بازدید 34125

اظهارات جنجالی شهره قمر در کمپین می تو

شهره قمر که تا پیش از این با حاشیه‌سازی های فراوان و استوری‌های تندش خطاب به سایر هنرمندان، نامش در اخبار شنیده می‌شد، امروز در پستی ادعا کرد که در ۱۵سالگی توسط یک کارگردان مشهور مورد تجاوز قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۰۴۷۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵ 24 April 2021

اظهارات جنجالی شهره قمر در کمپین می تو

شهره قمر که تا پیش از این با حاشیه‌سازی های فراوان و استوری‌های تندش خطاب به سایر هنرمندان، نامش در اخبار شنیده می‌شد، امروز در پستی ادعا کرد که در ۱۵سالگی مورد تجاوز قرار گرفته است.

به گزارش «تابناک»، به نقل از «رکنا»،  شهره قمر در یک پست صریحا نام یک کارگردان را آورد و اظهار کرد که در پانزده سالگی به او تجاوز کرده است.

او همچنین با هانیه توسلی که روز گذشته به جنبش می تو پیوست ابراز همدردی کرد و از وی درخواست کرد تا نام شخص متجاوز را علنا اعلام کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳۱
تا کمی بیکار شده اند یه چیزهایی یادشان آمده آن موقع چرا علنی نکردید ؟؟ این وادی سینما از قدیم و در تمام کشورها کمی فاسده
تجاوز با رابطه دلبخواهی فرق دارد واگر دلبخواهی بود باید گفت آن زمانی که برای کسب شهرت تن به این کارها می دادی...!
همه تون با عنایت همین کارگردان ها به شهرت رسیدید حالا الان افشاگری می کنید که چی بشه؟؟؟ جرائت داشتید همون موقع قید شهرت رو می زدید و مورد تجاوز قرار نمی گرفتید.
در آمریکا که مهد فساده با کارگردان فساد برخورد شد. بفرمایید این گوی و این میدان. قضای اسلامی را در جمهوری اسلامی به مفسدان نشان بدهید.
لجنها
داستان اینجاست که همه ماها در ناخداگاه ذهنمون میدونیم شما چیکاره اید و چجوری نقش میگرفتید و میگیرید. ولی شما ها چرا نمیخواهید بدونید که ما می دونستیم و می دونیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
چه ذهن مریض و کثیف و بیماری داری
والا با این زبونی که شما داری بعید میدونم مردی جرات کنه سمتت بیاد چون همه رو محاکمه میکنی
کاری به حرفهای ایشان ندارم ولی تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها. یک کارگردان مفسد چرا باید در جمهوری اسلامی این همه فضای کاری و تبلیغی و امکانات در اختیارش باشد؟ متولیان فرهنگی پاسخگو باشند.
حرف های این فقط به خاطر اینه که معروف بشه
حاضر همه و حتی خودش رو به لجن بکشه فقط واسه اینکه چهار تا بیشتر ویو بخوره
چقدر سطح خیرها تنزل پیدا کرده که افراد حاشیه رو به متن خبر تبدیل میکنید
این خانم و من با 37 سال زندگی تو ایران اولین باره اسمشو می شنوم ولی تا الان کلی حرف مفت زده که منتشر شده یکیش درباره استاد شجریان بوده، حرف مفت زیاد میزنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
اگه اولین بار اسمش رو می شنوی از کجا میدونی کلی حرف مفت زده
امید ندارم که طرف به مجازات برسه
ولی افرین به خانم شهر قمر بخاطر جسارتش برای بیان حقیقت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
کی هست این خانوم؟
اینم شده محلی برای بیشتر دیده شدن بجای این حرف ها اگر راست می گویید و خودتان برای اینکه هنرپیشه شوید با طرف روی هم نریخته اید بروید شکایت کنید.
از این عقده ای همه چی بر می آد فقط دنبال جلب توجه
احتمالاً با این نوع خودنمایی، به زودی شاهد حضور ایشان در خارج از کشور خواهیم بود!
اینها عشقو حالشون رو میکنند امتیازاشون رو بدست میارن بعد هم مدعی عدالتو اعلام اسامی افراد هستند. انگار نه انگا رکه خودشوم در این رابطه نقشی داشتهو .. اسم این رابطه خودشم میذاره تجاوز . حالا پیدا کنید گلوله از چه نوعی بوده بعد از 15سال اونهم توی دستگاه قضائی ایران ....
حالا اینم مسابقه شد
خوشم میاد این همه دست و پا میزنه باز هم به جایی نمیرسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
آره والا
برای جمع شدن پویش می تو در ایران بهتر است بحث تعرض کاملا از لحاظ قانونی نشر پیدا کند و مردم آشنا شوند تا تعداد زیادتر از این نشود و بعد مسئولین بخواهند دنبال درمان و راه جمع شدن بگردند. اولا تعرض از لحاظ قانونی به دو صورت است یا اجبار از یک طرف است که باید معلوم گردد. و اجبار کننده مجازات گردد. دیگر اینکه با اختیار و آگاهانه دو طرف است که از قرائن و رفتار سابق و حال و محیط و غیره فهمیده میشود که در صورت نامحرم بودن، نامشروع شناخته می شود و هر دو باید مجازات شوند حال تعرض در خارج از ایران به خصوص در کشورهای لیبرالی معنای دیگری دارد به همین دلیل خبرهای آن در آنجا جاذبه دارد. لذا دختران ما گول نخورند و حتی عدم قدرت اثبات تعرض اجباری برای مجازات یک طرف توسط مدعی برای مدعی حد دارد و حدقذف مجازات سنگینی است.
جریان عادی سازی ....
شرم بر این فرهنگ سینما
یاد مرحوم سلحشور بخیر، سالهای پیش گفت که در سینما فساد بیداد میکنه، اما نه تنها کسی گوش نکرد بلکه فحش بارانش کردند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
ایشون خودشون مظهر فساد بودن
نمی دونم سینما فاسده یا این آدما فاسده!!!
اینا فقط عقده دیده شدن و جمع کردن فالوور دارن. همش الکیه
آحه این ادمه؟
آقا خودت رو بگذار جای یه بچه . یا نوجوان ..دختر یا پسر فرقی نمیکنه . وقتی یه آدم قدرتمند تر شروع کنه به تعرض به شما آیا جرات داری فریاد بزنی ؟ تعرض به معنی تجاوز جنسی رو نمیگم . چرا وقتی صحبت از تعرض جنسی میشه همه فقط به تجاوز فکر میکنند ... خدا وکیلی هر کدوم از ما تو سن کم تو همچین وضعیتی گیر میکردیم جرات داشتیم بلند فریاد بزنیم و اعلام کنیم...چرا جای مجرم و کسی که بهش تعرض شده رو عوض میکنیم و سریع میگیم خودش راضی بوده..
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی