بازدید 40045

رد ادعای جنجالی احمدی نژاد علیه سپاه

کد خبر: ۱۰۴۹۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰ 02 May 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایلنا نوشت: حسین دهقان گفت: هدفمندی یارانه‌ها یعنی یک قشری از جامعه ما هستند که این‌ها از اولیه‌های زندگی عزتمندانه بهره‌مند نیستند، لذا دولت موظف است به این‌ها یارانه بدهد. یارانه ندادن معنی ندارد. در غربی‌ترین و آزادترین اقتصادها تامین اجتماعی وجود دارد.

حسین دهقان، کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰، در گفتگویی تفصیلی به بیان نکاتی پیرامون انتخابات ۱۴۰۰، مذاکره با آمریکا، روی کار آمدن دولت نظامی و لوایح FATF پرداخته است که بخشی از آن را در ادامه می خوانید. 

شما برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرده‌اید، این در حالی است سال‌های طولانی در نهاد نظامی و بعد از آن در دولت‌های مختلف از طیف‌های فکری متفاوت مشغول خدمت بوده‌اید. امروز در قامت کاندیدا روی حمایت و همکاری کدام جناح در کشور و فراتر از آن روی حمایت چه طبقه و طیفی از مردم حساب کرده‌اید؟

نظام ما و انقلاب ما اساساً متکی بر مردم، مطالبات مردم، حضور مردم و آرای مردمی است. من تنها و تنها روی حمایت و حضور مردم حساب کردم، فارغ از اینکه کدام جریان سیاسی به چه کیفیت در عرصه سیاست و انتخابات عمل خواهد کرد.

من اعلام کردم که تعلق سیاسی به این دو جریان سنتی سیاسی جامعه ندارم و طبیعتاً بخش عظیمی از مشکلات امروز جامعه را هم ناشی از نزاع بین این دو جریان می‌دانم، چون همواره این دو جریان به دنبال پیاده‌سازی اهدافی که خودشان آن را مطلوب و حق می‌دانند، بوده‌اند و شاید مردم کمتر موضوع تلاش و فعالیت آن‌ها تلقی شده‌اند. نه اینکه بگوییم آن‌ها نخواستند به مردم خدمت کنند اما باید بگوییم هیچ‌کدام از این جریان‌ها نمایندگی قاطبه مردم را نکردند و نمی‌کنند.

من با نظرسنجی‌ها کاری ندارم که چگونه است و هر جریانی مختص خودش چه بخشی از جامعه را نمایندگی می‌کند، آن را کنار می‌گذاریم. اما جالب است همواره یک بحثی را جریانات سیاسی مطرح می‌کنند که قشر خاکستری تعیین کننده است و به هر سمتی که بچرخد، همانجا برنده بودن را رقم می‌زند. خب این بخش اگر این حجم عظیم را دارد که می‌تواند تعیین کننده باشد چرا دیده نمی‌شود؟ چرا می‌خواهیم از آن استفاده کنیم و فریب یا یک جبهه فریبنده‌ای را ایجاد کنیم که این قشر را به طرف خود بکشانیم در حالی که می‌دانیم قرار نیست آن کار را انجام دهیم.

دلیل؟ همین فاصله‌ای که امروز زیاد شده همین بی‌اعتمادی که امروز وجود دارد. چرا همه می گویند که جامعه اقبالی برای حضور ندارد؟ در حالی که من باورم بر این نیست. بلکه عملکرد ما منجر به فضایی شده که امروز جامعه احساس می‌کند که مطالبات و خواسته هایی دارد. علت هم این است که در گذشته کاندیداهایی بودند که تصور می‌شد او می‌تواند خواسته‌ها و مطالباتش را نمایندگی کند اما بعد دیدند که اینگونه نشده است.

اگر ما مردم را خطاب قرار دهیم و مردم به عنوان عنصر تعیین کننده در امر حضور و تعیین کننده در سرنوشت خودشان قلمداد شوند، من فکر می‌کنم که بسیاری از این مسائل حل خواهند شد. لذا خیلی روشن بگویم که من پشتوانه خودم را مردم می‌دانم، مردمی که مطالبات دارند و برای آن مطالبات به دنبال پاسخ هستند.

یکی از نگرانی‌هایی که نسبت به حضور نظامیان در عرصه سیاست وجود دارد، روحیه نظامی‌گری آن‌هاست که شاید عمده‌ترین علت مخالفت با ورود نظامیان به سیاست هم همین باشد؛ زیرا می‌تواند منجر به بسته شدن یا سخت شدن عرصه سیاست داخلی و محدود شدن فعالیت‌ احزاب و رسانه‌ها شود. شما نسبت به حضور و فعالیت احزاب و رسانه‌ها در فضای سیاست داخلی کشور چه نگاهی دارید؟

ببینید اولا که نظامی‌گری را باید تعریف کرد، نظامی یعنی چه؟ آیا یک فرد نظامی معادل نظامی‌گری است؟ اینکه شما می‌گویید یعنی بستن و گرفتن و محدود کردن و حذف کردن، این تعریف رفتار میلیتاریستی است.

خیر، من باورم بر این نیست و قاطعانه می‌گویم که نگاهم چنین نیست. معتقدم شما هر زمان که جامعه را ببندید و هر امری را به جامعه تحمیل کنید به یاد داشته باشد که یک پاسخ آنی دریافت می‌کنید و یک جریان دراز مدت. در آن طرف تنش متراکم خواهد شد و ظرفیت برای پاسخ خشونت آمیز ایجاد می‌شود، در این سمت هم فضای برخورد خشونت آمیز به وجود می‌آید. در مجموع اعتقاد دارم هیچ‌گاه تحمیل جواب نمی‌دهد.

شما سابقه عضویت در نهادی را دارید که نسبت به فعالیت اقتصادی آن شائبه‌هایی مطرح می‌کنند، آقای احمدی‌نژاد از اسکله‌هایی سخن می‌گوید که دولت بر آن‌ها نظارتی ندارد.

نه من این را قبول ندارم. اگر اسکله‌ای وجود دارد که از آنجا قاچاق می‌شود، یا دولت بر آن حاکم است یا نیست؟ اگر حاکم است باید محکم جلوی این کار را بگیرد. هیچ کس در این کشور  شهامت این را ندارد و هم اینکه مردم اجازه نمی‌دهند که بخواهد مخالف قانون و مقررات عمل کند. غیراز اینکه کسی که می‌خواهد قانون را اجرا کند خودش قانون را زیر پا بگذارد.

مگر می شود ۴۰ میلیارد دلار از یک کانال یا دو کانالی که متهم می‌شود در اختیار فلانی است، کالا وارد کرد؟ حتی در این حجم اسکناس دلار هم بخواهید وارد کنید، نمی‌شود چه برسد به کالا. من این را قبول ندارم. 

 

آقای نقدی در زمان آقای احمدی نژاد شد رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و موادمخدر، آقای قالیباف هم در زمان آقای خاتمی، خب یعنی این‌ها خودشان انجام می‌دادند؟ ما ناتوانی، بی‌عرضگی و مسئولیت ناشناسی خودمان را با فرافکنی حل می‌کنیم. راحت‌تر بگویم، یک آبکش درست کرده‌ایم، اگر این را ببندیم، درست می‌شود. اکنون همه می‌خواهند استفاده کنند و در این میان اگر یکی را گفتی نکن، صدایش در می‌آید. می‌خواهم بگویم بده بستان تعریف شده‌ای وجود دارد که رعایت هم را می‌کنند، این کار را نکنیم و بگوییم قانون و رعایت حال مردم را بکنیم، حل می‌شود.

در عین حال این را هم بگویم که همواره در همه سیستم‌ها تخلف، قانون‌شکنی، رانتخواری و رانت‌جویی وجود دارد، مهم این است که شما اجازه ندهید رانتخواری مبنا شود.

با توجه به نقش ‌آفرینی‌ای که در پروسه برجام داشتید، چه نگاه و نظری درباره مساله «مذاکره یا رابطه با غرب» دارید؟ و اگر به این نتیجه برسید که در موضوعی نیاز به مذاکره با غرب است، فکر می‌کنید که مورد اعتماد رهبری برای انجام این مذاکره با غرب خواهید بود؟

آیا تاکنون مذاکره‌ای بدون تایید رهبری انجام شده است؟ آیا مذاکره‌ای بدون حمایت رهبری ادامه پیدا کرده است؟ آیا امروز در بدترین شرایطی که ترسیم می‌شود، رهبری مخالفتی با مذاکره دارند؟ پاسخ همه این سوال‌ها خیر است.

اما به‌نظر من رهبری برای مذاکرات اصولی را قائل هستند که اگر این اصول رعایت شود حتما مخالفتی با مذاکره ندارند و بلکه خودشان نیز آغاز کننده خواهند بود. اگر خاطرتان باشد یک بار رهبری فرمودند اگر من منفعتی در این ارتباط ببینم، خودم پیشگام مذاکره خواهم شد. ایشان تاکنون منع مذاکره نکرده‌اند. اما آنچه از نظر ایشان اصل است، شامل این موارد می‌شود؛ اول:موضوع مذاکره چیست؟، دوم: طرف مذاکره کیست؟ و سوم: هدف از مذاکره چه می‌خواهد باشد.

 اگر موضوع روشن نباشد، طرف مذاکره تعریف نداشته باشد و بعد نتیجه هم روشن نباشد که به دنبال چه چیزی هستیم، خب مذاکره برای مذاکره اساساً معنی دار است؟ ما وقت اضافه نداریم تا در مذاکره تلف کنیم. لذا اگر ما خیلی شفاف این سه اصل را روشن کنیم و پاسخ آن سه سوال مشخص باشد، حتما مذاکره می‌کنیم

در بحث هدفمندی یارانه‌ها از میان دو نظر که یکی معتقد است باید یارانه‌ها را افزایش دهیم و دیگری می‌گوید باید پرداخت یارانه قطع شود، کدام نظر به دیدگاه‌های اقتصادی شما نزدیک است؟

هدفمندی یارانه‌ها یعنی یک قشری از جامعه ما هستند که این‌ها از اولیه‌های زندگی عزتمندانه بهره‌مند نیستند، لذا دولت موظف است به این‌ها یارانه بدهد. یارانه ندادن معنی ندارد. در غربی‌ترین و آزادترین اقتصادها تامین اجتماعی وجود دارد. «دولت رفاه» مدعی شد که من همه مشکلات اقتصاد آزاد را با ایجاد تامین اجتماعی حل می‌کنم به این دلیل که مگر می‌شود یک نفر در یک جامعه زندگی کند اما غذا برای خوردن نداشته باشد، جایی برای زندگی نداشته باشد، کار نداشته باشد، آموزش نبیند و سلامت او مهم نباشد؟ مگر می شود چنین حرفی زد؟

پس مشخصاً بحث این است که یارانه باید پرداخت شود و یک نیاز است اما از سوی دیگر به یک گروهی هم نباید یارانه داده شود.

چه اندازه مشکلات اقتصادی کشور را تحت تاثیر قطع ارتباط ما با سیستم بانکی جهانی می‌دانید؟ همچنین چه نظری درباره لوایح FATF که عدم تصویب آن‌ها عامل این قطع ارتباط شده است، دارید؟

من فکر می‌کنم ما هنوز به یک چیز باور نداریم و آن اینکه اقتصاد ملی ما و جامعه ما ظرفیتی بسیار فراتر از آن چیزی که امروز دارد به عرصه می‌آورد، دارد و اگر ما این توان و قدرت اقتصادی داخلی‌مان را آنچه که بالقوه است را به مرحله بالفعل برسانیم، امکان هر نوع تعاملی هم با دنیا پیدا می‌کنیم. 

البته بحث تحریم برای ما هزینه ایجاد می‌کند، تحریم باعث می‌شود مبادلات ما با جهان به شدت تحت تاثیر قرار گیرد و دستیابی به دانش، تکنولوژی، ماشین آلات و مواردی که می‌تواند به توان تولیدی ما کمک کند نیز تحت تاثیر تحریم محدود می‌شود؛ در آنجا که ممکن است تحریم‌ را دور بزنیم و می‌زنیم هم برای ما گران‌تر در می‌آید. این‌ها واقعیت‌هایی است که وجود دارد.

اما آن طرف هم باید این سوال را مطرح کرد که ما به چه قیمتی قرار است که بپذیریم؟ حتما اینگونه است که ما هر معاهده، هر کنواسیون یا هر موضوع جهانی که اگر وارد آن شویم قادر به تامین منافع مردم‌مان خواهیم بود، حتما باید بدون استثناء از این فرصت استفاده کنیم. در عین حال هرجا که می‌خواهد برای ما محدودیت ایجاد کند و ما را از مسیر مان باز بدارد، حتما باید تحفظ خودمان را داشته باشیم. در بحث FATF هم حتما باید تحفظ خاص خودمان را بر روی دو-سه تعریفی که آنجا هست، داشته باشیم، همان تعاریفی که این همه جنجال هم ایجاد کرده است.

در موضوع FATF من معتقدم که اولا اگر آن را فقط از منظر FATF می‌دیدیم و دوماً مضرات و منافع آن را می‌سنجیدیم، یعنی هزیه-فایده می‌کردیم که هزینه‌ها و فواید آن برای ما چیست؛ به اینجایی که الان هستیم نمی‌رسیدیم که در اینکه با آن چه کار کنیم، بمانیم و به مجمع تشخیص مصلحت نظام هم برود و آنجا هم نتوانند تصمیم بگیرند، چون نگران هستند. ما نباید اجازه دهیم که جهل ما نسبت به یک موضوع، برای ما تصمیم و موضع ایجاد کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴۲
اگر افشایی انجام شد و رد نشد توسط صاحبش باید شک کرد به افشا
احمدی نژادو وادار به عذر خواهی نمی کنن ولی سر ظریفو می خوان ببرن...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
شما سیاست کلان کشور را به سخره گرفتید آن وقت با یک چیز حاشیه ای مقایسه می کنی؟
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
همينو بگو! مقايسه كن با رفتار احمدي نژاد وخاتمي كه اولي هرچي دلش ميخواد به هر كسي ميگه و راست راست ميگرده و خاتمي هر روز يه محدوديت بيشتر ....!
اولا این دوره رای نمیدهم چه رسد به اینکه رای به یک نظامی بدهم.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
فقط همین دوره رای نمیدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
آغاندی مگرفکرمی کنی رای ندادی دونیاعوض می شود ویاانتخابات به ثمرنمی رسد نه جونم بارای دادن وندادن تویکی هیج اتفاقی نمی
افتدخیالت هم راحت باشدالان بگیرراحت بخواب خواب های خوش بی بی نی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
میزان رای مردم است و بسیاری لز مردم بابت فساد و ضعف حاکمیت ناراحتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
رسانه محترم تابناک چرا کامنت خاله زنکی که مردم را مسخره می کنند تایید می کنی .خودت هم به عنوان سانسور چی خوب می دانی مردم ناراحتند و بسیاری رای نمی دهند
تو خوبی سردار دهقان
شما مطمئن هستید که دولت زورش می رسد و انجام نمی دهد؟؟؟ دولت حتی زورش به سیما نمی رسد چه رسد به جا های دیگر. خودتان خوب می دانید که همه چیز دست دولت سایه است.
تابناک عزیز چرا کتاب نوشتی ؟!
کی حال داره کل مطالب رو بخونه

چند خط کوتاه مختصر مفید بنویس لطفا
آفرین رهبر هر چی گفت پس تو رو برا چی میخواهیم
احمدی نژاد نماینده و انتخاب امام زمان است
هر چه بگه درسته
بله همه کسانی دیکتاتوری راه انداختند قبل قدرت رسیدن همیشه نظرشون این نبوده بخصوص نظامیان ولی به مرور با توجه به لابی که داشتند قدرت رو گرفتند و کشور رو نظامی کردند. آقای عزیز همین الان 90 درصد اقتصاد ایران دست دوستان شماست! از توی فوتبال بگیر تا بقیه صنفها همه سرهنگ و سپاهی هستند لابد منکر اینهم هستید؟ بنگاهای صادرت وارد هم اکثر دست دوستان شماست
درود بر احمدی نژاد و ظریف . حرف حق همیشه تلخه . امسال رای بی رای . رای دادن یعنی خیانت به شعور خود
چناب آقای دهقان خیلی خوب است که شعارهای پوپولیسمی بدهیم و هی از مردم بگوییم. مگر حضرتعالی نبودید که با تصمیمات عجیب و غریبتان در بنیاد شهید به قول خودتان از پله های دیوان محاسبات بالا و پایین میرفتید. مگر شما همان نبودید که تا ساعت 12 شب دنبال مدیرکل می گشتید و یک فرد بی لیافت که کاری برای ایثارگران انجام نداد و از این خوان گسترده به مجلس راه یافت و آنقدر آنجا دروغ گفت و کارهای ناشایست انجام داد که شورای نگهبان رد صلاحیتش کرد. البته اینها نمونه های از مدیریت استراتژیک جنابعالی است.
بهتر نیست به جای این شعارها کمی از برنامه ها تان هم بگویید. مثلا چند تا معاونت بدرد نحور میخواهید ایجاد کنید و حذف کنید و تنها یک چیز برای مردم بماند هزینه زیادی
چند نفر را میخواهید حقوقشان را قطع کنید که الان میگویید یارانه باید پرداخت شود. بله شاید بگویند این مبالغ اندک بدرد کسی نمی خورد ولی برخی با آن زندگی میکردند. چون چاره ای نداشتند. جالب است بدانید صدایشان هم در نیامد.
در این ایام کرونایی که کار و کاسبی نیست اداره محترم آب و فاضلاب و برق هی می آیند با صدای ضبط شده در موبایل می گویند. مشترک گرامی شما در لیست قطع آب و برق قرار گرفته اید در آنزمان که شما حقوق ناچیز آنها را قطع کردید میشد پول آب و برق با آن داد. راستی فکری به حال آنها کردید یا به امان خدا رهایشان کردید که تا به امروز هم حق و حقوق دریافت نمی کند بیش از 14 یا 15 سال است. بله ایثارگرانی را می گوییم که از شدت جراحات جنگ و عمل های متعددی که برخی از آنها ربطی به جنگ نداشت توان کار کردن ندارند و برای گرفتن مستمری میبایست 7 خان رستم را طی کنند که توان آن را هم ندارند. خانواده جانباز متوفی که بماند با چه مشقاتی زندگی میکنند و هر کجا میروند میگویند قانون میگوید اینجور و آن جور. خب بنده خدا اطلاعاتی نداره

بگدریم حرف زیاد است شاید یگی از رزومه های جنابعای تشکیل حزب الله لبنان درون کانتینر باشد اما در بحث مدیریتی ما از شما تعریف قابلی ندیده ایم چه رسد به ریاست جمهوری با آن همه مسئولیت های سنگین

در پایان متذکر میشوم بنده اصلا نه آقایان اصلاح طلب را می شناسم و نه آقایان اصولگرا را به قول حضرت آقا ما اهدنا الطراط المستقیم هستم و نگویید این حرفها برای تخریب جنابعالی است فقط خواستم چند نمونه از مدیریت جنابعای را یادآور شوم

جان تابی این مطلب را در نظرات بیندگان قرار بده شاید در جوابهای بعدی اشاره ای به آنها هم بکند. شاید یک برنامه ارائه بدهد ما رو هم خوشحال کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
اگر احمدی نژاد را وادار به عذر خواهی کنند با این :
احمدی نژاد ذخیر خدا روی زمین برای انقلاب است چکار کنند
يه جفت جوراب الان 45 هزار تومنه
الان نظام جمهوري اسلامي داره ماهي يه جفت جوراب يارانه مي ده و اينقده به خودش مي نازه ؟!!!!
راي هم بديم ؟
آیندگان خوب قضاوت خواهند کرد که در یک تاریخ زمانی می‌روند بتن می‌ریزند تا دشمنان ناراحت نشوند!
پاسخ ها
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
آيندگان بيشتر گشتن در سطل زباله توسط رنان و مردان گرسنه ايراني را به ياد خواهند داشت نه هسته اي زيان آور را !
آقای دهقان بفرمایید در بنیاد شهید دقیقا چه کار مثبتی انجام دادید؟ دقیقتر بگم چرا با رانت و فساد مالی در بنیاد و مدیران برخی شرکتهاش کنار اومدین؟
باور کنید دیگه تمام شده ماجرا
مردم وهمه میدانند اسکلهای هست که هیچ دولتی جرات نزدیک شدن به ان را ندارد لطفا جواب سوالی را که همه میدانند ندهید وبا شعور مردم بازی نکنید
پاسخ ها
اسدی-یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
جالب است که میگوید اگر باشد مردم اجازه نمیدهند !!!!کدام مردم ؟مگر مردم جرات درافتادن با سپاه را دارند ؟
سپاه معصوم است واسلام
من تا به حال از بیش از 500نفر از مردم عادی پرسیدم کسی در انتخابات شرکت نمکند خودتان رایی بریزید
یک نفر سپاهی با نظر رهبر رییس جمهور شود مردم هم میپذیرند انشاله اوضاع درست شود
رایی گیری یعنی هدر دادن پول
همه برای انتخاب شدن ، ادعای خادمی ملت را دارند ، اما به محض اینکه انتخاب شوند ، فقط،به فکر له کردن ملت هستند
بنابراین لطف کنید و ژست مردم داری را نگیرید ، چون هرگز نمی توانید مردمی باقی بمانید . ضمن اینکه این حناها هم دیگر برای مردم رنگی ندارد
فرد نظامی باید بله قربان گوی سیاست مدارها باشه، نه اینکه بخواد از خودش نظر بده
نمی دانم منظور این سرداران که نامزد شدند چیست ولی افشاگری ظریف و احمدی نژاد از داخل نظام ریشه تمام مشکلات رو در کارهای اقتصادی و سیاسی سپاه نشان می دهد وظیفه سپاه اقتصاد و سیاست نیست اصولاً نیروهای مسلح باید تابع دولت و سیاستهای آن باشند ولی عدم هماهنگی و مشکل تراشی نیروهای نظامی در کشور دیگر از حد گذشته و باید چاره ای اندیشیده شود
مردم اگه میتونستن که مخالفتشونوبه کرسی بشونن که اصلاشماهاتواین مملکت کاره ای نبودین ......
نه من این را قبول ندارم. اگر اسکله‌ای وجود دارد که از آنجا قاچاق می‌شود، یا دولت بر آن حاکم است یا نیست؟ اگر حاکم است باید محکم جلوی این کار را بگیرد. هیچ کس در این کشور شهامت این را ندارد و هم اینکه مردم اجازه نمی‌دهند که بخواهد مخالف قانون و مقررات عمل کند. غیراز اینکه کسی که می‌خواهد قانون را اجرا کند خودش قانون را زیر پا بگذارد.

جطور از سوال فرار کرد. نگفت که اسکله غیرقانونی وجود دارد یا ندارد.
تابی حون روش جالبی است می گذاری زمان زیادی بگذرد و آنوقت نظرات را می گذاری تا کمتر کسی آنها را مطالعه کند.
تنها منبع اطلاعاتی و اخبارم شمایید با این روشها آنرا خراب نکنید.
پیر سیاست بسوزد
از جوابهای شما میشه فهمید که شما بیشتر یک نظامی هستی تا یک سیاست مدار
و هم اینکه مردم اجازه نمی‌دهند که بخواهد مخالف قانون و مقررات عمل کند. غیراز اینکه کسی که می‌خواهد قانون را اجرا کند خودش قانون را زیر پا بگذارد." شما اصلا مردم رو آدم حساب می کنید که آنها اجازه بدهند یا ندهند ؟کسی جرات می کند اعتراض کند ونگذارد که تخلف شود ؟سرانجام افشا کنندگان املاک وحقوقهای نج.می و.......چه شد ؟غیر از این است که خودشان زندانی شدند ودزدان وغارتگران هم در مناصب بالاتر زندگیشان را می کنند !!!!!حرف رایگان زدن آسان است
بابت چه چیزی باید رای بدهیم ؟وقتی که همه بفکر قدرت وپر کردن جیب خودشان هستند ما چرا باید وسیله پیشرفت آنان باشیم ؟مگر در این چندساله کسی برایه خدمت آمده که باز هم بخواهیم رای بدهیم ؟ اینهمه دزدی وغارت در شهرداریها وشورای شهر وبانکها و وزارتخانه ها ............وحتی مناظره های ریاست جمهوری که فقط تخلف ها ودزدیهای یکدیگر را افشاء میکنند نشانه چیست ؟نشانه این است که هرکسی فقط بفکر خود واطرافیانش است که چطور وچقدر بتواند غارت کند !!!!ما که دیگه خسته شدیم اینقدر دروغ شنیدیم ودیگه خجالت می کشیم از اینکه بخواهیم رای بدیم
این دهقان توی تمام دولتها مسئولیت دولتی ازوزیری وجانشین وزیری ومعاون رئیس جمهور داشته ولی جالبه الان داره ازهمشون بدمیگه وایرادمیگیره خوب توخودت هم بایدجواب بدی،شریک همشون بودی ازهمین روحانی بخاطربرجام نشان و۱۰۰سکه گرفتی وهزارهزارمزایای دیگر،اتفاقاآدم نمک بحرامی مثل توخطرناک ترین فردبرای ریاست جمهوری هستی زیرابه راحتی ازپاسخگویی نسبت مسئولیت خودفرارمی کندوتازه طلبکارهست!
من رای نمیدهم
شما هم رای ندهید
ما هم رای نمیدهیم
همه رای نمیدهیم
چون رییس جمهوری هیچ کاری نمیکند
البته نمیتواند کاری کند
البته نمیگذارند کاری کند
البته اگرهم کاری کند یا انگلیسیست یا آمریکایی
رای بی رای ....والله به تمام مقدسات من دیگه رای نمیدم تا جایی هم که بتونم تبلیغ می کنم دیگران رای ندادند چون هرچه از این مسئولین دیدیم به نفع مردم نبود ....
دم انتخابات شد مردم مردم گفتن آقایون هم شروع شد ... رای بی رای
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار