بازدید 5451

بازدید معاون امور صنایع و نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس از کارخانه بهمن موتور

معاون امور صنایع وزارت صمت و نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی با حضور در کارخانه بهمن موتور از این واحد ممتاز تولیدی صنعتی بازدید به عمل آوردند.
کد خبر: ۱۰۴۹۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳ 01 May 2021
بازدید معاون امور صنایع و نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس از کارخانه بهمن موتور
 
این بازدید که با حضور مهدی صادقی نیارکی معاون امور صنایع وزارت صمت و حسین حق وردی نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی انجام شد، از خط تولید خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی دیدن کردند و در جریان فعالیت های توسعه ای بهمن موتور قرار گرفتند. همچنین با مدیران و پرسنل مجموعه در خصوص مشکلات پیش روی صنعت و دغدغه های صنعتگران به گفتگو پرداختند.
در سال جاری داخلی سازی یکی از برنامه‌های اصلی وزرات صمت اعلام شده و در این راستا گروه بهمن بومی سازی قطعات محصولات خود را آغاز کرده است. فیدلیتی محصول استراتژیک گروه بهمن محسوب می شود و حدود 30 درصد از قطعات آن با همت متخصصان ایرانی بومی سازی شده است و برنامه داخلی سازی توسط بازدیدکنندگان مشاهده و موانع پیش روی خودروسازان خصوصی در کشور مورد بررسی قرار گرفت.
گفتنی است شرکت بهمن موتور امسال محصول دیگنیتی را به بازار عرضه کرد و جهت گسترش سبد محصولات، عرضه انبوه خودروی اس یو وی جدید لوکس و اقتصادی دیگری با نام فیدلیتی را در برنامه دارد که تولید آزمایشی آغاز شده است. بهمن موتور با سرمایه گذاری بسیار زیاد برای اولین بار در کشور پلتفرم خودرو فیدلیتی را که در سال 2019 طراحی شده، خریداری کرده است. فیدلیتی جدیدترین محصول این خودروساز بخش خصوصی است که در جایگاه یک اس یو وی لوکس ضمن دارا بودن امکانات و تجهیزات رفاهی بسیار، با پیشرانه مجهز به توربوشارژ، 155 اسب بخار را با گشتاور 230 نیوتن متر توسط گیربکس اتوماتیک  DCTبه چرخ ها منتقل می کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان