بازدید 6157

سرگیجه درباره شرایط مدافع استقلالی در ترکیه

کد خبر: ۱۰۴۷۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸ 23 April 2021

مدیر برنامه مدافع تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید باشگاه ترابزون پیشنهاد ۸۵۰ هزار یورویی برای تمدید سه ساله قرارداد مجید حسینی ارائه کرده، اما فعلا چیزی برای امضا وجود ندارد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ مجید حسینی مدافع ایرانی تیم فوتبال ترابزون اسپور ترکیه در سومین فصل حضورش در این تیم شرایط خاصی دارد. از یک طرف قرارداد حسینی با ترابوزان تمام می‌شود و وی می‌تواند بدون پرداخت حق انتقال به ترابزون، راهی تیم‌های دیگر شود. از سوی دیگر، این باشگاه ترکیه‌ای می‌خواهد هر طور که شده قرارداد جدیدی با حسینی امضا و مانع جدایی او -حداقل به صورت رایگان- شود.

علیرضا پیکان مدیر برنامه مجید حسینی در گفتگو با سایت «۶۱ saat» ترکیه اعلام کرد که آن‌ها پیشنهاد «شفاهی» ترابزون اسپور را قبول کرده و در انتظار پیشنهاد رسمی و کتبی هستند.

پیکان ضمن انتقاد از مطالب برخی از رسانه‌ها درباره نقش وی در تصمیم سیدمجید حسینی گفت: ما با باشگاه ترابوزان شفاهی صحبت کردیم و توافقات زیادی داشتیم. آن‌ها قرارداد سه ساله با بیش از ۸۵۰ هزار یورو پیشنهاد دادند. ما نسبت به این پیشنهاد دیدگاه مثبتی داریم. اگر پیشنهاد رسمی ارائه شود مطابق آن اقدام می‌کنیم، ولی چگونه می‌توانم قراردادی که وجود ندارد را امضا کنم؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر