بازدید 6215
۲

کشف بیش از ۱۰ تن تخم مرغ فاسد در علی آبادکتول

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف ۱۰ تن و ۸۰۰ کیلوگرم تخم مرغ غیربهداشتی و فاسد شده در بخش کمالان علی آبادکتول خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۸۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۰ 27 April 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ فرزاد تاجره اظهارکرد: در پی اطلاع واصله مبنی بر دپوی مقداری تخم مرغ غیربهداشتی در یک سردخانه واقع در یکی از شهرک های صنعتی علی آبادکتول، رسیدگی به موضوع با حساسیت ویژه ای در دستور کار ماموران انتظامی بخش کمالان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان افزود: ماموران با انجام تحقیقات میدانی مکان مورد نظر را شناسایی و پس از اطمینان از موضوع، طی هماهنگی قضائی به همراه ماموران اداره بهداشت و صمت در بازرسی از محل، ۱۰ تن و ۸۰۰ کیلوگرم تخم مرغ غیربهداشتی و فاسد کشف کردند.

وی بیان کرد: برابر بررسی به عمل آمده از اقلام مکشوفه، مشخص شد تاریخ مصرف آنها بیش از ۱.۵ سال گذشته است.

تاجره با اشاره به پلمب مکان مورد نظر، تصریح کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
اینها را هم بزارید کنار پرتغال ها
ای کاش کسانی که با دپوی اقلام ضروری و مایحتاج عمومی باعث از بین رفتن این اقلام میشوند مجازاتهای سنگینی برایشان تعیین و اجرا میشد که باعث بازدارندگی سایر دلالان و سودجویان میشد مجازات مالی چاره ساز نیست اگر چه خزانه دولت رو پر میکنه ولی بازدارنده نیست چون در پارتی بعدی احتکار و بالا بردن قیمت اون جریمه پرداخت شده رو دوباره از حلقوم ملت بیرون میاورند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست