بازدید 3162
آخرین اخبار آبی‏پوشان پایتخت؛

قرارداد طالب‌لو و اردوی کردان نهايي شد، سید صالحی زیر تیغ می‏رود

اميري افزود: كار جذب عمادرضا به مرحله پاياني نزديك شده و منتظر پاسخ او هستيم. شخصاً معتقدم بيش از 70 درصد او شانس استقلالي شدن دارد. با ايمان مبعلي و ميلاد ميداودي هم روز شنبه جلسات نهايي را برگزار خواهيم كرد. ضمن اينكه هنوز در حال رايزني با فرزداد آشوبي هستيم و البته مذاكرات مثبتي با چند گزينه خارجي در خطوط مختلف داشته‌ايم.
کد خبر: ۱۰۴۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۶ 17 June 2010
آخرين اخبار نقل و انتقالات باشگاه استقلال اعلام شد.

به گزارش فارس؛ علي اميري كه در كنار نظري‌جويباري مسئول ويژه امور نقل و انتقالات باشگاه استقلال است، در مورد آخرين وضعيت استقلال در فصل نقل و انتقالات گفت: روز گذشته با جواد شيرزاد قرارداد رسمي به مدت 2 سال منعقد كرديم و در روزهاي آتي بازيكنان جديد با حضور در هيأت فوتبال قراردادهاي خود را به ثبت خواهند رساند.

وي در مورد بازيكنان فصل گذشته گفت: با وحيد طالب‌لو هيچ مشكلي نداريم و به زودي قرارداد اين بازيكن نهايي مي‌شود. محمد محمدي و اميرحسين صادقي بازيكنان استقلال هستند و با باشگاه قرارداد دارند. كارمان با آرش برهاني هم نهايي شده و تنها ثبت در هيأت فوتبال باقي مانده است.

اميري در مورد دسوزا بازيكني كه گفته مي‌شود مورد نظر كادرفني قرار دارد گفت: آقاي مظلومي به ايشان اعتقاد دارند و از شنبه در كنار ساير نفرات در تمرينات حاضر خواهد شد.

وي در رابطه با جداشدگان از تيم و احتمال بازگشت آنها عنوان كرد: همانطور كه آقاي فتح‌الله‌زاده گفتند چنانچه بازيكني قرارداد خود را به ثبت نرسانده باشد براي بازگشت آن تمام تلاش خود را خواهيم كرد در غير اين صورت بازگشت آنها منتفي خواهد بود.

اميري افزود: كار جذب عمادرضا به مرحله پاياني نزديك شده و منتظر پاسخ او هستيم. شخصاً معتقدم بيش از 70 درصد او شانس استقلالي شدن دارد. با ايمان مبعلي و ميلاد ميداودي هم روز شنبه جلسات نهايي را برگزار خواهيم كرد. ضمن اينكه هنوز در حال رايزني با فرزداد آشوبي هستيم و البته مذاكرات مثبتي با چند گزينه خارجي در خطوط مختلف داشته‌ايم.


استقلال در كردان اردو مي‌زند
با تصميم كادرفني باتوجه به نزديك شدن به آغاز دهمين دوره ليگ برتر فوتبال ايران باشگاه استقلال در نظر دارد اردويي را به مدت 5 روز در كردان كرج برگزار كند.

طبق هماهنگي‌هاي به عمل آمده اين اردو از صبح روز شنبه 5 تير آغاز خواهد شد و تا پايان روز پنجشنبه 10 تير در دو نوبت صبح و بعدازظهر انجام خواهد شد كه شامل بدنسازي و كار با توپ خواهد بود. ليگ دهم از 4 مرداد آغاز مي‌شود.

طبق اعلام پرويز مظلومي، آبي‌پوشان يك هفته در زمين شماره 2 كارهاي بدنسازي انجام مي‌دهند و سپس راهي اردوي كردان خواهند شد. اين تيم در هفته سوم آماده‌سازي‌اش اردويي را در شهر سرعين برپا خواهد كرد و پس از حضور يك هفته‌اي براي حضور در مسابقات ليگ برتر به تهران بازخواهد گشت.


سيدصالحي سه‌شنبه تحت عمل جراحي قرار مي‌گيرد
مهاجم تيم استقلال روز سه‌شنبه تحت عمل جراحي قرار خواهد گرفت.

سيد مهدي سيدصالحي كه در ليگ نهم دچار مصدوميت شد روز سه‌شنبه در كلينيك شايان‌مهر تحت عمل جراحي قرار مي‌گيرد. اين بازيكن از ناحيه رباط صليبي پاي راست دچار آسيب‌ديدگي شده است.


صالحي‌نژاد: فقط دو روز منتظر تماس استقلالي‌ها مي‌مانم
بازيكن جديد تيم استقلال گفت: فقط تا دو روز ديگر منتظر تماس استقلالي‌ها مي‌مانم.

مصطفي صالحي‌نژاد در گفت‌وگو با فارس درباره اينكه چه زماني براي ثبت قراردادش راهي هيات فوتبال خواهد شد، گفت: متأسفانه هيچ شخصي از باشگاه استقلال تماس نمي‌گيرد و من منتظر تماس‌ استقلالي‌ها هستم.

وي افزود: اگر آنها به من زنگ نزنند تصميم جديدي خواهم گرفت. يكي دو روز ديگر صبر مي‌كنم و به خاطر احترام به قراردادم با تيمي مذاكره نمي‌كنم اما از آنجا كه پيشنهاد دارم پس از دو روز آينده به پيشنهاداتم فكر خواهم كرد.

اين بازيكن در خصوص عقد قرارداد داخلي‌اش با استقلال گفت: قرارداد من امضا شده و در باشگاه موجود است اما فكر مي‌كنم اين راه و رسمش نيست كه با بازيكني كه قرارداد بسته شده اينگونه برخورد كنند. من دوست داشتم در استقلال بازي كنم ولي آقايان رفتار خوبي با من ندارند.

صالحي‌نژاد در زمان مديريت قبلي باشگاه استقلال با قرارداد داخلي دوساله به عضويت استقلال درآمد.


سيدصالحي: به خاطر فتح‌الله‌زاده با استقلال سفيد امضا مي‌كنم
مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت: به خاطر فتح‌الله‌زاده قرارداد مالي‌ام را سفيد امضا مي‌كنم.

سيد مهدي سيد‌صالحي در گفت‌وگو با فارس، در خصوص مصدوميت و اينكه بايد تحت عمل جراحي قرار بگيرد گفت: قسمت اين بود كه از ميادين فوتبال دور باشم. در يك ماه گذشته كه تمامي بازيكنان فوتبال در ايران استراحت مي‌كردند من مشغول وزنه‌زدن بودم و وضعيت جسمي‌ام خيلي خوب شده بود. قصد داشتم با يك نيروي جديد در فصل آينده حاضر شوم كه پزشكان تشخيص دادند پايم را جراحي كنم.

وي افزود: واقعا برايم سخت است چون سال گذشته خيلي زحمت كشيدم كه جايم را در استقلال پيدا كنم. در اين خصوص با آقاي نظري جويباري و فتح‌الله‌زاده صحبت كردم و آنها نيز رفتار بسيار خوبي با من داشتند و پيگير كارهايم شدند. به خاطر فتح‌الله‌زاده حاضرم قرارداد مالي‌ام را كه براي سال دوم توافقي بود سفيد امضا كنم و حتي شب گذشته نيز جلسه‌اي را در اين خصوص با آقاي نظري جويباري برگزار كردم.

سيد صالحي در خصوص پيشنهاد باشگاه فولاد خوزستان براي به خدمت گرفتن وي گفت: آقاي جلالي و نواصرزاده از دوستان خوب من هستند ولي در مرام من نيست كه با وجود مصدوميتي كه دارم براي تيم ديگري بازي كنم. مصدوميت من به گونه‌اي است كه در حال حاضر مي‌توانم خوب بدوم و حتي اگر سه ماه فوتبال هم بازي مي‌كردم كسي متوجه نمي‌شد از ناحيه رباط صليبي مصدوم هستم. شايد حتي اگر بازي مي‌كردم اتفاقي نمي‌افتاد اما هيچ وقت خودم را به عنوان يك بازيكن سربار به تيمي معرفي نمي‌كنم و تشخيص مي‌دهم پس از جراحي پايم با قدرت به ميادين فوتبال بازگردم.

وي عنوان كرد: از دكتر نوروزي كه در يك ماه گذشته تمام تلاش خود را براي بهبود پاي من انجام داد تشكر مي‌كنم. ايشان به من خيلي روحيه داد و پيگير كارهاي جراحي‌ام شد.اميدوارم با وضعيت جسمي‌ كه دارم و در آمادگي به سر مي‌برم زودتر از حد تصور پزشكان به ميادين فوتبال بازگردم.


شيرزاد: فقط براي كمك به استقلال آمده‌ام
بازيكن جديد استقلال گفت: فقط براي كمك به استقلال به اين تيم آمده‌ام.

جواد شيرزاد در گفت و گو با فارس درباره ثبت قرارداد با استقلال و حواشي كه در چند روز گذشته براي قرارداد او با اين تيم به وجود آمد اظهار داشت: ديگر همه چيز تمام شده است و نمي خواهم راجع به اين مسئله صحبتي كنم. در اين مدت مصاحبه نكردم و از اين به بعد هم سعي مي كنم كمتر حرف بزنم و ترجيح مي دهم فقط به فوتبال فكر كنم.

وي افزود: برايم مهم نيست كه در اين مدت بعضي ها چه تصوري در مورد من كردند و چه نوشتند. در تماسي كه با مسئولان باشگاه داشتم تمام اين حرف و حديث ها را تكذيب مي كردند. من فقط براي كمك به استقلال آمده ام و ثابت مي كنم كه خريد خوبي هستم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار