بازدید 22440
۵
بازتاب

افشاگری عباس جدیدی از خیانت در انتخابات

عباس جدیدی ادعا کرده چند تن از کارمندان فدراسیون کشتی در دوره رسول خادم، باعث رای نیاوردن او در انتخابات شورای کشتی آسیا شدند.
کد خبر: ۱۰۴۸۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱ 25 April 2021

به گزارش تابناک، عباس جدیدی که چندی پیش نتوانست به عنوان نماینده ایران در انتخابات شورای کشتی آسیا رای بیاورد، حالا بعد از گذشت چند روز درباره اتفاقاتی که در قزاقستان رخ داده، افشاگری کرده است.

به عقیده وی هر شخصی غیر از علیرضا دبیر، به عنوان رئیس فدراسیون کشتی ایران در فضای انتخابات شورای آسیا حضور داشت کسب کرسی برای ایران بسیار راحت‌تر بود.

قهرمان سابق کشتی جهان و المپیک در توضیح این مطلب عنوان کرد: مقصود این نیست که آقای دبیر برای به دست آوردن این جایگاه تلاش نکرده‌اند، اما یک اتفاق تلخ در آن روز‌ها رخ داد که مربوط به وطن فروشی و خیانت عده‌ای بود. یک روز پیش از انتخابات، آقای عیسی مومنی و خانم پناهی که در فدراسیون آقای خادم عضو موثر و فعال بودند و در اتحادیه جهانی کشتی کارمند هستند، در محل برگزاری حضور یافتند. موبایل‌های خود را به هم نشان دادند و شروع به ایمیل زدن و ارسال پیام صوتی و متنی در واتساپ کردند به طوری که نماینده کشور تاجیکستان که همیشه به ایران رای می‌داد، به سراغ ما آمد و درباره این خیانت سخن گفت.

افشاگری عباس جدیدی از خیانت در انتخابات

جدیدی همچنین گفت: از دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور و حراست وزارت ورزش درخواست کردیم این موضوع را پیگیری کنند. به هرحال این موضوعی است که در جریان برگزاری انتخابات به نمایندگان ایران انتقال پیدا کرده است و این افراد باید در محکمه حاضر شوند و از خود دفاع کنند.

جدیدی به محتوای برخی از پیام‌های رد و بدل شده در فضای انتخابات اشاره کرد و گفت: یکی از این پیام‌ها مربوط به گزارش دوپینگ من حدود ۳۰ سال پیش بود که البته در دادگاه فیلا حضور یافتم و درباره این اتهام پاسخ دادم و پرونده بسته شد و من در سال‌های بعد در رقابت‌های جهانی شرکت و مدال کسب کردم.

خبرورزشی

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۵
یهتر
این چرا بی خیال نمیشه؟
این موضوع چه ربطی به آقای دبیر داشت؟
اینها ادعا است نه افشاگری
افشاگری باید با اسناد و مدارک غیر قابل انکار انجام شود
وظیفه رسانه ای حکم می کند از الفاظ و کلمات متناسب استفاده شود تا مخاطب در نظر اول به خطا نرود
شاید واقعا این اتفاق نیفتاده باشه
امکان داره زاویه دید شما در آن جلسه خوب نبوده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر