بازدید 6926
۳

پایان یک گروگانگیری در گلستان/ متهمان فرار کردند

فرمانده انتظامی گلستان گفت: پسربچه گنبدی با تلاش ماموران پلیس از چنگال آدم ربایان در شرق کشور رهایی یافت.
کد خبر: ۱۰۴۸۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹ 29 April 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدسعید فاضل‌دادگر اظهارداشت:‌ با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی گنبدکاووس، ساعاتی قبل پسر بچه ۱۰ ساله‌ای که چند روز قبل توسط افرادی گروگان گرفته شده بود در شرق کشور از چنگ متهمان رها شد.

وی افزود: در این عملیات هدفمند پس از یک تعقیب و گریز پلیسی، متهمان که عرصه را بر خود تنگ دیدند گروگان را آزاد و با استفاده از شرایط جغرافیایی منطقه اقدام به فرار کردند.

فرمانده انتظامی گلستان گفت: تلاش برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

سردار دادگر افزود: پسربچه ۱۰ ساله هم اکنون در اختیار پلیس است و اقدامات لازم برای تحویل وی به خانواده در حال انجام می باشد.

پیش از این نیز معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان گفته بود: اول اردیبهشت امسال به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره آدم ربایی در یکی از روستاهای گنبدکاووس، بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند.

سرهنگ علیرضا نصیری رضی افزود: با حضور ماموران پلیس در محل مشخص شد، پسر بچه‌ ۱۰ ساله که در کوچه مشغول بازی بوده توسط سرنشینان یک دستگاه پراید ربوده شده است.

وی ادامه داد: پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی مشخص شد، متهمان با شاکی اختلافات مالی داشتند لذا برای وصول پول خود اقدام به ربودن فرزندش کردند اما شاکی این مطلب را در ابتدا به ماموران اعلام نکرده بود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان گفت: ماموران در سکوت خبری رسانه‌ها به سرنخ‌هایی از مخفیگاه متهمان رسیده بودند که متاسفانه رییس شورای روستا و مدیر یکی از کانال‌های تلگرامی گنبدکاووس در اقدامی غیرحرفه ای اقدام به رسانه‌ای کردن ماجرا به نقل از اعضای خانواده پسربچه کردند که همین مساله موجب خلل در روند تحقیقات تخصصی پلیس و مراجع قضایی شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
نکنه بجای ادم ربا ها خبرنگارا رو باز گرفتین
رسانه ای کردن خبر مانند نور افکندن به اتاق تاریک است. چه گونه ممکنه تحقیقات را مختل کند؟
اتقافا به نظر میاد رسانه ای کردن باعث شده گروگان گیرها بترسن و بچه رو بذارن و فرار کنن شاید اگه رسانه ای نمی شد حالا حالا باید تعقیب و گریز می کردن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر