بازدید 7601
۲
مراسم شب قدر

جزئیات برگزاری مراسم‌های شب قدر در اصفهان

هیئات مذهبی شهر اصفهان با صدور اطلاعیه‌ای‌هایی از برگزاری مراسم‌های شب‌های قدر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اماکن مقدس و مساجد این شهر خبر دادند.
کد خبر: ۱۰۴۹۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۴ 01 May 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس از اصفهان، هیئات مذهبی شهر اصفهان با صدور اطلاعیه‌ای‌هایی از برگزاری مراسم‌های شب‌های قدر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اماکن مقدس و مساجد این شهر خبر دادند.

بر اساس اعلام اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، مراسم شب‌های قدر استان اصفهان در فضای باز ۴۹ امامزاده استان برگزار خواهد شد و حضور حداقلی و مردم و زمان حداکثر دو ساعتی در این مراسم‌ها تأکید شده است.

همچنین مؤسسه فرهنگی باران مراسمی را از ساعت ۲۳:۲۷ آغاز خواهد کرد که این مراسم در گذر فرهنگی چهارباغ با مداحی علیرضا شریفی، سید محمدرضایی و اکبر میری برگزار خواهد شد.

مراسم قرائت دعای افتتاح و سخنرانی از ۲۴ فروردین ماه توسط آیت‌الله مهدوی به صورت آنلاین و پخش زنده اینستاگرامی از صفحه شخصی آیت‌الله مهدوی انجام خواهد شد.

هیأت ثارالله و میثاق‌الله اصفهان نیز دیگر برنامه شب‌های قدر اصفهان را با سخنرانی حجج اسلام فقیهی، نائینی، عمومی و کشاورز برگزار خواهد کرد که این مراسم در حرم شهدای گمنام دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
میریم برای موج بعدی
توی عکس چند نفر بدون ماسک هستن عجب رعایت میشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار