بازدید 1809

جدايي زوج ميانسال براي سومين‌ بار

شوهر اين زن نيز خطاب به قاضي گفت: اما اختلاف بين ما با گذشت زمان ادامه يافت تا اينكه سال 85 با وجود داشتن يك پسر، مجبور شديم از هم جدا شويم.
کد خبر: ۱۰۴۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۳ 18 June 2010
فارس گزارش داد: زوج ميانسالي با حضور در دادگاه خانواده، براي سومين و آخرين بار از هم طلاق گرفتند.

زوج ميانسالي با حضور در شعبه 271 مجتمع قضايي خانواده، دادخواست طلاق توافقي خود را براي سومين بار به رئيس اين شعبه ارائه كردند.

زن ميانسال به قاضي مرداني رئيس شعبه 271 دادگاه خانواده گفت: سال 72 با شوهرم كه 5 سال از خودم كوچك‌تر بود، آشنا شدم. با وجود اين اختلاف سني به هم علاقه‌مند شديم و مدتي بعد علي‌رغم مخالفت‌ خانواده‌ها با هم ازدواج كرديم.

وي ادامه داد: مدت كوتاهي بعد از ازدواج، اختلاف‌هاي متعددي در زمينه عقيده، فرهنگ و سليقه بين ما به وجود آمد اما تلاش كرديم با چشم‌پوشي از آنها به زندگي ادامه بدهيم.

شوهر اين زن نيز خطاب به قاضي گفت: اما اختلاف بين ما با گذشت زمان ادامه يافت تا اينكه سال 85 با وجود داشتن يك پسر، مجبور شديم از هم جدا شويم.

وي افزود: اما اين بار خانواده‌ها بودند كه ما را مجبور به سازش و ادامه زندگي كردند و ما يك ماه بعد از طلاق، تصميم گرفتيم دوباره زندگي مشترك خود را از سر بگيريم.

وي ادامه داد: زندگي مشترك و مجدد ما حدود 2 سال ادامه داشت اما بازهم به خاطر همان مشكلات در سال 87 از هم جدا شديم. اين بار به خاطر فرزند كوچكمان و اصرار من، 10 ماه بعد از طلاق باهم دوباره ازدواج كرديم.

زن ميانسال با بيان اينكه ازدواج ما از ابتدا اشتباه بود،‌ در ادامه اظهارات شوهرش گفت: ادامه اين زندگي به صلاح هيچ كدام از ما نيست و اگر اين زندگي نابسامان‌ ادامه يابد،‌ سرنوشت پسرمان هم با تنش روبه‌رو خواهد شد، به همين دليل ما تصميم گرفتيم براي هميشه از هم جدا شويم.

زن ميانسال با بيان اينكه مهريه‌اش 20 سكه طلا است، مدعي شد كه يك سكه از آن را بخشيده و باقي را دريافت كرده است.

قاضي مرداني نيز بعد از اظهارات اين زوج، حضانت پسر را طبق توافق طرفين، به پدر سپرد و حكم طلاق توافقي آنها را صادر كرد تا براي هميشه از هم جدا شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار