بازدید 8056
۵

مرگ ۵ نفر در ۲ تصادف در شیراز

شامگاه دوشنبه ۳۰ فروردین بر اثر وقوع ۲ حادثه رانندگی در نقاط مختلف شیراز، ۵ نفر فوت کردند و ۲ نفر مصدوم شدند.
کد خبر: ۱۰۴۷۱۹۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶ 20 April 2021

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز، در دو حادثه رانندگی که شامگاه دوشنبه ۳۰ فروردین در محدوده کمربندی شیراز و جاده دسترسی شیراز- خان زنیان حادث شد، ۵ نفر از سرنشینان خودروهای حادثه دیده، جان خود را از دست دادند و ۲ نفر نیز مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

 

در حادثه‌ای که ساعت ۲۱ و ۳۲ دقیقه شامگاه دوشنبه رخ داد، ۲ خودروی پژو ۲۰۶ و پژو ۴۰۵ در محدوده کمربندی دراک واژگون شده و ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

فوت شدگان سرنشینان پژو ۴۰۵ و یک مرد و زن ۴۰ و ۳۵ ساله بودند که در حین واژگونی از خودرو به بیرون پرتاب شده و در دم جان باختند. سرنشینان خودروی پژوی ۲۰۶ نیز در این رخداد، به شدت مصدوم و توسط عوامل اورژانس راهی بیمارستان شدند.

براساس این گزارش ساعت ۲۱ و ۴۴ دقیقه شب گذشته (دوشنبه ۳۰ فروردین) و بر اثر حادثه تصادف در محور شیراز- خان زنیان یک دستگاه خودروی تیبا با دو سرنشین زن و مرد حدودا ۳۰ ساله، با یک دستگاه وانت نیسان برخورد کرده و واژگون شد.

در این حادثه یکی از سرنشینان خودروی تیبا به بیرون پرتاب شده و سرنشین زن آن به همراه راننده جوان خودروی نیسان، میان قطعات له شده خودروها گرفتار شده بودند.

علیرغم تلاش نیروهای آتش‌نشانی برای خارج کردن سرنشینان خودروهای حادثه دیده، متاسفانه و با تایید عوامل اورژانس، هر سه نفر در این حادثه در دم فوت کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
یه مشت ارابه مرگ رو با قیمت گرون به مردم بدبخت میفروشن آخرش هم مردم با یه تصادف کشته میشن. اگه ماشینا ایمن بود شاید این بندگان خدا الان زنده بودن.
کمربندی شیراز کمربندی مرگ هست. بعد از دو سال آسفالت پر از چاله چوله شده و مهمتر اینکه روشنایی مسیر رو انجام ندادن. شهرداری میندازه گردن راهداری و راهداری هم حواله میده به شهرداری.
بگذریم از تمام خیابان های شیراز که آسفالت داغونه و بیشتر شبیه به ده است تا شهر.
یک زمانی کمربندی بود الان بزرگراه امام خمینی هست و کاملا در احاطه مسکونی است و دائم تصادف میشود.
لطفا به فکر کمربندی اصلی باشتد.
معلوم است عدم بستن کمر بند اگر بسته بودند ممکن بود یک نفر کلا تلفات داشت
سالهاست کمربندی شیراز روزانه داره قربانی میگیره و هیییشکی هم به فکر نیست
جاده ای بدون علامت و نور کافی و سرعت بالای شوتی ها که شبها در این جاده تردد میکنند
باز هم ازین اتفاق ها خواهد افتاد
ولی کو گوش شنوا
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل