بازدید 10268
۱

حکم جدید ۱۴ میلیاردی علیه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس در دو هفته آتی حکم ۱۴ میلیاردی دادگاه عالی ورزش در خصوص گابریل کالدرون را دریافت خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۵۰۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰ 05 May 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، کالدرون که ۱۶ تیر ماه ۱۳۹۹ توانست پرسپولیس را در دادگاه فیفا محکوم کند، حالا یک و نیم سال پس از جدایی، احتمالا موفق خواهد شد تا به حق و حقوقش دست یابد. پرسپولیس در آن دوره ابتدا پرونده را به کمیته استیناف فیفا بُرد و سپس برای اتلاف وقت راهی دادگاه عالی ورزش شد تا همچنان در پرداخت دستمزد سرمربی سابقش تاخیر ایجاد کند.

حالا اما معاون حقوقی سرخپوشان می‌گوید که حداکثر تا پایان اردیبهشت حکم این پرونده صادر خواهد شد و پرسپولیس باید بدهی ۵۸۰ هزار دلاری را به سرمربی آرژانتینی پرداخت کند. رقمی که با نرخ فعلی ارز، به حدود ۱۴ میلیارد تومان می‌رسد.

حسین پور در این خصوص توضیح داد:این پرونده هم در جریان است و یک نامه ای برای ما آمده که تا ۳۰ اردیبهشت، فرصت برای صدور رای صادر شده است. ما به زودی رای کالدرون را دریافت خواهیم کرد و دفاعیه هم طبق مواردی که قبل وجود داشته، مطرح کردیم. وقتی یک رای صادر می‌شود، مراجع بالاتر به دفاعیات جدید توجه نمی‌کنند و همان دفاعیات قبلی را مدنظر قرار می‌دهند. در پرونده آقای کالدرون هم دفاعیات از قبل انجام شدند.

گابریل کالدرون در نیم فصل اول لیگ نوزدهم هدایت پرسپولیس را برعهده داشت و در اولین ماه‌ها پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ، سرخپوشان را صدرنشین لیگ برتر کرد و پس از کسب قهرمانی نیم فصل، به دلیل برخورد مدیرعامل وقت باشگاه، محمدحسن انصاری فرد، تصمیم به جدایی گرفت.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱
از جیب ملت پرداخت خواهید کرد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار