بازدید 5280

شيرزن گيلانغربي: حاضرم به غزه بروم

حيدرپور تاكيد كرد: همين زجرهايي كه ملت فلسطين مي‌كشند ملت ما در مقابل رژيم بعث عراق در دوران دفاع مقدس و دفاع از ميهن‌اسلامي‌مان كشيديم.
کد خبر: ۱۰۴۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۳ 18 June 2010
شيرزن مشهور گيلانغربي گفت: با ديدن جنايات صهيونيست‌ها در غزه آرزو مي‌كنم كاش در غزه بودم تا بار ديگر براي اسلام مبارزه كنم و اگر به من اجازه دهند، حاضرم به غزه بروم.

فرنگيس حيدرپور، زن گيلانغربي كه به علت رشادت‌هايش در دوران دفاع مقدس در به هلاكت رساندن يكي از نيروهاي متجاوز بعثي با تبر و اسير گرفتن يكي ديگر از آنها به نماد مقاومت زن ايراني مبدل شده، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گيلانغرب، افزود: جنايات اشغالگران صيهونيست در غزه، قلب هرانسان آزاده‌اي را به درد مي‌آورد و زماني كه مي‌بينم چگونه عليه مردم مظلوم فلسطين، اين همه ظلم صورت مي‌گيرد و كودكان و زنان بي‌دفاع مورد هجوم وحشيانه اسرائيل قرار مي‌گيرند، آرزومي‌كنم كاش در غزه بودم تا بار ديگر براي اسلام مبارزه مي‌كردم.

وي ادامه داد: ديدن صحنه‌هاي تكان‌دهنده هجوم صهيونيست‌ها در غزه و جنايت اخيرشان در حمله به كشتي‌ كمك‌هاي انسان‌دوستانه مرا به‌ياد مظلوميت ملت خودمان در دوران دفاع مقدس مي‌اندازد و بغض همه وجودم را فرامي‌گيرد.

حيدرپور تاكيد كرد: همين زجرهايي كه ملت فلسطين مي‌كشند ملت ما در مقابل رژيم بعث عراق در دوران دفاع مقدس و دفاع از ميهن‌اسلامي‌مان كشيديم.

اين زن گيلانغربي كه مسجمه وي به عنوان نماد مقاومت در كرمانشاه نصب شده، افزود: همه ما براي وضعيت مردم غزه‌ ناراحتيم و بيشتر از همه اين مظلوميت را حس مي‌كنيم، زيرا ما زجركشيدگان راه انقلاب اسلامي هستيم.

وي خطاب به ملت مقاوم فلسطين در غزه گفت: رمز پيروزي فلسطينيان در ايستادگي و مبارزه جدي در راه اسلام است و آنها بايد بدانند ملت ما نتيجه همين استقامت و مقاومت را گرفت.

حيدرپور ادامه داد: زنان فلسطين بايد با مقاومت، پايداري و استقامت از زنان ايران كه در دوران دفاع مقدس، شيرزنانه و دلاورانه، دفاع كردند، الگو گرفته و در دفاع از كشور خود پيشقدم باشند چرا كه با دشمن بايد جنگيد تا دين و ميهن‌ حفظ شود.

وي در پايان گفت: آنچه سبب پيروزي ما در دوران دفاع مقدس شد پيروي از امام(ره) و ولايت بود و دشمنان بدانند ما با اطاعت از رهبري معظم انقلاب، هرگاه لازم باشد براي دفاع از اسلام و كشور اسلامي‌مان جان خود را فدا مي‌كنيم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری