بازدید 8295

آب و برق از امروز ۷ درصد گران می‌شود

بر اساس مصوبه سال ۹۷ دولت، از ابتدای اردیبهشت هر سال، تعرفه آب و برق ۷ درصد افزایش می یابد.
کد خبر: ۱۰۴۷۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹ 21 April 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، طبق مصوبه جلسه مورخ ۹۷/۱۲/۱۹ هیأت وزیران درخصوص "افزایش بهای آب شرب و برق"، از ابتدای اردیبهشت ماه هر سال قیمت آب و برق ۷ درصد گران‌تر محاسبه می‌شود.

همچنین طبق بند الحاقی ۶ لایحه بودجه ۹۷ نیز سال ۹۷ بر اساس قوانین و مقررات، اختیار افزایش بهای آب، برق و گاز مصرفی به شرکت‌های دولتی ذی‌ربط داده شده است، اعمال افزایش تعرفه فقط به پیشنهاد وزارتخانه‌های مربوط و تصویب هیئت وزیران امکان‌پذیر است.

در این باره محمد حسین متولی زاده مدیر عامل شرکت توانیر مبنی بر افزایش ۷ درصدی قیمت برق از اول اردیبهشت سال ۱۴۰۰ گفت: از امروز اول اردیبهشت تعرفه برق مشترکان ۷ درصد گران‌تر از ماه گذشته محاسبه می‌شود.

او ادامه داد:بر اساس این مصوبه، دولت برای افراد کم مصرف تخفیف ۱۰۰ درصدی در نظر گرفته و مشترکانی که مصرف برق آن‌ها تا یک سوم الگوی مصرف است، شامل تخفیف ۱۰۰ درصدی می‌شوند.

متولی زاده بیان کرد:در واقع هر سال افزایش تعرفه بیش از رقم ۷ درصد اعمال نخواهد شد و حتی به کسانی که از الگوی مصرف برق، کمتر مصرف کنند، پاداش هم تعلق می‌گیرد.

براین اساس قیمت آب هم از امروز با افزایش ۷ درصدی محاسبه خواهد شد و اردکانیان وزیر نیرو در این باره تصریح کرد: از اول اردیبهشت سال ۱۴۰۰ تعرفه آب ۷ درصد گران‌تر محاسبه می‌شود و کسانی که امسال یک‌سوم الگوی مصرف آب و برق استفاده کنند از تخفیف صددرصدی برخوردار خواهند شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲۲
خداروشکر. واقعا از این ثبات و کم بودن قیمت ها خسته شده بودیم.خدا خیرتون بده
علی برکت الله
افرین هر روز پایتان را بیشتر بیخ گلوی ما مردم فشار بدهید الگوی مصرفی هم برای رایگان شدن معرفی کرده اید فقط شامل ویلاها و خانه های عیاشی تان می شود که هفته ای 2 روز استفاده میکنید
خیر سر دولت دیگه علی برکت الله
معلومه قشنگ نقشه کشیدن ملتو به زانو دربیارن !
ساعت خواب خیلی وقته گران شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
این تازه ترینشه
حمایت از مردم در زمان رکود کسب و کار به علت کرونا.!!!

همه جای دنیا انواع و اقسام بسته های حمایتی اعم از ارزاق و پول در اختیار مردمشون قرار میدن اینجا دم به ساعت از جیب مردم دارن هزینه هاشون رو پرداخت میکنن.
دل خوش به این ۷ درصد نباشید بیشتر گران میکنیم!!!
کل مملکت رو تعطیل کردن و بجای کمک به مردم دست تو جیبشون میکنند البته جقمونه خودمون خودمون تصمیم گرفتیم اینجور و با چنین مسوولینی زندگی کنیم
بسته حمایتی از مردم در کرونا
واقعا دست مریزاد فقط باید مردم به همدیگه کمک کنن؟؟
خدا ما را از شر این مدیریت خلاص کند از قبل عید قبض برقو حدود چند برابر مشابهش پرداخت کردم این ماه هم همینطور باز هم گرانی چه معنی دارد خدا هدایتشان کند واقعا شورش را درآوردند با این مدیریت بی مدیریتی
کاش یک روز صبح که از خواب بیدار می شدیم می خواندیم و می شنویدیک که یک کالا ارزان شده است. ارزویی که در کشور ما و با این چند صد مدیر ارشد بدون تدبیر و ناکارامد که از این پست به ان پست و از این دولت به ان دولت و از این مجلس به ان مجلس می روند دست نیافتنی است.
خنده ناکه نه خنده دار، هشت سال پیش قول دادن تورم فزاینده رو از بین ببرن
فقط و فقط گرانی و اخبار هر روز گرانی توی این مملکت خراب شده رسما مسابقه گرانی راه افتاده که برنده اش اغنیاء و بازنده اش مردم فلک زده هستند.بعد هم مسئولین توی دیگر کشورهای همسایه و این ور و ان ور دخالت میکنن تا اونها هم مثل ما بشن.بیخود نیست که هر جا ایران دخالت کرده انجا تبدیل به ویرانه شده
راضی به این مقدار نباشید . عجب مجلسی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
7 درصد؟ دو دوره هستش که روی قبض برق بین 20 تا 30 هزار تومان به عنوان جریمه پرمصرفی، به خاطر مصرف متوسط بالای 200 کیلووات ساعت در ماه، برامون میاد . در حالی که در ده سال گذشته به خاطر ندارم مصرف کمتر از 200 کیلووات در ماه داشته باشیم. 150 کیلووات در ماه فقط مصرف یخچال فریزر و تلویزیون هستش. فکر می کنم این جریمه ها حداقل برای 50 درصد مصرف کنندگان اعمال شده باشه، ولی چون قبض به مردم نمی دهند، اکثر مردم متوجه این جریمه در قبض خود نمی شوند. یعنی به اندازه خود قبض، جریمه برامون میاد. یعنی دو برابر شده ولی به اسم جریمه.
مثل اینکه تنها هنر دولت ها فقط گرانی بیشتر و بیشتر هست
دریغ از یه خبر خوب و ارزانی. روانی شدیم
بهتره برق را برای چینیها که بیت کوین رایگان با مصرف گزاف در ایران استخراج میکنند گران کنید
بنظرم یک مسابقه بزاریم بین تمام دولتی ها و خصوصی ها برای گران کردن اجناس و خدمات ببینیم کی از همه بیشتر گران میکنه !!!!!!!!!!!!!!
بعد بیاییم جایزه بدیم ---رئیس جمهور روحانی میگه گران نمیشه میبینی بر عکس همه چیز را گران میکنن !!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار