامه یک ساله خود را پیش بینی کرده بود که جای تشکر از آقای عزیز محمدی و دیگر مسئولان سازمان لیگ دارد .

وی در ادامه افزود: فدراسیون فوتبال در جمیع جهات عملکرد خوبی داشته با اینکه تیم ملی به جام جهانی نرفت اما در مجموع عملکرد فدراسیون خوب بوده و در آینده بهتر از این خواهد شد.

فتح الله زاده در خصوص منشور اخلاقی سازمان لیگ نیزگفت: با لفظ منشوری مخالفم اما تاکید دارم که قوانین حرفه ای باید بر فوتبال حاکم شود البته بحث منشور اخلاقی در شروع اشکالاتی داشت و در عین حال توفیقاتی هم به دست آورد که باید اشکالات آن در آینده برطرف شود.

وی همچنین پیرامون تعیین سقف برای قرارداد بازیکنان نیز گفت: ما نباید سقف قرارداد را برای بازیکنان تعیین کنیم بلکه باید این سقف برای باشگاهها باشد که با شرایط مالی آنها تعیین شود.

وی در خاتمه تصریح کرد: آرزو دارم با استقلال قهرمان آسیا شوم دو سال پیش تیم خوبی بسته بودم که می توانستیم قهرمان آسیا شویم اما نگذاشتند به این هدف برسیم و آن تیم را از دستم گرفتند.

وی در حالی که اشک در چشمانش حلقه زده بود گفت: به هواداران قول می دهم تیم خوبی بسازیم و نگران آینده باشگاه نباشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار