بازدید 9864
۲

رئیس اسبق دانشگاه رازی کرمانشاه بر اثر کرونا درگذشت

رئیس اسبق دانشگاه رازی کرمانشاه شامگاه دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه در اثر ابتلاء به بیماری کرونا درگذشت.
کد خبر: ۱۰۴۹۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲ 04 May 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، عزت‌الله فرشادفر که چندین روز پیش به دلیل بیماری قبلی و سپس ابتلاء به بیماری کرونا در بیمارستان بستری بود، شامگاه دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در سن ۶۴ سالگی درگذشت.

فرشادفر ریاست دانشگاه رازی کرمانشاه از سال ۱۳۸۲ لغایت ۱۳۸۶ را عهده دار بوده و نخستین رئیس مرکز صدا و سیمای مرکز استان کرمانشاه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران را در کارنامه کاری خود دارد.

وی در گذشته رئیس بسیج اساتید استان کرمانشاه و مدیرمسئول هفته نامه مرصاد بوده و در زمینه علمی افتخارات بسیاری را کسب کرده است.

از جمله افتخارات علمی فرشادفر می‌توان به بیش از ۲۰ تألیف دانشگاهی و استاد تمامی گروه آموزشی مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی و عضویت در هیأت امنای دانشگاه‌های صنعتی و رازی کرمانشاه اشاره کرد.

گفتنی است، فرشادفر خدمات بسیار ارزنده‌ای در راستای توسعه دانشگاه رازی کرمانشاه به عنوان دانشگاه مادر این استان انجام داده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
بی تدبیری مسئولان پوپولیست و رسانه ها که صدها خبر زرد بی ارزش را هر روز به خورد مردم می دهند از مطرح کردن این سوال که آیا ارزش نخبگان جامعه از اساتید دانشگاه تا پزشکان تا نخبگان جامعه از پاکبانان جامعه کم ارزشتر بودند که واکسینه نشوند آیا یک اسناد دانشگاه که حداقل نصف عمرش را به تحصیل وپژوهش صرف کرده وموقیتی بری جامعه بوجود آورده ودست یابی به چنین افرادی هزار بار از بدست آوردن یک پاکبانان سختر است باید در معرض مرگ باشه وجامعهرا با اندوه تاسف روبرو کنه واین تاسف از این که ببینیم برای نخبگان به اندازه پاکبانان ارزش قایل نیستند خیلی بیشتر است این حماقت را به کجا ببریم آیا کشورهای دیگر به این نوع حماقت ما نمی خندند وتاریخ ما را مسخره ‌سرزنش نخواهد که به اسم مردم داری تیشه به ریشه این کشور بزنیم اینکار دقیقا مثل این است که در یک جنگ ما فرماندهان را به جای سربازان به خط اول جنگ بفرستیم ‌سربازان پیاده رادر سنگرها حفاظت کنیم لعنت به این بهداشت و وزیرش که برای حفظ پست به اسم مردم داری نخبگان جامعه را جلوی پاکبانان قربانی می کند ...
بسیجی بوده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر