بازدید 11864
۱

سرنوشت بازار طلا و سکه در هفته آینده

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: با ادامه تعطیلی در بازار و افت نرخ ارز پیش بینی می‌شود قیمت‌ها در بازار طلا و سکه در هفته آینده همچنان کاهشی باشد.
کد خبر: ۱۰۴۹۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱ 30 April 2021

به گزارش تابناک، صداوسیما نوشت: محمد کشتی آرای درباره کاهش ادامه دار طلا افزود: قیمت سکه طرح جدید در طول هفته با ۱۵۰ هزار تومان کاهش امروز به ۹ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسید و سکه طرح قدیم نیز با حدود ۲۰۰ هزار تومان کاهش، ۹ میلیون ۸۰۰ هزار تومان فروخته شده است.

وی گفت: سکه گرمی با ۱۰۰ هزار تومان کاهش یک میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و ربع سکه با ۱۵۰ هزار تومان کاهش، ۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان بفروش رسید.

کشتی آرای همچنین افزود: هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۹۸۸ هزار تومان فروخته شده است.

وی اضافه کرد: حباب سکه در پایان هفته، به ۲۰۰ هزار تومان رسیده است.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: با ادامه تعطیلی در بازار و افت نرخ ارز پیش بینی می‌شود قیمت‌ها در بازار طلا و سکه در هفته آینده همچنان کاهشی باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قیمت طلا چه در بازار جهانی و چه در داخل کشور فقط و فقط تابع بازار رمز ارزها است تا وقتی رونق داشته باشند بی رونق است اما اگر مشگلی برای بازار رمز ارزها پیش بیاید طلا انفجاری افزایش ارزش پیدا خواهد کرد.بعضی از رمز ارزها در یک سال گذشته به دلار ۲۰۰ برابر شده اند در چنین شرایطی هیچ سرمایه گزاری به جز رمز ارز چیز دیگری نمی خرد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل