بازدید 6699

سعید آقایی غایب عجیب پرسپولیس در بازی سپاهان؟

کد خبر: ۱۰۴۹۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴ 02 May 2021

پرسپولیس روزهای عجیب و غریبی را پشت سر می گذارد و یک سری اتفاقات دست به دست هم داده تا یحیی گل محمدی عملا نتواند از تمام نیروهای خود برای بازی با سپاهان بهره ببرد.

به گزارش تابناک ورزشی، پرسپولیس در حال حاضر خلاف تمام نمایندگان باشگاهی ایران در رقابت های آسیایی در قرنطینه است و اگرچه شنیده می شد سعید آقایی، با در اختیار داشتن تست منفی کرونا و با صلاحدید کادر فنی این باشگاه می تواند به اردوی تیمش اضافه شود اما برخی خبرهای دریافتی حاکی از آن است که به باشگاه اعلام شده سعید آقایی نمی تواند به خاطر قرنطینه به اردوی تیم اضافه شود. آن هم در حالی که پرسپولیس روز جمعه باید به مصاف سپاهان برود و کاملا غیر طیبیعی است که گل محمدی از سعید آقایی که بیش از 20 و چند روز است با تیم تمرین نکرده در ترکیب خود بهره ببرد.

از این رو عملا سعید آقایی بدون این که مصدوم یا محروم باشد به خاطر شرایطی که برای پرسپولیس به وجود آمده قادر به همراهی پرسپولیس مقابل سپاهان نخواهد بود. آن هم در حالی که سپاهان حریف مستقیم پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی محسوب شده و نتیجه این بازی مستقیم تا حد زیادی می تواند وضعیت تیم پیروز میدان را در صدر جدول سامان ببخشد. حالا باید منتظر بود و دید در نهایت سعید آقایی مجوز لازم برای حضور در اردوی تیم را خواهد داشت یا نه.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار