بازدید 4688

انتقاد صدیقی از احمدی نژاد درباره حجاب

کد خبر: ۱۰۴۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۸ 17 June 2010
امام جمعه موقت تهران گفت:‌ اجراي طرح حجاب و عفاف خواسته مردم است و اين طرح بايد توسط مسئولان ذيربط به صورت جدي پيگيري شود.

حجت‌الاسلام كاظم صديقي در گفت‌‌وگو با باشگاه خبري فارس «توانا» در خصوص اجراي طرح حجاب و عفاف توسط دولت گفت: دولت امين مردم است و مسئوليت برقراري نظم عمومي جامعه را دارد؛ بر همين اساس دولت بايد اجراي طرح حجاب و عفاف را به صورت جدي پيگيري كند.

وي در ادامه افزود: همه مردم حتي اشخاصي كه مسلمان نيستند، توقع دارند كه فرهنگ ديني و مذهبي،‌ احيا و زنده شود.

حجت‌الاسلام صديقي تصريح كرد: آنچه كه به نظر مي‌رسد اين است كه حركتي در خصوص طرح حجاب و عفاف آغاز شده است و اميدواريم اجراي اين طرح به نتيجه برسد.

امام جمعه موقت تهران در خصوص بهتر شدن طرح حجاب و عفاف تأكيد كرد: اجراي طرح حجاب و عفاف نياز به مشاركت مردمي دارد و تا مردم در اين خصوص مشاركت نكنند‌،‌ دولت نمي‌تواند كاري از پيش ببرد.

وي اضافه كرد: مردم ولي‌نعمت دولت هستند و تا دولت را در اين زمينه همراهي نكنند‌، اقدامات دولت در اجراي اين طرح به جايي نخواهد رسيد.

حجت‌الاسلام صديقي گفت: اجراي طرح حجاب و عفاف خواسته جدي و مهم مردم است همانطور كه علماي دين و مسئولان فرهنگي بارها خواستار اجراي طرح حجاب و عفاف شده‌‌اند؛‌ اين طرح بايد توسط مسئولان ذيربط به صورت جدي پيگيري شود.

وي وظيفه رسانه ملي را در اجراي طرح حجاب و عفاف مهم تلقي كرد و اظهار داشت:‌ رسانه ملي با ارائه برنامه‌هاي كارشناسي شده در اين خصوص مي‌تواند در اجراي اين طرح مؤثر باشد.

امام جمعه موقت تهران تأكيد كرد: ‌از آنجايي كه اجراي طرح حجاب و عفاف از واجبات دين است، هر فردي در جهت انجام اين دستور قدم بردارد قطعاً خداوند وي را كمك خواهد كرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان