بازدید 9059
۹

درخواست‌همگانی برای‌بازداشت آزاردهندگان کودک هوادار

کلیپ کودک آزاری یکی از هواداران خردسال تیم استقلال که پسربچه‌ای چوپان است در فضای مجازی دست به دست می‌شود. در این ویدئو از دستگاه قضایی و پلیس فتا خواسته شده عاملان حادثه شناسایی و بازداشت شوند.
کد خبر: ۱۰۴۷۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵ 24 April 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از جوان آنلاین، روز گذشته کلیپی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد که نشان می‌داد راننده و سرنشین یک خودروی عبوری که لهجه‌ای خراسانی دارند در حال اذیت کردن چوپانی خردسال هستند. پسربچه در حالی که چوبدستی به دست دارد و گوسفندانش در حال چرا هستند گرفتار دو مرد فریبکار شده است. راننده خودرو درحالی که پشت فرمان نشسته و گوش‌های کودک را به شدت فشار می‌دهد از او می‌خواهد که به تیم محبوبش که استقلال است فحاشی کند.

پسربچه، اما مقاومت می‌کند و با اینکه گوش‌هایش در دستان مرد قوی‌هیکل فشرده می‌شود می‌گوید که من تیمم را نمی‌فروشم. سرنشین خودرو که در حال فیلمبرداری است هیجان زده می‌شود و می‌گوید این است استقلالی با غیرت! با این حال تفریح کردن راننده و سرنشین خودرو با اذیت کردن کودک ادامه می‌یابد و چوپان خردسال همچنان مقابل خواسته آن‌ها مقاومت می‌کند تا اینکه ویدئو پایان می‌یابد.

انتشار این کلیپ در فضای مجازی خشم بسیاری از کاربران را به همراه داشت. اینکه اذیت کردن کودکی خردسال به تفریح افرادی بزرگسال تبدیل شده رفتاری ناشایست است که هر از چند گاهی کلیپ‌های آن در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود. مثل انتشار کلیپ پرتاب کردن کودکی زباله گرد داخل سطل زباله‌ای در شهرستان کرج که مدتی قبل جنجال به پا کرد و عامل آن شناسایی و بازداشت شد.

هرچند پلیس و دستگاه قضایی نسبت به انتشار کلیپ‌ها هشدار داده و رفتار آن را مجرمانه دانسته با این حال برخورد قاطع با عاملان این حوادث می‌تواند به عاملی برای مرتکبان احتمالی تبدیل شود. در حال حاضر انتظار می‌رود که پلیس و دستگاه قضایی عاملان این حادثه را شناسایی کنند و ضمن دلجویی از چوپان خردسال با متهمان برخوردی قانونی صورت گیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۹
استقلالی های با تعصب کمک کنید تا این بی فرهنگ دستگیر بشه و از باشگاه استقلال میخام این تعصب بزرگمرد کوچک رو حتما جواب دهد با پیراهنی از ورزشکاران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
وقتی یک ادم لات مثل هانی کرده میاد گردن قایدی رو میگیره و با بازیکنان شوخی میکنه
اونونقت بگو باید این بی فرهنگ دستگیر بشه
الگو باشگاه استقلال هانی کرده است
مملکت داغون همینه دیگه. چرا شما به اصطلاح اراذل و اوباش روتو خیابون برگردانیده خرد بشن ولی تاحالا یدونه از این کودک آزار هارو در ملا عام مجازات نکردید. این افراد اتفاقا به شدت مجازات در ملا عام براشون سنگین هست و علت اینکه کودک آزاری میکنن کمبود های شخصیتی و شخصیت ترسوشون هست که باعث میشه فقط بتونن به کودکان که نمیتونن از خودشان دفاع کنن برای جبران حس ضعیف بودنشون آسیب بزنن.
مدیریت باشگاه استقلال جهت حفظ آبروی اجتماعی باشگاه باید شخصا این موضوع را پیگیری کرده به نتیجه برساند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
مدیریت باشگاه استقلال اراذل رو توی تمرینات استقلال راه نده تا گردن بچه (قایدی) رو نگیره ، شاهکار کرده
فقط میشه گفت براشون متاسفم، همین...
امیدورام تیم استقلال، قدردانی بجایی از این پسرک چوپان بکند. هیچ اتفاقی نمی افتد اگر این باشگاه، با این بودجه میلیاردی که از بیت المال میگیرد، این پسر عزیز را از چوپانی در این سن و سال نجات بدهد. ما مردم منتظر اقدام این تیم هستیم.
ای طوری خو تو ولات ما باید کلی آدم بابت این مورد دستگیر کنید !
عجب حیواناتی پیدا میشن! من خودم در کودکی کتک خوردم و تا الان روم تاثیر منفی داشته و همیشه از جمع و اجتماع میترسم و استرس دارم از دیدن هر آدم غریبه ای.
واقعا اعدام هم بکنند کسی که کودک بی دفاع رو اذیت میکنه باز هم من مشکلی ندارم هر چند مخالف اعدام هستم ولی در مورد کودک نظرم فرق میکنه حالا دو تا آدم بزرگسال دعواشون میشه یکی دیگری رو تو یه لحظه عصبانیت میکشه اون فرق داره
کسی که کودک آزاری و یا حیوان آزاری میکنه مریض روانی هست و هر چه سریعتر از جامعه باید حذف بشه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر