بازدید 10091
۴

افراد مست پرسنل اورژانس را زدند

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از ضرب و شتم تکنسین اورژانس یاسوج توسط افراد مست خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۷۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴ 22 April 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، «جهانبخش وحدت نژاد» گفت: شب گذشته ساعت ۲۳ بامداد طی تماس با اورژانس ۱۱۵ یاسوج، مبنی بر کمک به خانمی جوان که به علت مسمومیت با الکل دچار عوارض شده بود، بلافاصله آمبولانس اورژانس ۱۱۵ پایگاه "مادوان" به محل حادثه اعزام شد.
وی با بیان اینکه شخص بیمار با خودرو سواری پژو پارس در حال حرکت بود، اظهارکرد: جنب زندان مرکزی پرسنل اورژانس ۱۱۵ به خودرو مذکور رسیدند و بلافاصله بر بالین بیمار حاضر شدند.
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط بیمار و بعد از انجام معاینات پزشکی اولیه توسط نیروهای اورژانس، تصمیم به انتقال بیمار گرفتند اما همراهان بیمار جهت انتقال شخص بیمار به مرکز درمانی همکاری نکرده و اصرار به درمان در آمبولانس داشتند.
وحدت نژاد تصریح کرد: با توجه به محدودیت های نیروهای اورژانس ۱۱۵ در درمان بیمار و یا مصدومین و طی راهنمایی‌های لازم به همراهان بیمار در خصوص انتقال فرد بیمار، در نهایت پرسنل اورژانس ۱۱۵ با مقاومت شدید همراهان بیمار مواجه و در نهایت منجر به ضرب و شتم ۲ نفر از پرسنل اورژانس ۱۱۵ شد.

به گزارش روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی، وحدت نژاد در پایان بیان کرد: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج این درگیری و ضرب و شتم را از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۴
خجالت نميكشن اخه اين جاي تشكر از كادر درمانه؟
الان اين بچه ها رمق ندارن ديگه چند شب تنها دستگاه سونو گرافي بيمارستان رسول را يك بيمار شكست اخه چراااا من مادرم تو صف بود دستگاه را يك اقايي با خشونت تمام شكست و بيمارستان فشل شد اين اقا را بگيريد بفرستيد غسالخانه مرده ها را ببيند تو رو خدا اقاي ريسي به داد برس نزار اين طفلمعصوم ها توًاورژانس ها و بيمارستانها گرفتار اوباش بشن اخه چرا؟
من اگه جای تکنسین اورژانس بودم، هرگز به افراد مست کمک نمیکردم.
توهین به پرسنل بهداشت و درمان اشد مجازات چه مست بودند و با در حالت عادی
همش این داستان تکرار میشود اما چرا از سوی مسولان حرکتی انجام نمیشود؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی