بازدید 26714
مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان همدان:

حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ۱/۵ برابر افزایش یافت

مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان همدان گفت: با متناسب سازی حقوق بازنشستگان حقوق این قشر ۱.۵ برابر افزایش داشته که متناسب با سایر صندوق‌ها به فوریت انجام گرفته و احکام نیز صادر شده است.
کد خبر: ۱۰۴۹۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶ 01 May 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین ؛ شهناز حمزه‌لویی با اشاره به وجود ۵۹ هزار خانواده مستمری‌بگیر و بازنشسته این سازمان در استان همدان گفت: حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ۱/۵ برابر افزایش یافته و احکام آن نیز از امروز شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه صادر شده و قابل دریافت است.

مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان همدان با تأکید بر اینکه هدف از تشکیل این سازمان حمایت از نیروی کارگری بوده است، افزود: سازمان تأمین اجتماعی هرگز باری بر دوش دولت‌ها نبوده و این صندوق دچار شکنندگی نخواهد شد.

وی که صبح امروز و به مناسبت روز جهانی کارگر در جمع خبرنگاران، سخن می گفت، خاطرنشان کرد: سازمان تأمین اجتماعی جمعیت بزرگی از کشور را تحت پوشش خود قرار داده به طوریکه بیش از ۵۰ درصد جمعیت کشور تحت پوشش خدمات این سازمان هستند که بیش از ۷۰ درصد آن را جامعه کارگری تشکیل داده است.

حمزه لویی اضافه کرد: از جمعیت یک میلیون و ۷۷۶ هزار نفری استان همدان، ۷۷۶ هزار نفر معادل ۴۵ درصد از جمعیت استان تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار دارند.

این مقام مسئول با اشاره به وجود ۲۴۸ هزار بیمه شده اصلی در استان همدان، یادآور شد: نیاز است بیمه شدگان از رخوت رشد تکانی خورده و افزایش یابند که این افزایش نیازمند رونق صنایع و تولید است.

وی با بیان اینکه ۲۴۰۰ نفر از بیمه بیکاری استفاده می‌کنند، اظهار داشت: ۲۴۰۰ نفر از بیمه بیکاری استفاده می‌کنند که بخش قابل توجهی مربوط به افرادی است که به واسطه کرونا بیکار شدند همچنین در بهمن سال گذشته ۶۰۱ میلیارد ریال بیمه بیکاری در استان همدان پرداخت شد.

مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان همدان با اشاره به اینکه بیمه اجباری در سال گذشته یک درصد افزایش داشت، افزود: در سال گذشته بیمه اجباری به علت کرونا فقط یک درصد رشد داشت اما در بیمه اختیاری و مشاغل آزاد از ۲۶ هزار و ۹۵۵ بیمه شده به بیش از ۲۹ هزار بیمه شده رسیده است.

حمزه‌لویی از بخشش جرائم بدهی کارفرمایان به این سازمان خبرداد و گفت: در راستای تحقق شعار سال این بخشنامه صادر شده است به طوریکه کارفرمایانی که از سال ۹۸ لیست‌های بیمه را به سازمان تأمین اجتماعی داده اند، در صورتیکه تمامی بدهی را در ۱۲ تا ۳۶ قسط تقسیط کنند، جرائم آنها بخشوده خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۱۰
یک و نیم برابر شده یا یک و نیم برابر افزایش داشته؟ یک و نیم برابر شده یعنی پنجاه درصد افزایش داشته ولی وقتی می گید یک و نیم برابر افزایشداشته یعنی صد و پنجاه درصد افزایش داشته! نمیتونم باور کنم که حقوق بازنشسته یهو از 2 میلیون بشه 5 میلیون!
اقا این یک و نیم برابر افزایش یافته دقیقا یعنی جی؟یعنی جقدر احه؟
جرا انقدر مبهم و بیجیده حرف میزنید؟
سلام قراربود ۲/۳ برابر اسفند۹۸ باشد که نشده. آخه حقوق بازنشسته که سی سال سی درصد حقوقشو امانت داده به تامین اجتماعی بانرخ دلارهای ارزون درسته باهاش اینکارروبکنن. من موقعیکه بازنشست شدم۲۷۰۰ دلار میشد حقوقم وحالا۵۵۰ دلار درحالیکه ارزش مایملک تامین اجتماعی به نسبت نرخ دلار روز بالا رفته میگین نه برین چک کنین. آیا این درست است!!!!!!!!
دروغه دروغه دروغ گفتن کار همیشگی دولتیان و دار و دسته هاشون است.
چه با افتخار میگن کسی که 30سال سابقه داشته باشه 4300 مستمریش هست البته درصورت داشتن همسر ودوفرزند تحت پوشش بیمه واقعا با 4300 میشه زندگی کرد با این گرانی وشرایط بداقتصادی.خط فقر 10میلیون حقوق بازنشستگان ومستمری بگیران بدبخت تامین اجتماعی با 30سال سابقه 4300
امروز رفتم خرید دیدم خیلی از اجناس مخصوصا تره بار افزایش یافته این افزایش حقوق هم سزیع پودر و بی ارزش میشه
سلام
لطفا" تیتر خبر را اصلاح کنید .کجا مستمریها 150درصد اضافه شده است ؟حداقل افزایش 1.5برابر مستمری اسفندماه 99 است و نه 1.5برابر افزایش. تیتر این معنی را دارد که مستمریها 150درصد اضافه شده است در حالی که حداکثر 50الی 80درصد افزایش داشته که با توجه به سال بازنشستگی و میزان مستمری در زمان ایجاد ،افزایشها متفاوت است .افزایش 100درصدی و بیشتر مستمری کشوریها و لشکریها کجا و جبران 75 درصدی فاصله در تامین اجتماعی کجا؟ ضمنا" در محاسبات مجددا" اشتباه کرده اند ومحاسبه ضریب 1400با اعمال افزایش سال 1400بر مستمری 99 است و چنانچه ضریب 1400 براساس مستمری اسفندماه 99 و بدون اعمال افزایش سال 1400 محاسبه شودموجب افزایش قابل توجه مستمری 1400خواهد شد.
چرا دروغ میگین اخه
برای من همون حکم فروردین هست و با ۲۵ سال سابقه اصلی و ۱۰سال سختی زیان اور کلا همون ۴۳۰۰ شده که خود اظهاری این مجموعه بر مبنای حقوق ۳۰ روزه هست، پس اون ۵روز چی میشه؟
اقا منظور از یک ونیم جقدره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با سلام ، از جناب آقای سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و نمایندگان بازنشستگان و کلیه کسانی که در جهت بزرگ شدن سفره بازنشستگان تلاش کردند بی نهایت سپاسگزارم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار