بازدید 20325
۸
سوژه

پرسپولیس صدرنشینی‌اش را عمدا به خطر انداخت؟

در صورت افزایش شانس دوم شدن استقلال در گروهش ، می تواند با باخت مصلحتی به الریان، مانع تقابل زودهنگام با استقلال همشهری تهرانی اش شود.
کد خبر: ۱۰۴۸۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸ 26 April 2021

پرسپولیس که روند بسیار خوبی در رقابت های آسیایی داشت و با چهار پیروزی و 10 گل به دیدار هفته پنجم رسیده بود، سرانجام در این هفته با گل زودهنگامی که در ثانیه های ابتدایی بازی دریافت کرد، سه امتیاز بازی را به شاگردان تن کاته واگذار کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، حالا در صورتی که سرخپوشان در بازی آخر مقابل الریان شکست بخورند، الوحده با پیروزی مقابل گوآ می تواند صدرنشین مسابقات شود و بدون اما و اگر به مرحله بعدی راه پیدا کند. در حال حاضر پرسپولیس با 12 امتیاز همچنان صدرنشین گروه پنجم مسابقات است ولی الوحده را با 10 امتیاز در یک قدمی خود احساس می کند.

پرسپولیس صدرنشینی‌اش را عمدا به خطر انداخت؟

در سوی دیگر این گروه دو تیم گوآ و الریان از ساعت 22:30 دقیقه به مصاف هم می روند؛ دو تیمی که به ترتیب با 1 و 2 امتیاز رتبه های سوم و چهارم جدول رده بندی را در اختیار دارند. در واقع نتیجه ای که پرسپولیس کسب کرد، به نوعی به سایر تیم های

حاضر در مسابقات که در پی صعود بعنوان تیم دوم گروه خود بودند  نیز ضربه زد. الریان که به هیچ عنوان دیگر شانس کسب رتبه دومی را حتی در صورت پیروزی در دو مسابقه پیش رو در اختیار ندارد بدون انگیزه به میدان برگشت با پرسپولیس خواهد آمد. اما یک نکته نباید پنهان بماند که یحیی اختیار دوم شدن در گروه را هم برای خودش حفظ کرده است و در صورت افزایش شانس دوم شدن استقلال در گروهش ، می تواند با باخت مصلحتی به الریان، مانع تقابل زودهنگام با استقلال همشهری تهرانی اش شود.


دو بازی هفته ششم رقابت های گروه پنجم روز 9ام اردیبهشت ماه برگزار می شود و ابتدا از ساعت 19:30 دقیقه پرسپولیس به مصاف الریان می رود و سپس گوآ از ساعت 21:30 دقیقه مقابل الوحده قرار می گیرد.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
یعنی میخواید بگید از همین حالا از استقلال ترسیده؟
تبانی با اعراب !
یعنی باخت به تیم هشتم امارات اینقدر سوزش داره که داری آب میریزی روش
با این باخت پرسپولیس احتمال حذف استقلال حتی در صورت دوم شدن در گروهش هست. به این خاطر پرسپولیس باخت.
خخخخ، باشه ما هم گوشامون دراز
از ترس اینکه شاید و با احتمال مثلا ۱۰ درصد دور بعد به استقلال بخورن میرن به دوتا تیم دیگه میبازن رو خوب اومدی تابی جون
این چه بازی بود
پرسپوليس بايد از خداش باشه با استقلال با اون دفاع بدرد نخور بازي كنه در ضمن بازيكن از عمد توپ به تير زدن به جاي گل اين چه حرفيه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار