بازدید 11877
۱
گزارش

خبر خوب به استقلال؛ داور ژاپنی در بازی با الاهلی

سابقه نشان داده داوران همزبان عربی یا حتی برخی داوران کشورهای درجه سه فوتبال آسیا نظیر سری لانکا و ... به شدت مشکوک و به نفع حریفان عربی سوق پیدا می کنند
کد خبر: ۱۰۴۸۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰ 26 April 2021

انتخاب داور در بازی های حساسی که یک سوی آن تیم های ايراني و سمت دیگر آن باشگاه های عربی قرار دارند، همواره یکی از دغدغه های هواداران و بازیکنان و مربیان فوتبال ایران است.

به گزارش تابناک ورزشی، حالا کنفدراسیون فوتبال آسیا ریوجی ساتو را به عنوان داور دیدار تیم‌های استقلال ایران و الاهلی عربستان معرفی کرد تا خیال آبی ها راحت شود، چراکه سابقه نشان داده داوران همزبان عربی یا حتی برخی داوران کشورهای درجه سه فوتبال آسیا نظیر سری لانکا و ... به شدت مشکوک و به نفع حریفان عربی سوق پیدا می کنند. اما داوران کره ای و ژاپنی به عنوان قدرت های آسیا کمتر داورانی به فوتبال آسیا معرفی کرده اند که سوت های بودار و مشکوک بزنند.

از مهم‌ترین بازی‌هایی که ساتو برای تیم‌های ایرانی داوری کرده نیز می‌توان به دیدار برگشت استقلال و بوریرام تایلند اشاره کرد. دیداری که با پیروزی 2-1 آبی‌ها همراه شد.

خبر خوب به استقلال؛ داور ژاپنی در بازی با الاهلی

تیم‌های فوتبال استقلال ایران و الاهلی عربستان بامداد چهارشنبه و در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در شهر جده عربستان و ورزشگاه شماره ۲ ملک عبدالله به مصاف هم خواهند رفت.

در همین رابطه کنفدراسیون فوتبال آسیا ریوجی ساتو داور ژاپنی را به عنوان قاضی این مسابقه معرفی کرد. 

تیم فوتبال استقلال ایران و الاهلی عربستان هر ۲  با هفت امتیاز و بر حسب تفاضل گل در رده دوم و سوم جدول گروه C لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چرا وقتی داوری به نفع تیمهای ایرانی هست از واژه داوری بو دار استفاده نمیکنید، حقیقتا بازی اول با دوحیل یک اشتباه به ضرر استقلال رخ داد ولی در بازی دوم هم پنالتی استقلال اشتباه بود هم پنالتی دوحیل
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی