بازدید 9914

تجمع کارگران مقابل وزارت کار

گروهی از کارگران در تهران تجمعی مقابل وزارت کار برگزار کردند.
کد خبر: ۱۰۴۹۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۲ 02 May 2021
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۲
کارگر که حق اعتراض ندارد!
راستی، دلالان که کاراتل قانونی و اتحادیه رسمی دارند چرا نباید روز جهانی داشته باشند!؟ به سازمان ملل پیشنهاد دهید!!!
از بس دروغ شنیدیم ما دیگه رای نمیدیم
اصلاح طلب اصول گرا دیگه تمومه ماجرا
همین دو شعار برای مسئولین کافیه تا بفهمند در این چهل سال چه عملکردی داشته و چقدر پایگاه مردمی دارند
چه حاصل؟
50نفر هم بازداشت شدند
دمت گرم تابناک که از حق مردم حمایت می کنی
در ایران، فوتبالیست کارمند دولت است. یک قرارداد معمولی اینها، 6 میلیارد تمن در سال است کمش ماهی 500 میلیون تمن می گیرند آپولو هوا می کنند؟
فکر نگنم در هیچ جای دنیا به صورت قانونی این همه تبعیض در حقوق و دستمزد وجود داشته باشد. در ایران به صورت قانونی حداکثر حقوق می تواند 21 برابر حداقل حقوق باشد و این یعنی نهایت تبعیض ان هم به حکم قانون. مگر مدیران ما چه کار می نند که میتواند 21 قرابر حقوق بگیرمد. اگر مدیر و توانمن و شایسته این حقوق ها بودند که اوضاع کشور اینگونه نبود. این کجایش با عدالت می خواند؟
تبعیض بین دستمزد؟؟؟-- تو کشور ما با بیشترین دستمزد هم نمی شود درست زندگی کرد.-- چون ثروت کشور نه به سمت سرمایه گذاری و تولید میرود و نه هزینه دستمزد در مقابل کار می شود.-- ثروت کشور ما با تخصیص و تقسیم بین از ما بهتران به بهانه های مختلف به باد می رود، البته ته مانده آنچه را که از ته کاسته بیگانگان برای کشور برداشته می شود. توجیه بس است دیگر... امروزه یک ایرانی در سرزمین آبا و اجدادیش ایران از یک آواره افغانستانی هم بی حرمت تر و لا حق تر بحساب می آید. تمام ثروت ایران در مذاکرات برنامه جامع اقدام مشترک و امثال آن بین غیر ایرانی ها تقسیم می شود و فقط ملت ایران پس از دست نشانده های اجنبی بخور و نمیری (در اصل نخور و بیمیری) از کمیته امداد و بهزیستی و ... دریافت می کنند تا متشتت تر و پراکنده تر شوند.
پیامبر(ص) می‌فرمایند: " کسی که مزد مزدبگیر (کارگر) را کم دهد خداوند عملش را باطل گرداند و بوی بهشت را که از مسافت 500 ساله به مشام می‌رسد(أمالی الصدوق: 347 / 1 منتخب میزان الحکمة: 6)
به نظر یک کارگر یا بازنشسته تامین اجتماعی حداقل با این اوضاع تورم برای یک زندگی با استاندارد حداقلی باید میان 8 تا 10 میلیون حقوق داشته باشد به غیر از این واقعا ممکن نیست.
بدهی چند صد هزار میلیاردی دولت به تامین اجتماعی کی قرار است پرداخت شود ؟ دولت این بدهی کلان را پرداخت نکند هیچ چیز درست نمی شود . کارگران و بازنشسته ها صدقه نمی خواهند حق خودشان را می خواهند
بدهی چند صد هزار میلیاردی دولت به تامین اجتماعی کی قرار است پرداخت شود ؟ دولت این بدهی کلان را پرداخت نکند هیچ چیز درست نمی شود . کارگران و بازنشسته ها صدقه نمی خواهند حق خودشان را می خواهند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی